Strona 76 z 92

Re: regulacja LDA

: czw gru 16, 2010 15:46
autor: punxbrygade
Kto to wie.... wiem natomiast ze taki pin jest stosowany tylko w pompach z 11lub 12 mm tłoczkorozdzielaczem......

regulacja LDA

: czw gru 16, 2010 15:57
autor: greg.
Wlasnie a z tego co mi wiadomo ta pompa ma 11mm ale pewien nie jestem..

regulacja LDA

: czw gru 16, 2010 16:01
autor: punxbrygade
Tak pompa ma 11mm tłoczek ale jest "LEWA"

regulacja LDA

: wt sty 18, 2011 20:44
autor: yamaszka125
Witam mam na sprzedarz mechanizm LDA
http://allegro.pl/mechanizm-lda-diesel- ... 52600.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystko oryginalne

regulacja LDA

: śr sty 26, 2011 17:49
autor: torogolf
Witam równiez zainteresował mnie temat :) powiedzcie czy pompa z 16TD da sie zaistalować do 1.9TD?? Róznice ??? W tej pompie 1.6TD jest taka zebatka a w 1.9TD juz tego nie ma jak sie przelozy pin z 1.6TD bedzie dzialać?? z góry dzieki :P

regulacja LDA

: śr sty 26, 2011 19:15
autor: superkasztan
Przełóż sam boost pin z 1,6 td do swojej pompy,
albo zeszlifuj swój na podobieństwo :D tego z 1,6 td
Zobaczysz efekt ;)

regulacja LDA

: śr sty 26, 2011 20:44
autor: torogolf
Tzn nie chce sie przerazic bardzo duzym spalaniem!! Troche napewno wzrośnie:P Powiedzcie jest jakas różnica miedzy wtryskami tych silników?? Mam z 1.6TD a te moje z 1.9TD to nie za bardzo im ufam. :>

regulacja LDA

: śr sty 26, 2011 21:47
autor: arwam
torogolf pisze:Mam z 1.6TD a te moje z 1.9TD to nie za bardzo im ufam. :>

jak masz z siników JR MF RA i SB to śmiało zakładaj jeśli są dobre

regulacja LDA

: czw sty 27, 2011 09:56
autor: torogolf
Hmm i tu bedzie problem żeby to oznaczenie odczytac!! ;/ nie moge znaleźć tego a tab. znamionowa jest nie odczytywalna ;(

regulacja LDA

: czw sty 27, 2011 10:16
autor: munior
superkasztan pisze:Przełóż sam boost pin z 1,6 td do swojej pompy,
To nie najlepszy pomysł ,ori z 1,6 td jest mniejszej średnicy i ma 11mm ,w 1,9 td ma 12 mm,co skutkuje tym ze pin z 1,6td ma ponad 1mm luzu ,po załozeniu do 1,9 td .Następna sprawa to drobna ,bo tylko 2,5mm róznica w długosci ,w tym przypadku jednak ''drobna''robi dużą róznicę,biorąc pod uwagę fakt ze ruch boost pina to ok 6-7mm .Działać oczywiście działa ,ale nie do końca tak jak by mógł .Testowałem wszystko w swoim AAZ-cie :chytry: Jak ktoś potrzebuje to mam i ori zeszlifowany i taki jak trzeba

regulacja LDA

: czw sty 27, 2011 13:13
autor: arwam
munior pisze: To nie najlepszy pomysł ,ori z 1,6 td jest mniejszej średnicy i ma 11mm ,w 1,9 td ma 12 mm,co skutkuje tym ze pin z 1,6td ma ponad 1mm luzu ,po załozeniu do 1,9 td

munior, ale nie zawsze tak jest. z różnicami w boost pinach spotkałem się w pompach z auto po 95' a w autach do 95' były takie same

regulacja LDA

: czw sty 27, 2011 13:49
autor: munior
arwam pisze:munior, ale nie zawsze tak jest. z różnicami w boost pinach spotkałem się w pompach z auto po 95' a w autach do 95' były takie same
Ja wymieniałem w swoim audi 80 z 93 roku ,w kilku innych ,w vw vento i w każdym z tych kilku aut było LDA takie jak w moim ,czyli prosty pin, średnicy 12mm

regulacja LDA

: czw sty 27, 2011 15:58
autor: arwam
munior, albo ja mam takie szczęście albo Ty i trafiasz na starsze auta z większymi przebiegami gdzie już zdążyły się pompy wysypać i założono jak się nawinęła z nowszego auta choć nie mówię że absolutnie jest nie możliwe że i w starszych autach mogły być już inne piny

regulacja LDA

: pt sty 28, 2011 19:21
autor: torogolf
Mam takie pytanie jak w waszych pompach wysuwa sie ten bolec jak daleko? u mnie tak na oko 2-4mm. Na pinie jest rysa od pracy tego bolca okolo 1cm czy na tej długości zeszlifować, jaka grubo to zeszlifowac w najgłebszym wcięciu?