Strona 80 z 92

regulacja LDA

: pn kwie 11, 2011 17:13
autor: Bolekrsko
ze obrotowym sloneczkiem jest z 1,6 td bez z 1,9 td. jesli w tej co masz nie bylo na bank krecone to nie ma sensu wymieniac. pompa nie leje czasem? popatrz z tylu, z przyspieszacza lubi paliwko uciekac:D

regulacja LDA

: pn kwie 11, 2011 19:47
autor: torogolf
Właśnie jest sucha była uszczelniana. A znowu mechanik mówił że pompa z 1.6td nie pasuje do silnika 1.9 na jakieś łapy nie spasi czy cos z montażem!? juz sam nie wiem co robic. A jakbym wymienił sam pin z tego co na foto na oryginal z 1.9?? pomoże?

regulacja LDA

: pn kwie 11, 2011 20:22
autor: Bolekrsko
salanie to samo a mocy mniej na ori pinie. masz ori pompe a gore od 1,6 td czy cala pompe od 1,6 td? bo to roznica:D

Re: regulacja LDA

: wt kwie 12, 2011 09:20
autor: Miguel1022
witam
mam jedno pytanko bo czytajac jakos nie dobrnalem do odp
czy jak spiluje ta podkladke po bolcem llda to czy zmiana dlydosci bolca nie spowoduje jakis problemo
w razie czego czy potem mozna gdzies kupic taka podkladke?

regulacja LDA

: wt kwie 12, 2011 15:39
autor: torogolf
A tego to juz nie wiem czy tylko gora jest czy cała pompa. jak to rozpoznac

regulacja LDA

: wt kwie 12, 2011 21:30
autor: Bolekrsko
Miguel1022, podkladke wywal i zobacz czy spalanie wzrosnie oraz czy dymi :) jesli nic to zapomnij o niej. torogolf, po malej mocy :)

regulacja LDA

: śr kwie 13, 2011 21:43
autor: torogolf
Bolekrsko, mi nie chodzi o moc tylko o spalanie, bo duża to ja wiem jak uzyskac ;p oszczednosc zmusze teraz

regulacja LDA

: pt kwie 15, 2011 17:22
autor: Bolekrsko
pompa z 1,6 nie wyda na 1,9 i spalanie bedzie duze a moc mniejsza

regulacja LDA

: ndz maja 08, 2011 12:32
autor: tovdi1
ja jeżdżę już ponad rok z zamontowanym pinem, mogę z czystym sumieniem polecić, spalanie bez zmain, moc na plus, ba, na duży plus :okej:

regulacja LDA

: wt maja 10, 2011 09:32
autor: lenczek
Panowie jest problem z LDA, ten pypeć co powinien się wysuwać po naciśnięciu pedału gazu nie wychodzi nic a nic...... :crazy:

Czym to może być spowodowane ? Dodam może, że 2 lata jeździłem i było normalnie, wczoraj zdjąłem przykrywkę od LDA, żeby membranę przetrzeć trochę bo zauważyłem olej w przewodzie doprowadzającym powietrze. Jak złożyłem wszystko mamy problem, samochód zaczął chodzić jakby bez turbiny itp, położenie pinu się nie zmieniło ani nic (nadal takie samo wcięcie)

Dzisiaj z rana rozebrałem LDA i zauważyłem, że ten pin się nie wysuwa coś, wyczyściłem tam wszystko małym śrubokrętem i szmatką, nie pomogło. Nadal po naciśnięciu pedału gazu pin się nie wysuwa, może za słabo tam wyczyściłem ? to jest możliwe żeby ten pin mi jakoś wypadł albo coś ?

Ktoś może mieć pomysł dlaczego ten pin się nie wysuwa ?

regulacja LDA

: wt maja 10, 2011 10:54
autor: tovdi1
lenczek pisze:bo zauważyłem olej w przewodzie doprowadzającym powietrze
to normalny objaw, turbo trochę przepuszcza

regulacja LDA

: wt maja 10, 2011 11:03
autor: lenczek
no okej, ale teraz co może powodować, że pin się nie wysuwa ? i czy mogę (jako średnio-ogarnięty gość) sam to naprawić ? Czy lepiej do pompiarza jakiegoś iść ?

regulacja LDA

: wt maja 10, 2011 21:11
autor: Bolekrsko
lenczek, trzeba gore sciagac, a jak sprawdzasz ze bolec sie nie wysuwa?

regulacja LDA

: pt lip 01, 2011 12:48
autor: Karaś
Witam. Z dziwnym zachowaniem pina borykam się od kupna (styczeń),ale teraz mnie naszło,żeby o tym napisać.
Na samym początku zdziwiło mnie to,że po zmianie na ten stożkowy niema aż tak wielkiej różnicy jak u innych.
Na pinie jest krótka rysa: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcc ... 3a6f4.html" onclick="window.open(this.href);return false; i to pewnie przez to nie poczułem,tak dużej frajdy jak inni. Nie wiem też czy tak ma być ale pin wchodzi w pompę dość opornie-wiem,że luźny nie może być,ale żeby był na styk...?
Pin zakupiłem od tego gościa: http://www.allegromat.pl/aukcja81119" onclick="window.open(this.href);return false;