gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: souler » sob maja 19, 2012 23:43

zle zalozyles dzwignie gazu...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

arwam

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: arwam » ndz maja 20, 2012 09:12

nie mogłeś jej nie zdjąć bo inaczej byś nie zdjął góry pompy. już przy zdejmowaniu musiała Ci wpaść do środka pompy.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » ndz maja 20, 2012 10:01

No ale ja nie zdejmowałem całkiem głowicy tylko odchyliłem, i wystarczyło mi na tyle miejsca by wyjąć te 3 sprężynki, a jeżeli rzeczywiście wpadła do pompy to może narobić jakichś strat??



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: t0mal » ndz maja 20, 2012 10:48

Zależy. Jak pompa stanie to może nawet zerwać rozrząd.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » ndz maja 20, 2012 11:07

Właśnie byłem przepalić gnoja i powiem że z tym że niby nie reaguje na ssanie to nie do końca bo jak jest zimny to strasznie przerywa a po wyciągnięciu "równo" pracuje ale obroty nie wzrastają i jeszcze jedno jak jest zimny to muszę trzymać gaz bo gaśnie a jak się już trochę zagrzeje to obroty powoli zaczynają się dźwigać, przypomniało mi się też że kiedyś jak bawiłem się z dawką i ustawiłem za dużą, to po spuszczeniu obrotów też nie wzrastały obr na ssaniu. Po południu spróbuje przykręcić paliwa i podnieść dźwignię gazu zobaczymy czy się uspokoi.

Aha i czy jest jeszcze nadzieja że ta sprężynka nie spadła skoro tak się dzieje??



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: t0mal » ndz maja 20, 2012 12:08

Nie wiem dlaczego nie sprawdzisz - 15 minut pracy.
Trzeba wychodzić z założenia, że jak ma coś pójść źle to pójdzie, w najmniej oczekiwanym momencie.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » ndz maja 20, 2012 12:20

Dobra jak będę miał humor to dzisiaj rozbiorę.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » ndz maja 20, 2012 20:30

ująłem dawki ustawiłem na 1000rpm i dalej żadnej reakcji na regulacje pochodzi ze 30 sekund i sam powoli gaśnie jednak będę rozbierał :kac:

A mógłby ktoś jeszcze powiedzieć +,- jaki może być koszt przerobienia pompy u kogoś z forum na 12mm?



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: needved » pn maja 21, 2012 12:37

Jeśli po wciągnięciu przyspieszacza obroty nie rosną to musiała sprężynka spaść przynajmniej z jednego zaczepu. U Ciebie działa tylko przespieszacz kąta wtrysku dlatego przestaje przebierać.
I nie przerabiaj pompy od razu z 8mm na 12mm bo nie tak do końca w tłoczku drzemie moc a w dobrych ustawieniach pompy.
Jeśli mocno przebiera bez przyspieszacza to skontroluj i ustaw kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » pn maja 21, 2012 13:35

needved, pompy od razu z 8mm na 12mm

ja mam chyba 9 ??



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » pn maja 21, 2012 16:45

Sprawa się wyjaśniła :D diagnoza użytkownika needved, okazała się prawdziwa, za co mu dziękuję jak i wszystkim za zainteresowanie problemem. Sprężynka założona rpm ustawione auto zapie...a jak dzik po lesie:D


Ale muszę jeszcze dodać że po spuszczeniu obrotów tak że ta 1 śrubka za pompą jest wkręcona na maksa i podkręceniu dawki obroty na przyśpieszaczu dalej nie rosną tak jak wcześniej ale to już chyba nie wina sprężynki, wiem że jak kiedyś ustawiłem za dużą to było podobnie ale to już chyba nie przeszkadza.

PozdraVWiam



Modeusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob lis 03, 2007 19:49
Lokalizacja: zielonka
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Modeusz » sob sie 04, 2012 12:32

Ja mam natomiast taki problem. Dałem trzy podkładki, na początku miałem problem poprawnym z ustawieniem dźwigni gazu (bo oczywiście zapomniałem zaznaczyć właściwy punkt). Ustawilem obroty, jest w miarę ok. Jednak nie do końca moja geba się cieszyła. Zauważyłem, że przy odpalaniu muszę dać troszeczkę gazu, inaczej silnik złapie straszne, telepiące, niskie obroty, natomiast po lekkim dodaniu gazu jest ok. Do tego dochodzi sprawa ruszania. Wcześniej to byl czolg, nie szło go zgasić z jedynki, teraz zaś... muszę dość wolno puszczać pedał sprzęgła. Nie wiem, czym jest to spowodowane.
I jeszcze sprawa śruby od dawki paliwa. Czy liczył ktoś obroty, wykręcając ją do końca gwintu?



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » sob sie 04, 2012 22:28

miałem coś podobnego .... założyłeś 3 podkładki może za dużo ? ja na jednej pompie miałem 3 a na drugiej 1 więc pompa pompie nie równa trzeba samemu dochodzić ile , do tego skontroluj ustawienia pompy (dawka , kąt itp) i musisz też wyłapać odpowiednie ustawienie dźwigni gazu.

co do liczenia obrotów śruby wątpię żeby ktoś to sprawdzał , jak już to każdy liczył ile obrotów wkręcił/wykręcił , generalnie każdy ustawia pod siebie



Modeusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob lis 03, 2007 19:49
Lokalizacja: zielonka
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Modeusz » pn sie 06, 2012 13:32

Ok, wszystko jasne. Winowajcą była o wiele za niska dawka paliwa. Nie ma już problemów z ruszaniem. Jedynie przy odpalaniu trzeba dodać trochę gazu, inaczej rychło zgaśnie.
Teraz nie mam co do tego wątpliwości- auto po govmodzie jest o wiele elastyczniejsze, nawet w niskiej partii obrotowej : )



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości