sie rozpisuja to i ja napisze, bo dawno mnie tu nie bylo.
silnik ma zrobione dopiero 1,5kkm, docierany na ostro, jezdzi juz na pelnym syntetyku 5w50, w tym czasie 3 zmiany oleju
wal nominal, klin ok
korby tdi
panewki kolbenschmidt
tuleje kolbenschmidt
tloki nominal + luźne pasowanie
blok nominal lekko splanowany + honowanie + lakier z brokatem
glowica nowa [nowe gniazda, nowe zawory, nowe prowadnice, nowe komory] z moim oryginalnym walkiem
uszczelka metalowa 3 karby
k24 ponad 2 bary, do wyciagniecia wg, bo chyba sie zablokowal, dorobiony splyw oleju
ekopompa 10mm i wciaz za malo paliwa, a juz pompiarz sie poddal przy regulacji wolnych obrotow
wtryski nowe 274 ustawione na 160 bar
skrzynia oryginalna + lakierowanie
kolo zamachowe lekko odchudzone bez utraty wywazenia + zabielona powierzchnia
sprzeglo ori 20 lat, jak sie wysra wleci skrzynia tdi
odma pod silnik
wszystkie *#cenzura#* typu uszczelki, wysprzeglik, oslony przegubow, oslony magla nowe
rozrusznik i altek po full regeneracji
silnik i skrzynia pomalowane, komora silnika pomalowana pod kolor auta + zabezpieczone podluznice i nadkola
nowy pas przedni
nowa chlodnica wody
nowe zbiorniczki plynu i wspomagania
przyciemnione lampy
odmalowana belka przednia
zamontowana oslona pod silnikiem
wydech przelot + 1 tlumik, jest glosno
wszystko skrecane ksiązkowo, oprocz glowicy i kolka na wale - dokrecone mocniej, ale wszystko z kluczem dyno w rece
jeszcze zmienie popychacze, bo jeden sie tlucze, pozniej ustawienie kata wtrysku i tyle na ten sezon
na wiosne moze uda sie wstawic hamulce, kola, zawieche i dp
auto jakos tam sie odpycha, na mokrym nie ma przyczepnosci nawet na 3
jadac po mokrym jak docisne na 2 to zrywa przyczepnosc
na suchym piszczy do 3, ale sprzeglo sie slizga
wyprzedzanie to inna bajka - zaryczy i poszedl