Modyfikacja pompy - govenor mod

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn cze 23, 2008 19:27

paja pisze:czy ewentualnie w ten sposób skończy sie stopniowe ograniczanie dawki na wysokich obrotach
nie skonczy sie


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pn cze 23, 2008 19:38

souler, dzięki, tego sie właśnie obawiałem, no nic, płacę - wymagam :)


Obrazek

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 23, 2008 19:54

mozna w ten sposob przesunac "odciecie", trzeba maksymalnie wykorzystac wszystko co zwiazane z naciskaniem gazu ;)

czyli wykrecic ta srube o ktorej mowil pompiarz + dokladnie napiac linke gazu + obciąć ogranicznik pod pedałem gazu = można w ten sposób zyskać od 400 do 800 obrotów extra ;) zależy co i jak bylo wczesniej ustawione. Jesli boisz sie sciagac góre pompy to polecam ten mod - oczywiscie nie zastapi on pelnego gova, ale jest odczuwalny
Ostatnio zmieniony pn cze 23, 2008 19:56 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » pn cze 23, 2008 20:01

zaprzal pisze:czyli wykrecic ta srube o ktorej mowil pompiarz + dokladnie napiac linke gazu + obciąć ogranicznik pod pedałem gazu = można w ten sposób zyskać od 400 do 800 obrotów extra zależy co i jak bylo wczesniej ustawione.
ja u siebie ma podobnie zrobione ale i tak apetyt rosnie na wiekszą moc :chytry:



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pn cze 23, 2008 22:09

zaprzal, nie boję sie ściągać góry tylko nie mam takiej możliwości. Czyli to co mówił pompiarz to że tak powiem półśrodek, ale nie zastąpi do gov moda. I teraz w takim razie drugie pytanie, czy po takim modzi da coś to o czym pisałeś, czyli redukcja luzu, wycięcie ogranicznika itd, czy sam gov mod wystarczy.


Obrazek

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 23, 2008 23:11

ja mam zrobione to i to, kiedys mialem zrobione bez gova i tak zostalo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » wt sie 26, 2008 14:21

witam, dzisiaj zrobiłem gov moda, a właściwie wzmocniłem. Dołożyłem tylko kilka podkładek bo kilka już było, i jest lepiej, nie idealnie, ale lepiej. Tylko pojawił sie problem. Wiem ze to niby nie ma nic do rzeczy, ale po robocie, jazda testowa i czarny dym za mną a doładowanie na poziomie 0,7 bara. Wymieniłem weżyki no i na drugim biegu wskakuje na 1,4bara i w miare wolna spada, tak że koło 4000 obr mam do 1,0 bara. Na 3 biegu jest trochę lepiej, ale nigdy tak nie miałem. Nie wiem w sumie co z tym zrobić.


Obrazek

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr sie 27, 2008 20:49

paja, Może przesadziłeś z tymi podkładkami, albo coś źle poskładałeś i na wyższych obrotach obcina dake paliwa...?
A przy 4000 RPM kopci na czarno, czy ze wzrostem obrotów dymienie zanika?



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » śr sie 27, 2008 21:01

Masz może zdjęcia jak to poskładałeś? Ciężko stwierdzić cokolwiek. A czemu poprawiałeś? Dalej obcinało ci powyżej 3000-4000obr? Ja robiłem Gova zgodnie ze wskazówkami z forum i mam tak jak być powinno, a i zamknąć obrotomierz na 2 biegu się zdarza przypadkiem :grin: .


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sie 27, 2008 21:33

Tomallus pisze:a i zamknąć obrotomierz na 2 biegu się zdarza przypadkiem :grin: .
a na 4'tym próbowałeś :P heh



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » śr sie 27, 2008 23:08

poprawiałem do pompę kupiłem od forumowicza który robił ją u Trochima. Nie byłem pewien czy był robiony gov mod, bo dokręcał sie do 5 tys ale opornie, więc rozebrałem mechanizm i było podłożone już jakieś 2mm podkładek, ja dołożyłem kolejne 3mm. Jest dużo lepiej. Na jedynce przez przypadek poszedłem ponad 5tys obrotów, bo nie mam w ogóle trakcji a zawsze mniej więcej przy 4,5 stawało, a teraz na połowie gazu sie ponad 5 dokręcił. Na dwójce i wzwyż już bardziej czuć ograniczanie dawki, ale może tak ma być. Ogólnie nie jest to zmodyfikowane według opisu bo nie wywaliłem pierwszej sprężynki (tej krótszej z dwóch) poniewąż robiło mi sie 2mm luzu i stwierdziłem że to tak bez sensu. Nie wiem może u mnie jest coś trochę inaczej bo mam głowiczkę 10mm, może jakieś pierdoły też są zmieniane. Ogólnie na tą przeróbką nie narzekam, ale będę poprawiał, tylko właśnie mam problem z utrzymaniem ciśnienia na 2 biegu. Niby na 2 biegu nie powinno sie osiągnąć maksymalnego ciśnienie, ale bez problemu trzymało mi wcześniej 1,3bara teraz nie chce utrzymać. Na 3 biegu z 1,4 spada do 1,2 bara a też zawsze trzymało 1,3. Nie wiem co jest grane :grrr:


Obrazek

slawek317
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr cze 20, 2007 22:11
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontakt:

Post autor: slawek317 » pt wrz 05, 2008 10:08

Witam, nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam się tutaj. Czy wie może ktoś ile może kosztować ta część widoczna na obrazku? sprawa jest pilna więc bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam. Obrazek

Ok już wszystko wiem koszt 200zl
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 19:51 przez slawek317, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pt wrz 05, 2008 10:12

slawek317, musisz podjechać do jakiegoś pompiarza i sie zapytać. Oni tego mają sporo.

A ja mam takie pytanko, czy to ramie od gazu jak sie zakłada juz na pompę, bo mocuje się je między tym takim jakby grzybkiem a podkładką, czy miedzy tymi dwoma ramieniami a podkładką?


Obrazek

Filipoz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:37
Lokalizacja: poznań

Post autor: Filipoz » pt paź 03, 2008 16:36

sluchajcie, zabralem za za gov mod.Wszystko dobrze ale nie moge zdjac gory pompy, cos tam jest zamocowane, sprezynka jakas i cos jeszcze...pomozecie?silnik aaz.Potrzebuje pilnie info bo auto mam rozebrane...:/
z gory dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości