Strona 78 z 92

regulacja LDA

: pt lut 11, 2011 23:43
autor: arwam
torogolf, to zwiększ dawkę tak jak sięzwiększa jak masz mało mocy.

regulacja LDA

: czw lut 24, 2011 18:44
autor: QbaM
Koledzy mam problem z 1.9TD aaz. Zrobilo sie cos takiego, ze jak mam podlaczony wezyk od LDA (mam boost pina), to na wysokich obrotach auto nie chce przyspieszac a dół ma dobry, natomiast gdy weżyk po prostu odłącze, to na wysokich obrotach ciągnie (mam tez podkrecona dawke paliwa śrubą), a dół jest słaby. Czego to może byc przyczyna? Dodam, ze nie jest tak caly czas, tylko np. wrzucam 2-jke, przyspieszam i od 1400 do 5000 auto ma ładnego kopa, ale wrzucam 3-jke i juz jest straszna zamuła. Ogólnie jak odejme po prostu gaz nogą, to tak jakby coś sie zacinało. Czasem juz na 2-jce przy wyzszych obrotach nagle słabnie.

Jak to jest fizycznie mozliwe, boost pin się "zacina" w pozycji spoczynkowej, czy jak? Miał ktoś taki problem?
Kiedys autko slicznie chodzilo wiec mam porownanie jak powinno byc, a tak jak teraz jest jest niedopuszcalne i doprowadza mnie do szału. :( Help! Filtr paliwa wymieniony, nic nie dało.

Moge porobic foty tej membrany i ogolnie rozebranego LDA jesli by było potrzebne to.

regulacja LDA

: czw lut 24, 2011 19:56
autor: arwam
QbaM, masz raczej takie wrażenie że góra jest słaba.
weź boost pin przestaw na na dużą dawkę i zrób test nawet ze stoperem w ręku np na trzecim biegu.
od 2000rpm do 3500rpm i potem od 3000rpm do 5000rpm.
potem przestaw na mniejszą dawkę i zrób teki sam test.
masz wrażenie że góra jest słaba bo auto ciągnie już od dołu a jeśli nie masz governora to w górnych obrotach pompa zaczyna "obcinać" dawkę i dlatego masz takie wrażenie.

regulacja LDA

: czw lut 24, 2011 20:00
autor: QbaM
Nie no serio tak jest, mierzylem przyspieszenie i cuda wychozda, wczesniej mi wychodzilo wg licznika 0 - 100 w 11 sekund a teraz jest duzo wiecej (a wczesniej nie mialem w ogole podkreconej nawet dawki paliwa śrubą). Po prostu czuc spadek mocy na wyzszych obrotach. Boost pin mam ustawiony na najwieksza dawke. Tak sie zastanawiam, moze ja nie mam tej podkładki ktora blokuje przesuwanie sie pina do pewnego poziomu i za daleko sie wysuwa? Sprawdze to jeszcze.

regulacja LDA

: czw lut 24, 2011 20:09
autor: arwam
a jak mówisz że jest gorzej to przy LDA przestawionym na większą dawkę podczas przyspieszania poddymia na czarno?

Re: regulacja LDA

: pt lut 25, 2011 14:35
autor: Bolekrsko
QbaM pisze:Nie no serio tak jest, mierzylem przyspieszenie i cuda wychozda, wczesniej mi wychodzilo wg licznika 0 - 100 w 11 sekund a teraz jest duzo wiecej (a wczesniej nie mialem w ogole podkreconej nawet dawki paliwa śrubą). Po prostu czuc spadek mocy na wyzszych obrotach. Boost pin mam ustawiony na najwieksza dawke. Tak sie zastanawiam, moze ja nie mam tej podkładki ktora blokuje przesuwanie sie pina do pewnego poziomu i za daleko sie wysuwa? Sprawdze to jeszcze.
a gov mod zrobiony?> jesli nie to przy ok. 3 tys silnikowi brakuje paliwa :kac:

regulacja LDA

: pt lut 25, 2011 18:24
autor: QbaM
Nie robilem zadnego gov moda, ale skoro wczesniej było ok to nagle pompa chyba nie zaczela nie domagac :P
arwam - raczej nie dymi.
Tak sie jeszcze zastanawiam, na pierwszej stronie tego tematu jest napisane zeby zaznaczyc sobie domyslne polozenie membrany, nie bardzo rozumiem po co? Tzn. u mnie membrana jest polaczana z pinem i po prostu wkladam go ta strona, zeby wciece bylo jak najwieksze od strony tego bolca abtaststift. Czy o cos jeszcze tu chodzi? Muisze pomierzyc te przyspieszenia jeszcze dokładnie 0 - 100. Tutaj jest fim mjak było kiedyś:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Aha, i rozumiem ze normalnym zjawiskiem jest ze w srodku LDA jest mokro?

regulacja LDA

: pt lut 25, 2011 20:03
autor: Orzeł_01
QbaM pisze:Aha, i rozumiem ze normalnym zjawiskiem jest ze w srodku LDA jest mokro?
Nie jest normalne, masz walnięty uszczelniacz na rysiku (bolcu na który działa stożek na boostpinie) :bajer:

regulacja LDA

: pt lut 25, 2011 20:11
autor: QbaM
A ma to jakies konsekwencje w dzialaniu boost pina?

regulacja LDA

: pt lut 25, 2011 23:10
autor: Orzeł_01
Jak troszkę się sączy to nie, ale jak dużo ropy napływa pod membranę, to wtedy stawia opór przy wciskaniu pina.
Ale tak czy inaczej, nieszczelność należałoby usunąć :bajer:

Re: regulacja LDA

: śr mar 09, 2011 17:40
autor: verone
a co moze byc przyczyna tekiej sytuacji ??

po odlaczeniu wezyka od pina membrany nie ma roznicy auto jedzie tak samo i nie kopci oglnie bez zmian
co wiecej po rozkreceniu gory wyjeciu membrany i pina i dodaniu gazu rysik sie wysuwa i oczywiscie nie wraca teoretycznie powinna byc duza dawka i dymu co nie miara a u mnie nic bez zmian wiec rysik chodzi ale jakby zupelnie nie mial wplywu na zwiekszenie dawki paliwa

Re: regulacja LDA

: śr mar 09, 2011 18:52
autor: pawelfre
QbaM pisze:Tak sie jeszcze zastanawiam, na pierwszej stronie tego tematu jest napisane zeby zaznaczyc sobie domyslne polozenie membrany, nie bardzo rozumiem po co?
Bardzo dobre pytanie. A odpowiedz...?

regulacja LDA

: śr mar 09, 2011 21:11
autor: arwam
verone, daj foto pompy z przodu od strony chłodnicy jełśi masz poprzecznie silnik posadzony. coś mi świta ale nie chcę się zbłaźnić ale chyba rozwiązanie na twój problem znam.

regulacja LDA

: ndz mar 20, 2011 18:39
autor: QbaM
Przepraszam za glupie pytanie, ale na czym polega dzialanie "ssania" w 1.9td? Zwieksza sie tylko dawka paliwa, czy cos jeszcze robi (zmienia kąt wtrysku czy cos)? Jak mam lekko wysuniete ssanie, to auto jest duzo żwawsze, wiec jestem ciekawy czy dluzsza jazda na wysunietym jest szkodliwa.