Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw lut 15, 2007 19:47

I jeszcze prosi się o governor moda w tym przypadku ;)



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw lut 15, 2007 20:08

mam jednego pina jak ktoś zainteresowany to zapraszam :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=931622#931622

niestety ciężko to wyrwać



Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » czw lut 15, 2007 20:15

euglen pisze:Zmień wydech na większy- przelotowy i wtedy max ciśnienie będzie osiągane przy dużo niższych obrotach.
tak kombinowac chyba nie bede. co najwyzej pozbede sie katalizatora, bo jest.



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » czw lut 15, 2007 21:16

Mam łan problem. Souler wrzucił zdjecie pompy(eko).. ja mam taka samą regulacje.. ale jak widac na zdjeciu mam ten wężyk u gory od turba do pompy. to jaką mam w koncu pompe? moze ktos mi powie?

Obrazek
1. Śruba od dawki paliwka

2. Węzyk od k14 do pompy


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » pt lut 16, 2007 01:04

Bolekrsko pisze:o jaką mam w koncu pompe?
w jakim sensie jaką?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lut 16, 2007 10:36

masz pompe LDA. cisnienie steruje dawka w skrocie mowiac. u mnie tego wezyka nie prawidziano :D


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » pt lut 16, 2007 19:25

dziś porobiłem testy. dawka poszła troszeczke do góry. efekt taki ze przy ostrym ruszaniu, na jedynce puszcza dyma, potem juz nie widze. idzie w miare ok :) przyspieszenie zmierzone do 100 to w granicach 11.8sec ale stoperem mierzone, wiec to raczej poglądowe. teraz zobaczymy jak spalanie przy normalnej jezdzie, i moze w tygodniu wezme sie za wycięcie kata. co potem? nie wiem :P



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » pt lut 16, 2007 19:47

Darass pisze:dziś porobiłem testy. dawka poszła troszeczke do góry. efekt taki ze przy ostrym ruszaniu, na jedynce puszcza dyma, potem juz nie widze. idzie w miare ok :) przyspieszenie zmierzone do 100 to w granicach 11.8sec ale stoperem mierzone, wiec to raczej poglądowe. teraz zobaczymy jak spalanie przy normalnej jezdzie, i moze w tygodniu wezme sie za wycięcie kata. co potem? nie wiem :P
Ja bez żadnych modyfikacji mam do 100 km/h w AAZ (silnik ma przebieg ok. 12.000 km - po kapitalnym remoncie) mam 11.2 sek..



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pt lut 16, 2007 19:50

Może masz mody a o nich nie wiesz. Bo przy serii to niemożliwe.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » pt lut 16, 2007 20:09

Darass pisze:
Bolekrsko pisze:o jaką mam w koncu pompe?
w jakim sensie jaką?

Mam odciasć ten kawalek gwinku nakrętki? wtedy sie bardziej wkreci sruba od dawaki :hmm:



Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » pt lut 16, 2007 20:50

untaztood pisze:
Darass pisze:dziś porobiłem testy. dawka poszła troszeczke do góry. efekt taki ze przy ostrym ruszaniu, na jedynce puszcza dyma, potem juz nie widze. idzie w miare ok :) przyspieszenie zmierzone do 100 to w granicach 11.8sec ale stoperem mierzone, wiec to raczej poglądowe. teraz zobaczymy jak spalanie przy normalnej jezdzie, i moze w tygodniu wezme sie za wycięcie kata. co potem? nie wiem :P
Ja bez żadnych modyfikacji mam do 100 km/h w AAZ (silnik ma przebieg ok. 12.000 km - po kapitalnym remoncie) mam 11.2 sek..
sory, ale nie uwierze ze zwykły AAZ moze mieć troche ponad 11sec do stówy.

wg katalogu AAZ do 100km/h ma 15,4sec a TDI 1Z ma 12,8sec wiec Twoj seryjny AAZ był by szybszy od 1Z? no sory, cos nie bardzo... wiem ze te katalogowe przyspieszenia czasami się różnią od tego co jest w rzeczywistości, ale jakiś pogląd jest.



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » pt lut 16, 2007 21:20

Darass pisze:
untaztood pisze:
Darass pisze:dziś porobiłem testy. dawka poszła troszeczke do góry. efekt taki ze przy ostrym ruszaniu, na jedynce puszcza dyma, potem juz nie widze. idzie w miare ok :) przyspieszenie zmierzone do 100 to w granicach 11.8sec ale stoperem mierzone, wiec to raczej poglądowe. teraz zobaczymy jak spalanie przy normalnej jezdzie, i moze w tygodniu wezme sie za wycięcie kata. co potem? nie wiem :P
Ja bez żadnych modyfikacji mam do 100 km/h w AAZ (silnik ma przebieg ok. 12.000 km - po kapitalnym remoncie) mam 11.2 sek..
sory, ale nie uwierze ze zwykły AAZ moze mieć troche ponad 11sec do stówy.

wg katalogu AAZ do 100km/h ma 15,4sec a TDI 1Z ma 12,8sec wiec Twoj seryjny AAZ był by szybszy od 1Z? no sory, cos nie bardzo... wiem ze te katalogowe przyspieszenia czasami się różnią od tego co jest w rzeczywistości, ale jakiś pogląd jest.
Prawda jest taka, że silnik nowy, nowa turbina, brak katalizatora, powoduje że żadna modyfikacja silnika mającego przebieg minimum 150 tyś km nie da takiego samego efektu.
Do 100 km/h mam dokładnie 11,2 sekundy. Zmierzone. Licznik pomimo 15 calowych kół liczy dobrze.



Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » pt lut 16, 2007 22:57

untaztood pisze:Zmierzone.
czym? bo jezeli stoperem i tak temu ufasz to powodzenia.


pozatym ja i tak nie uwierze, bo nie powiesz mi ze w katalogu są dane silnika z przebiegiem 400tyś km? wyobraz sobie ze tam tez są osiągi nowych aut, i rózniły by sie prawie 4sec? sory, ta dyskusja wydaje mi sie bezpodstawiana, Ty wiesz swoje a ja swoje.


a moze ktos jeszcze by sie wypowiedział?



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » pt lut 16, 2007 23:07

to fakt.raczej niemozliwe zeby seria bez zadnej ingerencji w silnik dawala wynik lepszy od TDI.hamowales to auto?wtedy bysmy uwierzyli :)


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości