Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Wesoły_Kostek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lip 08, 2010 06:23
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry

regulacja LDA

Post autor: Wesoły_Kostek » ndz paź 17, 2010 09:49

Wiec tak heh Witam wszystkich. wiec zacznijmy silnki 1.9 gtd aaz turbo k14 podkręcone do 0.9 znaczy się rożnie jest bo na 4 biegu mam 1.4 bar, boost pin zeszlifowany i dawka podkręcona, sadza wali aż milo, zbiera się super tylko spalanie jest znacznie większe da się coś z tym zrobić czy porostu trzeba z głową wyciskać pedał gazu



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

Re: regulacja LDA

Post autor: pitru » ndz paź 17, 2010 09:58

Wesoły_Kostek pisze: zbiera się super tylko spalanie jest znacznie większe da się coś z tym zrobić czy porostu trzeba z głową wyciskać pedał gazu
Coś za coś.Większa moc nie bierze się z samego powietrza. :grin: 1,4 bara, to już raczej blisko górnej granicy.


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
Wesoły_Kostek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lip 08, 2010 06:23
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry

regulacja LDA

Post autor: Wesoły_Kostek » ndz paź 17, 2010 12:33

pitru, heh wiem ale mam tez oring w pompie do wymiany bo mi paliwo ucieka przez zaworek z boku i możliwe ze tez przez to ma takie spalanie. kumpel ma golfa II 1.6td turbo na 1.8 bara dawka ic chłodnica oleju i spalanie na trasie 6 l a zapie..... niemożliwie :D :D



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

regulacja LDA

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz paź 17, 2010 19:15

Wesoły_Kostek pisze:kumpel ma spalanie na trasie 6 l a zapie..... niemożliwie
twój kumpel bajki pisze
Wesoły_Kostek pisze:1.6td turbo na 1.8 bara
troszke dużo ,długo na takim ciśnieniu smiga :grin:i jeszcze ma t2 lub k14



Awatar użytkownika
Wesoły_Kostek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lip 08, 2010 06:23
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry

Re: regulacja LDA

Post autor: Wesoły_Kostek » pn paź 18, 2010 14:30

PROXII pisze:
Wesoły_Kostek pisze:kumpel ma spalanie na trasie 6 l a zapie..... niemożliwie
twój kumpel bajki pisze
Wesoły_Kostek pisze:1.6td turbo na 1.8 bara
troszke dużo ,długo na takim ciśnieniu smiga :grin:i jeszcze ma t2 lub k14
nie wierzysz to napisz ChabczaN on tez go zna i moze ci potwierdzic :) K24 Ma :hehe:



Awatar użytkownika
Luk88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lis 30, 2009 22:15
Lokalizacja: Sdz
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Luk88 » pt paź 22, 2010 11:05

koledzy może wstawić ktoś fotkę porównującą obie membrany od 1,9td i 1,6td bo chce taką kupić ale nie wiem czym się różnią :) powiedzcie mi jak sprawdzic jaką ma sie turbine??tabliczka znamionowa na niej??
pozdraVWiam


Moja Srebrna Bestia 1,9 TDIC AAZ
viewtopic.php?p=3943901#3943901" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

regulacja LDA

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt paź 22, 2010 22:42

Wesoły_Kostek pisze:K24 Ma
na takiej to w cisnienie uwierzę ,ale w spalanie nie :chytry:
Luk88 pisze:obie membrany od 1,9td i 1,6td bo chce taką kupić ale nie wiem czym się różnią
z tego co wiem to niczym, pasuje ta z1.6
Luk88 pisze:powiedzcie mi jak sprawdzic jaką ma sie turbine??tabliczka znamionowa na niej??
jak odczytasz tabliczke to zniej sie dowiesz bo pisze, lub po wg najlepiej szczel fote to ci powiemy



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: t0mal » sob paź 23, 2010 00:16

pin w aaz jest grubszy



Awatar użytkownika
Luk88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lis 30, 2009 22:15
Lokalizacja: Sdz
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Luk88 » ndz paź 24, 2010 16:35

ale ta plastikowa podkładka jest wazna??bo na forum kolega chce mi sprzedac ale podkładki nie ma jest luzem bo mówi ze to luzny element tego trzpienia.jak to jest??


Moja Srebrna Bestia 1,9 TDIC AAZ
viewtopic.php?p=3943901#3943901" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

regulacja LDA

Post autor: pitru » pn paź 25, 2010 09:10

Luk88 pisze:ale ta plastikowa podkładka jest wazna??
hmm... da się bez niej żyć. Służy do regulowania ustawienia pina względem iglicy dawki paliwa.
U mnie w pasku w ogóle jej nie było. Podkładki to kwestia względna. Jedni wyciągają inni wkładają, metoda prób i błędów.
Luk88 pisze:ale podkładki nie ma jest luzem bo mówi ze to luzny element tego trzpienia
tak to jest i łatwo ją zgubić, ale bardzo możliwe, że masz taką w pompie. :D


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: superkasztan » pn paź 25, 2010 10:51

Witam

Ja wyciągnąłem w ogóle tą podkładkę, możesz sobie ewentualnie coś tam pod pasować.
Jak nie ma podkładki to dawka idzie na max od pewnej wartości ciśnienia jakie tłoczy sprężarka

Ja właśnie swoją gdzieś posiałem :D jak wyciągnąłem do testów.
Do regulacji zostało mi kręcenie pinem.

Pozdrawiam


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: munior » pn paź 25, 2010 15:55

Luk88 pisze:koledzy może wstawić ktoś fotkę porównującą obie membrany od 1,9td i 1,6td
Membrany takie same ,podkładka z tworzywa jest tylko w LDA od 1,6 td ,w ori pompach 1,9 td nie ma .Pin w 1,6td ma średnicę 11mm i długość 50,5mm .Pin w AAZ ma średnicę 12mm i długość 47,5mm .Niby nie wielkie róznice ale pin z 1,6 td w LDA AAZ ,ma 1mm luzu co jak można się domyślić dobre nie jest ,bo lata lużno ,poza tym jest 3mm róznicy w długości co też nie jest bez znaczenia o czy się sam przekonałem mając AAZ ta.Po AAZ cie zostało wspomnienie ,bo zmienił właściciela ,i wiedza na temat LDA I boost pinów ,bo trochę się tym bawiłem .Jakby ktoś potrzebował to mogę zrobić za 35zł , zrobiony idealnie pod rozmiar LDA do AAZ .Trochę osób z forum jeżdzi na moich pinach i raczej nikt nie narzekał :grin: pin oczywiście mimośrodowy bo zapomniałem dopisać


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Diversity
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 19:55
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Re: regulacja LDA

Post autor: Diversity » śr lis 24, 2010 15:00

mogłby ktos pierwsze zdjecie poprawic bo zniklo :)



greg.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr gru 15, 2010 12:56

regulacja LDA

Post autor: greg. » czw gru 16, 2010 15:38

Witam.To jest moj pierwszy post na tym temacie ktorego przeczytalem uwaznie(cale 70 stron :jezor: ) Moje pytanie brzmi czy wiecie cos o tej pompie jets to pompa boscha nr.460 414 118 jak widac tez z lda.Zastanawia mnie pin jaki jest tam stosowany czy bedzie tam podobny jak w golfach (pompa pochodzi z rovera 2.0 sd 86KM) ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości