Strona 9 z 10

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw sie 18, 2011 19:00
autor: LeadPCT-V.A.G
mam tam nakrętkę/kontrę którą delikatnie tylko popuściłem i później tak samo ją wkręciłem , ta pompa chodziła na JR ( tam był problem z rozrządem tylko ;P ) i jr odpalał , a teraz na aaz nie chce już odpalać a na początku też odpalał z dobre 3 dni jak podchodziłem to od ręki zapalał , ostatnio też odpalał ale coś mu odwaliło i już nie chce ;/ paliwo jest na 100% bo specjalnie wlałem mu 10litrów do baku bo nie byłem pewny co do stanu. filtr też sprawny , wężyki wymienione od powrotu ,

może na lince go pociągnąć tak porządnie ??
przed chwilą sprawdzałem rozrząd i jest OK wszystko wszędzie się zgadza.
elektrozawór też działa , słychać jak się załącza i rozłącza.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw sie 18, 2011 20:24
autor: Michał_1977
Jak kręcisz rozrusznikiem,to leci dym z wydechu?
Jeżeli nie leci,to sprawdź,czy po przekręceniu zapłonu elektrozawór w pompie cyknie.Jeśli nie cyknie,to go zmień,bo prawdopodobnie on robi złą robotę :bajer:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw sie 18, 2011 20:53
autor: LeadPCT-V.A.G
jeszcze go sprawdzę ale wydaje mi się że działa , chyba że działa ale nie do końca tak jak powinien , mam drugi ze starego tłokorozdzielacza który bankowo jest sprawny więc go wymienię tak na wszelki wypadek , auto zachowuje się tak jak by wgl paliwa nie dostawało , po prostu sobie kręcę i kręcę i tyle

sprawdziłem elektrozawór i faktycznie było coś z nim nie tak , tak jak by się zacinał , wykręciłem go i okazało się że był uwalony ten trzpień od jakiś opiłków metalu ( tak to wyglądało ) wyczyściłem go i chodzi już normalnie niestety z braku czasu i rozładowanego ako nie dałem rady sprawdzić czy odpali ...

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: sob sie 20, 2011 11:59
autor: Michał_1977
LeadPCT-V.A.G pisze:opiłków metalu
Źle się dzieje,drogi Panie...
Jeżeli to faktycznie są opiłki,to ta pompa długo nie pociągnie :bajer:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: sob sie 20, 2011 12:26
autor: LeadPCT-V.A.G
niewiem czy dokładnie to są opiłki , kiedyś widziałem taki smar wyglądał podobnie .... za jakis czas sprawdzę czy sytuacja się powtarza , jeśli tak to pompa do wymiany poleci

oto co znalazłem w pompie po ściągnięciu tłokorozdzielacza


Obrazek

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt sie 23, 2011 20:14
autor: Michał_1977
O ja pierdziu...
Wczoraj też taką pompę rozebrałem...na szczęście to nie była moja :bajer:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt sie 23, 2011 21:43
autor: LeadPCT-V.A.G
ciesz się ;P

poszukuję takowej pompy dosyć pilnie i tanio ;)

mam tylko nadzieję że nic się nie stało z tłokorozdzielaczem , fala myślę że da radę jeszcze , choć lekko też się przytarła
tłoczek nie ruszony ( tłokorozdzielacz czeka płukanko ) mam tylko nadzieję że we wtryski nie poszedł ten syf

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw wrz 01, 2011 14:20
autor: Piotr_
podepne się pod temat jeżeli autor nie ma nic przeciwko. a więc tak jestem w podobnej sytuacji mój JR stracił dość mocno kompresje 2 cylindry tzn pierwszy i czwarty po 32 a dwa środkowe po 21 więc jest masakra, mój plan jest taki żeby go nie robić a właśnie kupić azz i teraz takie krótkie pytania i proszę o szybkie i zwięzłe odpowiedzi:

-tylną łapę wystraczy przełożyć z JR?
-nie chce zmieniać pompy bo moja jest do zrobienia a tamta jest ok a zresztą azz z 1998r. Można przełożyć sam pin z grzybkiem żeby miał spoko moc?
-turbo t3 moje jest zdrowe podejdzie bez problemu pod kolektor z azz?
-skrzynia moja 4t wytrzyma jak nie zrobię wiecej niż 100 KM mocy? i czy skrzynia bez żadnego problemu wejdzie?
-i jak z instalacją całą czujniki temp i cisnienia oleju wiem gdzie co i jak ale na pompie w azz sa dwa kable podłączone a u mnie jeden.
-ostatnie pytanie AZZ z 1998r z anglika wyciagniety 187 K przebiegu za 1500 zl bez turbo opłaca się?

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn wrz 05, 2011 00:07
autor: LeadPCT-V.A.G
1) ja nie miałem łapy z AAZ i założyłem tą z JR
2) sam pin z grzybkiem nie da Ci tego czego byś oczekiwał , tu chodzi o samo dawkowanie paliwa ( jeśli się mylę poprawcie )
3) raczej nie , przekładaj kolektor z turbem
4) jeśli nie planujesz więcej niż 100KM ( w co nie wierzę , wiem po sobie ;p ) to wytrzyma , wchodzi bez problemu trzeba przełożyć zamach z całym sprzęgłęm z JR
5) ja mam cały osprzęt z JR wsio podpięte jest tak jak w JR , co do pompy niech się ktoś wypowie kto zna dokładniej temat
6) wszystko zależy od faktycznego stanu motoru , ja kupiłem silnik z przebiegiem ponoć ok 220 tyś z turbo bez pompy za 800zł w stanie bardzo dobrym

dodatkowo jeśli wtryski w JR masz dobry i nie leją zakładaj je do AAZ , łapa w aaz od pompy wspomagania jest inna , jeśli chciałbyś zakładać pompę z JR to musisz zmienić łapę pompy na tą starego typu. jak coś jeszcze mi się przypomni to napiszę ;)


mój klekot czeka sobie na podwórku na pompę ;p

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn wrz 12, 2011 20:14
autor: LeadPCT-V.A.G
wkońcu dorwałem pompę ;) no i autko odpaliło nawet jedzie ;D ładnie chodzi , tylko problem jest z tą regulacją co idzie z tyłu pompy od wolnych obrotów niestety ona nie działa , i co z tym fantem zrobić ??

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt wrz 13, 2011 08:58
autor: Piotr_
kurcze ciężko dorwać azz u mnie ten co miałem na oku ktoś wziął szybciej! ale teraz mam na oku 1,6 td z mk1 żeby włożyć do siebie wsytarczy łape przełożyć? miska olejowa z tego co wiem ta sama? a jak z kolektorem wydechowym?

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt wrz 13, 2011 20:36
autor: LeadPCT-V.A.G
panowie jak najlepiej ustawić kąt wtrysku z jakimi wartościami dokładnie ;)

i jeszcze jedno pytanko , słyszałem że można zblokować turbo tak żeby ciągnęło od dołu tak jak TDI ;P ma ktoś na to przepis ?? ;D czy lepiej nie robić tego z AAZ ?

kolego ja kupiłem z allegro , dość długo szukałem i się czaiłem , teraz nie żałuje ;) grzanie świec pyk i chodzi

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: sob kwie 14, 2012 21:44
autor: zorro89
panowie kupilem kompletnego azz z passata wczesniej mialem 1.6 jr i teraz pytania.. czy azz podejdzie do skrzyni azz ze sprzeglem z azz z passata ? czy sprzeglo wrzucic od jr ? i2gie pytanie 2 tyg temu zrobilem wtryski moim 1.6 lecz okazalo ze ze ma marna kompreche... da rady wtryski z 1.6 wpakowac do azz ktorego kupilem ? oplaca sie to ??
kupilem to: http://motoallegro.pl/vw-passat-1-9-td- ... 37000.html" onclick="window.open(this.href);return false;

aa i jeszcze jedno pytanie jak rozwiazac temat wydechu bo jak widac na focie jest plecionka a ja mam na takie klamry w krztałcie litery C trzeba kupic wydech z passata??

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: ndz kwie 15, 2012 14:49
autor: marcinas1983
zorro89, wtryski będą pasować, jak będzie skrzynia z mk2 to sprzęgło z mk2, jak skrzynia z passata to sprzęgło z passata, ten element z plecionką odkręcasz przykręcasz swój z jr'a i dajesz te klamry, tylko AAZ't jest o około 2cm wyższy więc może wydech wadzić o podłogę.