Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr lut 21, 2007 16:59

jak jest w dobrym stanie to wytrzyma. i tak powyzej 100 koni nie pojdziesz wiec powinno byc ok. wlasnie jak z innym sprzeglem do aaz? jakie pasuje?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
QRi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 18, 2006 18:18
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: QRi » śr lut 21, 2007 17:01

kaktus9 pisze:Witam. Być może odbiegnę troszkę od tematu ale jak się ma SPRZĘGŁO do tych wszystkich modów. Czy nie będzie sie szybciej zużywało albo czy przy przyroście mocy nie spali się??
Gdzieś czytałem ze można założyć do silnika AAZ sprzęgło od TDI, czym one się różnią i jak zrobić taką przeróbkę??
Pytam bo planuję wyżej wymienione mody zastosować w swoim AAZ i zastanawiam sie czy nie zarezerwować jakiej gotówki na sprzęgło.
o bardzo dobre pytanie, do ktorego sie dolaczam

docelowo w swoim planuje ~110 ps - przy dotychczasowych ~75 pewnie moze to miec jakis wplyw

wiec niech sie lepiej zaprzal albo ktos kto mial doczynienia z wieksza moca w dieslu


[img]http://images20.fotosik.pl/30/171a9d4d3310b89f.jpg[/img]
SPALANIE[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/167438.html][img]http://images.spritmonitor.de/167438.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 21, 2007 17:05

http://webcat.zftrading.de/ tutaj macie katalog sprzegiel trzeba posprawdzac, wydaje mi sie, ze w golfie aaz sprzeglo jest 210mm i na 24zeby i za bardzo wiekszego sie nie zalozy natomiast w passacie jest na 28zebow wiec mozna miec 228mm


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr lut 21, 2007 17:08

jednak cofam swoje słowa są cieńsze piny jak 4 mm a mianowicie 3.8 :P właśnie wymierzyłem


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
QRi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 18, 2006 18:18
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: QRi » śr lut 21, 2007 18:21

zaprzal poszukalem i w AAZ jest ten co pisales 210mm na 24 zeby, a w TDI sa juz 228mm na 28 zebow... czyli mam rozumiec ze aazetowakie sprzegla sa mniej wytrzymale od tych TDIkowskich i istnieje wieksze tyzyko, ze przy wzroscie mocy sprzedlo moze sie uszkodzic >>

nie ma na to jakiegos sposobu ?? :)


[img]http://images20.fotosik.pl/30/171a9d4d3310b89f.jpg[/img]
SPALANIE[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/167438.html][img]http://images.spritmonitor.de/167438.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 21, 2007 18:29

QRi, zmiana skrzyni :) ale takie moce powinno spokojnie wytrzymac. Jezeli teraz jest zuzyte to moze bedzie trzeba je wczesniej wymienic bo zacznie sie od razu slizgac. Tak bylo chyba u uzytkownika michnik


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » śr lut 21, 2007 19:55

untaztood pisze:Ja bez żadnych modyfikacji mam do 100 km/h w AAZ (silnik ma przebieg ok. 12.000 km - po kapitalnym remoncie) mam 11.2 sek..
W to nie uwierze nigdy bo ja mam do setki prawie 16 sec.A odnosnie pina,podkrecenia dawki paliwa i doladowania to ile koni tak na oko dodaja te modyfikacje?No chyba,ze ktos na hamownie pojechal w co watpie:P

Trochim, A Ty te piny sam robisz?Czy to sa oryginalne 1.6TD tylko spilowane jeszcze bardziej?



SESJA TRWA .... :grrr:
Ostatnio zmieniony śr lut 21, 2007 19:57 przez Rynkov, łącznie zmieniany 1 raz.


life is not a party , but party is a life ...

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr lut 21, 2007 19:56

zaprzal pisze:QRi, zmiana skrzyni :) ale takie moce powinno spokojnie wytrzymac. Jezeli teraz jest zuzyte to moze bedzie trzeba je wczesniej wymienic bo zacznie sie od razu slizgac. Tak bylo chyba u uzytkownika michnik
Dokładnie. Po modach sprzęgło dość szybko padło(zaczęło się ślizgać). Myśle, żę to AAZetowskie powinno dać rade tak do 100KM. A jakie inne pasuje to nie wiem. Najlepsze było by jakieś wzmacniane tak , żeby nie kombinować ze zmianą skrzyni. Ale to chyba ma sens przy ekstremalnych zmianach.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr lut 21, 2007 19:59

piny fabryczne, nie z 1.6 TD :)

nic przy nich nie robie


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » śr lut 21, 2007 20:10

jeśli juz tak piszecie o tej zmianie skrzyni to czy ktoś moze powiedzieć jaka by była najlepsza.. (ja mam wsadzona jakąs krótka chyba od benzyniaka bo przy 100 mam 3000 obr/min, niby przyspiesza szybcieja ale potem to zadna frajda słuchać wyjącego śilnika) moze od tdi jest lepsza ??? i czy podchodzi??


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » śr lut 21, 2007 20:56

Przewodnik pisze:jeśli juz tak piszecie o tej zmianie skrzyni to czy ktoś moze powiedzieć jaka by była najlepsza.. (ja mam wsadzona jakąs krótka chyba od benzyniaka bo przy 100 mam 3000 obr/min, niby przyspiesza szybcieja ale potem to zadna frajda słuchać wyjącego śilnika) moze od tdi jest lepsza ??? i czy podchodzi??
to jakaś dziwna, bo 3tyś to ja mam przy 120km/h :roll:



Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

Post autor: moskitq » śr lut 21, 2007 21:47

ja podkręciłem dawkę i turbine to sprzęgło umarło zaczęło się ślizgać
na początku na drugim biegu koła piszczały na asfalcie a teraz tylko obroty w góre idą
muszę zmienić tylko nie wiem jeszcze na jakie / może wiecie jakie są wytrzymałe


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » śr lut 21, 2007 23:37

Ja mam niecale 120 przy 3000 obrotow.I co najdziwniejsze przy wiekszym obciazeniu obroty rosna a predkosc jest mniejsza,chyba ze tak powinno byc:)


life is not a party , but party is a life ...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 21, 2007 23:39

Rynkov, sprzeglo ci sie nie slizga?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości