Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

krwawykostek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lut 19, 2007 14:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: krwawykostek » pn mar 12, 2007 02:32

Ja tez chce siegnac po rade znowu.
Mianowicie wmontowalem pin od 1.6 td i nadal mi malo :) Co teraz robic? Kupic wskaznik afn i pokrecic turbinke, czy wymieniac cala pompe? A moze zmienic turbinke? Niewiem jaka jest w seriach... Co poradzicie?



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » pn mar 12, 2007 11:23

do ilu mozna podkrecic k03 ? tak zeby miec ze 100 koni bo niechce sprzegla zmieniac. Jak narazie mam pina mniejszego niz w 1,6 td i dawka podkrecona ale jeszcze parenascie kucykow bym podkrecil :) :bajer:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » pn mar 12, 2007 12:11

krwawykostek, mozesz zmienic pompe,podkrecic dawke paliwa i powietrza,wymienic turbo,dac FMIC.poprawcie mnie jesli sie myle-czy wskaznika afr nie podlacza sie do sondy lambda??
Ostatnio zmieniony pn mar 12, 2007 17:13 przez pavello, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 12, 2007 12:27

jesli juz to AFR!!! w dieslu nie mierzy sie afr. nie ma lambdy.

ludu kochany poczytajta troche, a potem piszta


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pn mar 12, 2007 13:26

witam nie moge nigdzie znaleźć co mam za turbinke tylko znalazłem symdol kkk
a to foto silnika
Obrazek
może ktoś po fotce by mi coś powiedział
i jeszcze jedno tym sie potkręca turbo?? foto nizej
Obrazek



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » pn mar 12, 2007 17:10

SouleR, czyli mialem racje ;)
moment, jak znasz angielski to prosze:
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579
jak kuleje,to gdzies bylo to ladnie na forum wytlumaczone.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

krwawykostek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lut 19, 2007 14:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: krwawykostek » pn mar 12, 2007 18:42

pavello, Jak, czym i do ilu podkrecic dawke paliwka? Jakie turbo zalozyc? Co to jest FMIC? Mile widziane konkrety.
Pozdrawiam.
ps: zmienic na jaka pompe?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 12, 2007 19:46

krwawykostek u gory dzialu diesel masz linki do tematow o modach TD. przeczytaj je wszystkie i bedziesz wszystko wiedzial.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » pn mar 12, 2007 23:51

k03 prawdopodobnie krwawykostek, :bigok:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » wt mar 13, 2007 20:51

witam po ciężkim boju z lusterkami udało mi się odczytać i mam k03 i niewiem czy mam się cieszyc czy wymienić na inną ( żartuje z ta wymianą a przynajmniej na razie) a odnośnie tego cięgna to trzeba najpier zdjać tą zawleczkę a potem przekręcić śrube w prawo dobrze rozumiem..
pozdro

[ Dodano: Pią Mar 23, 2007 15:04 ]
czyżby temam się urwał?????


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
QRi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 18, 2006 18:18
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: QRi » pn mar 26, 2007 21:50

dobra - ja was podbuduje


ze swojego AAZta wyciagnalem 63.4psa i 116.6 njutkow (by hamownia bedzin:D) - turbino-suszara zapodaje tak gorace powietrze ze moge grilla rozpalac :]

ale nie ma co sie przejmowac - czerwiec TDI :helm: :food:


[img]http://images20.fotosik.pl/30/171a9d4d3310b89f.jpg[/img]
SPALANIE[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/167438.html][img]http://images.spritmonitor.de/167438.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » pn mar 26, 2007 22:01

QRi pisze:63.4
jakie to ma przelozenie na KM??


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 26, 2007 23:09

czyli zajechany silnik i tyle. to nie przez gorace powietrze QRi. moj dmucha ogniem, a mimo to wynik zupelnie inny.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt mar 27, 2007 07:25

moment pisze:witam po ciężkim boju z lusterkami udało mi się odczytać i mam k03 i niewiem czy mam się cieszyc czy wymienić na inną ( żartuje z ta wymianą a przynajmniej na razie) a odnośnie tego cięgna to trzeba najpier zdjać tą zawleczkę a potem przekręcić śrube w prawo dobrze rozumiem..
pozdro

[ Dodano: Pią Mar 23, 2007 15:04 ]
czyżby temam się urwał?????
możesz się cieszyć bo do około 1 bara da rade dmuchać , uodporniona na głupotę i pompuje od samego dołu bo jest malutka oraz oczywiście się krztusi powyżej 4tyś rpm mam to samo w moim silniku tyle że w najbliższym czasie planuje zmienić na T2 (VNT gorąco mi odradzano :crazy: ) i dożucić mam zamiar IC który leży w pokoju i mijesce zajmuje tam gdzie nie powinien :helm:
Podłącz manometr i kręc a sam zweryfikujesz w którą strone ma być na + a w którą na - ciśnienie



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości