Strona 77 z 92

regulacja LDA

: pt sty 28, 2011 20:37
autor: munior
torogolf pisze: jak w waszych pompach wysuwa sie ten bolec jak daleko? u mnie tak na oko 2-4mm
No gdzieś tak będzie
torogolf pisze:Na pinie jest rysa od pracy tego bolca okolo 1cm
też coś koło tego
torogolf pisze:czy na tej długości zeszlifować, jaka grubo to zeszlifowac w najgłebszym wcięciu?
A na to to już nie ma gotowego przepisu ,trzeba doświadczalnie.A jak ci nie wyjdzie to odezwij się do mnie ,bo mam na zbyciu elegancki stożkowy :grin:

regulacja LDA

: pt sty 28, 2011 20:54
autor: torogolf
Heheh spoko bawił bede sie bardzo ostrożnie :D

regulacja LDA

: pt sty 28, 2011 21:59
autor: superkasztan
Eksperymentalnie :D
Jak poszukasz na necie to znajdziesz zdjęcia, Ja bym przeszlifował w najdalszym punkcie do połowy średnicy
Jak masz pompę z 1,6 td weź przełóż ten pin do swojego.
Nie wiem czy może zaszkodzić ewentualna różnica średnicy.

Pozdro

Re: regulacja LDA

: pt lut 04, 2011 00:02
autor: yamaszka125
Mechanizm LDA
http://allegro.pl/mechanizm-lda-diesel- ... 83274.html" onclick="window.open(this.href);return false;
oryginał :pub:

regulacja LDA

: pt lut 04, 2011 15:18
autor: munior
yamaszka125 pisze:Mechanizm LDA
http://allegro.pl/mechanizm-lda-diesel-" onclick="window.open(this.href);return false; ... 83274.html
oryginał :pub:
Od 1,6 td :chytry: od 1,9 td nie istnieją w ori pompach
superkasztan pisze:Jak masz pompę z 1,6 td weź przełóż ten pin do swojego.
Nie wiem czy może zaszkodzić ewentualna różnica średnicy.
Nie zaszkodzi na pewno ,tyle że nie będzie wykorzystany tak jak by mógł być ,gdyby był taki jak powinien :helm: Jak ktoś się boi szlifnąć to za symboliczną kwotę mogę oddać swój podszlifowany ori z AAZ ,podszlifowany z drugiej strony ,także zawsze można z powrotem założyć jak w ori ,działał jak trzeba ,tyle że mi było mało i robiłem bardziej hardcorowe stożkowe :grin:

regulacja LDA

: sob lut 05, 2011 14:26
autor: torogolf
Dzisiaj chciałem przełożyc pin który zrobiłem i ku mojemu zdziwieniu gdy w aucie odkrecilem dekiel to zauważyłem ten wałek i pin z 1.6TD :p Panowie czy ta pompa moze być cała z 1.6TD?? Rano czasem mam problem z odpaleniem może to byc przyczyna tej własnie pompy z 1.6TD a nie 1.9TD?? Nie wiem może pompa bedzie podawać inne ciśnienie przy rozruchu może sie myle, co robic? :D

http://w166.wrzuta.pl/obraz/aHBvqwcxpNa/1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://w706.wrzuta.pl/obraz/0eiQ4kh2ehX/2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://w551.wrzuta.pl/obraz/1zDChOdtHej/3" onclick="window.open(this.href);return false;

Pare fotek :D czekam na porady :P

regulacja LDA

: sob lut 05, 2011 14:40
autor: munior
torogolf pisze:Dzisiaj chciałem przełożyc pin który zrobiłem i ku mojemu zdziwieniu gdy w aucie odkrecilem dekiel to zauważyłem ten wałek i pin z 1.6TD :p Panowie czy ta pompa moze być cała z 1.6TD?
LDA co prawda wyglada jak z 1,6 td ,ale pin na pewno nie stożkowy
torogolf pisze:Rano czasem mam problem z odpaleniem może to byc przyczyna tej własnie pompy z 1.6TD a nie 1.9TD??
Jak pompa sprawna to nie może ,powodem może być za to wiele innych rzeczy ,jak kąt wtrysku ,swiece itp.

regulacja LDA

: sob lut 05, 2011 15:23
autor: torogolf
To jak pompa jest z 1.6TD??? Kąt jest sprawdzony, świece tez dobre!!! Już sam nie wiem. Co do tego pina to też mi sie to nie podoba ale on nie jest symetryczny do calego. z jednej strony jest wiecej wyszlifowany a z drugiej mniej!!!

regulacja LDA

: sob lut 05, 2011 23:26
autor: arwam
torogolf, ciężkie palenie to nie jest wina tego że pompa jest z 1.6TD.
jaki kolor dymu przy odpalaniu? bo jakiś na pewno puszcza.

regulacja LDA

: ndz lut 06, 2011 01:48
autor: munior
torogolf pisze:Co do tego pina to też mi sie to nie podoba ale on nie jest symetryczny do calego. z jednej strony jest wiecej wyszlifowany a z drugiej mniej!!!
Taaaa ...co nie zmienia faktu że nie jest stożkowy i w kształcie mimośrodowego walca ,nie może działać jak stożkowy :chytry:

regulacja LDA

: ndz lut 06, 2011 12:09
autor: torogolf
Kolor dymu to siwy czasem czarny ale to troche jak juz

regulacja LDA

: ndz lut 06, 2011 23:24
autor: arwam
torogolf, kkąt wtrysku do sprawdzenia na czujniku zegarowym i wtryskiwacze do wyjęcia i do pompiarza do sprawdzenia i ewentualnej wymiany

regulacja LDA

: pn lut 07, 2011 11:41
autor: torogolf
Kat jest na czujniku ustawiony teraz tylko wtryskiwacze dzieki :P

regulacja LDA

: pt lut 11, 2011 22:47
autor: torogolf
No panowie teraz wam cos powiem pompa z 1.6TD nie będzie działać na silniku1.9TD, bo ma małą dawkę przy rzruchu i temu długo kręcę czasem :-x jutro prawdopodobnie przeloże pompy