Strona 75 z 92

regulacja LDA

: ndz paź 17, 2010 09:49
autor: Wesoły_Kostek
Wiec tak heh Witam wszystkich. wiec zacznijmy silnki 1.9 gtd aaz turbo k14 podkręcone do 0.9 znaczy się rożnie jest bo na 4 biegu mam 1.4 bar, boost pin zeszlifowany i dawka podkręcona, sadza wali aż milo, zbiera się super tylko spalanie jest znacznie większe da się coś z tym zrobić czy porostu trzeba z głową wyciskać pedał gazu

Re: regulacja LDA

: ndz paź 17, 2010 09:58
autor: pitru
Wesoły_Kostek pisze: zbiera się super tylko spalanie jest znacznie większe da się coś z tym zrobić czy porostu trzeba z głową wyciskać pedał gazu
Coś za coś.Większa moc nie bierze się z samego powietrza. :grin: 1,4 bara, to już raczej blisko górnej granicy.

regulacja LDA

: ndz paź 17, 2010 12:33
autor: Wesoły_Kostek
pitru, heh wiem ale mam tez oring w pompie do wymiany bo mi paliwo ucieka przez zaworek z boku i możliwe ze tez przez to ma takie spalanie. kumpel ma golfa II 1.6td turbo na 1.8 bara dawka ic chłodnica oleju i spalanie na trasie 6 l a zapie..... niemożliwie :D :D

regulacja LDA

: ndz paź 17, 2010 19:15
autor: Ł-u-k-a-s-z
Wesoły_Kostek pisze:kumpel ma spalanie na trasie 6 l a zapie..... niemożliwie
twój kumpel bajki pisze
Wesoły_Kostek pisze:1.6td turbo na 1.8 bara
troszke dużo ,długo na takim ciśnieniu smiga :grin:i jeszcze ma t2 lub k14

Re: regulacja LDA

: pn paź 18, 2010 14:30
autor: Wesoły_Kostek
PROXII pisze:
Wesoły_Kostek pisze:kumpel ma spalanie na trasie 6 l a zapie..... niemożliwie
twój kumpel bajki pisze
Wesoły_Kostek pisze:1.6td turbo na 1.8 bara
troszke dużo ,długo na takim ciśnieniu smiga :grin:i jeszcze ma t2 lub k14
nie wierzysz to napisz ChabczaN on tez go zna i moze ci potwierdzic :) K24 Ma :hehe:

regulacja LDA

: pt paź 22, 2010 11:05
autor: Luk88
koledzy może wstawić ktoś fotkę porównującą obie membrany od 1,9td i 1,6td bo chce taką kupić ale nie wiem czym się różnią :) powiedzcie mi jak sprawdzic jaką ma sie turbine??tabliczka znamionowa na niej??
pozdraVWiam

regulacja LDA

: pt paź 22, 2010 22:42
autor: Ł-u-k-a-s-z
Wesoły_Kostek pisze:K24 Ma
na takiej to w cisnienie uwierzę ,ale w spalanie nie :chytry:
Luk88 pisze:obie membrany od 1,9td i 1,6td bo chce taką kupić ale nie wiem czym się różnią
z tego co wiem to niczym, pasuje ta z1.6
Luk88 pisze:powiedzcie mi jak sprawdzic jaką ma sie turbine??tabliczka znamionowa na niej??
jak odczytasz tabliczke to zniej sie dowiesz bo pisze, lub po wg najlepiej szczel fote to ci powiemy

regulacja LDA

: sob paź 23, 2010 00:16
autor: t0mal
pin w aaz jest grubszy

regulacja LDA

: ndz paź 24, 2010 16:35
autor: Luk88
ale ta plastikowa podkładka jest wazna??bo na forum kolega chce mi sprzedac ale podkładki nie ma jest luzem bo mówi ze to luzny element tego trzpienia.jak to jest??

regulacja LDA

: pn paź 25, 2010 09:10
autor: pitru
Luk88 pisze:ale ta plastikowa podkładka jest wazna??
hmm... da się bez niej żyć. Służy do regulowania ustawienia pina względem iglicy dawki paliwa.
U mnie w pasku w ogóle jej nie było. Podkładki to kwestia względna. Jedni wyciągają inni wkładają, metoda prób i błędów.
Luk88 pisze:ale podkładki nie ma jest luzem bo mówi ze to luzny element tego trzpienia
tak to jest i łatwo ją zgubić, ale bardzo możliwe, że masz taką w pompie. :D

regulacja LDA

: pn paź 25, 2010 10:51
autor: superkasztan
Witam

Ja wyciągnąłem w ogóle tą podkładkę, możesz sobie ewentualnie coś tam pod pasować.
Jak nie ma podkładki to dawka idzie na max od pewnej wartości ciśnienia jakie tłoczy sprężarka

Ja właśnie swoją gdzieś posiałem :D jak wyciągnąłem do testów.
Do regulacji zostało mi kręcenie pinem.

Pozdrawiam

regulacja LDA

: pn paź 25, 2010 15:55
autor: munior
Luk88 pisze:koledzy może wstawić ktoś fotkę porównującą obie membrany od 1,9td i 1,6td
Membrany takie same ,podkładka z tworzywa jest tylko w LDA od 1,6 td ,w ori pompach 1,9 td nie ma .Pin w 1,6td ma średnicę 11mm i długość 50,5mm .Pin w AAZ ma średnicę 12mm i długość 47,5mm .Niby nie wielkie róznice ale pin z 1,6 td w LDA AAZ ,ma 1mm luzu co jak można się domyślić dobre nie jest ,bo lata lużno ,poza tym jest 3mm róznicy w długości co też nie jest bez znaczenia o czy się sam przekonałem mając AAZ ta.Po AAZ cie zostało wspomnienie ,bo zmienił właściciela ,i wiedza na temat LDA I boost pinów ,bo trochę się tym bawiłem .Jakby ktoś potrzebował to mogę zrobić za 35zł , zrobiony idealnie pod rozmiar LDA do AAZ .Trochę osób z forum jeżdzi na moich pinach i raczej nikt nie narzekał :grin: pin oczywiście mimośrodowy bo zapomniałem dopisać

Re: regulacja LDA

: śr lis 24, 2010 15:00
autor: Diversity
mogłby ktos pierwsze zdjecie poprawic bo zniklo :)

regulacja LDA

: czw gru 16, 2010 15:38
autor: greg.
Witam.To jest moj pierwszy post na tym temacie ktorego przeczytalem uwaznie(cale 70 stron :jezor: ) Moje pytanie brzmi czy wiecie cos o tej pompie jets to pompa boscha nr.460 414 118 jak widac tez z lda.Zastanawia mnie pin jaki jest tam stosowany czy bedzie tam podobny jak w golfach (pompa pochodzi z rovera 2.0 sd 86KM) ?