Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dominik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 31, 2007 20:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dominik » pt lut 02, 2007 23:49

Bocio , nie obrażam się a co do części to szukam obrotka i jak znalazłem za 330 żł to nogi sie ugieły.muszę znaleść dobrego elektryka bo zastanawiam sie czy nie wsawic od mk3. wiem ze w nich impuls idzie z kompa ale moze cos wyjdzie no i za tamten mozna dać 90. pożyjemy zobaczymy.



Awatar użytkownika
ZolW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn lip 18, 2005 22:57
Lokalizacja: pierwoszyno k/ gdyni :D
Kontakt:

Post autor: ZolW » sob lut 03, 2007 12:27

Witam. Przeczytałęm cały temat i .... czas kase zbierać :D i wiedząc że silnik musi byc żyleta to mam taki mały OT moja turbinka ciągnie olej z kliawiatóry i mam takie małe pyt czy bardziej sie opłaca kupic gdzieś samą turbinkę czy lepiej oddać ją do renowacji ?? :pub: I jeszcze raz sorry za OT


[img]http://img23.imageshack.us/img23/9997/zolwpohc1.jpg[/img]
[img]http://img.userbars.pl/65/12924.png[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2173001#2173001 maine auto <mały update :D

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob lut 03, 2007 13:36

niewiesz co kupisz wiec lepiej jesli oddasz do regeneracji przynajmniej bedziesz mial pewnosc ze jest sprawna na 100%
wiem koszt troche wiekszy ale jak kupisz uzywke i ci sie rozsypie po jakims czasie to wydasz jeszcze wiecej



Awatar użytkownika
ZolW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn lip 18, 2005 22:57
Lokalizacja: pierwoszyno k/ gdyni :D
Kontakt:

Post autor: ZolW » sob lut 03, 2007 15:13

Dzięki :pub:


[img]http://img23.imageshack.us/img23/9997/zolwpohc1.jpg[/img]
[img]http://img.userbars.pl/65/12924.png[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2173001#2173001 maine auto <mały update :D

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pn lut 05, 2007 08:24

witam
w sobote z kolesiami z grupy małopolskiej bylismy na hamowni
postaram sie jutro podac tu wykres seryjnego SB
wyszło 77 kM - przy ok 300 tys km :) (moze nawet 400 tys )

[ Dodano: 06 Lut 2007 08:20 ]
tak jak obiecalem dam wykres seryjnego SB ..... jak dla mnie jest ciekawy .... wykes odzwierciedla rzeczywistośc :)
widac jak trurbo zaczyna "dmuchac " widac zakres momentu

moze wkoncu wezme sie za silnik - bo juz wiem ze nie jest tak zle z motorem ....
a wiem ze jak terz tego nie zrobie to po moim weselu (wrzesien) to bede tylko kupowal firanki i garczki :) skonczy sie ladowanie kasy w Golfa :(
Obrazek Obrazek

[ Dodano: 06 Lut 2007 08:24 ]
jak obiecałem tak dodaje zdjecie wykresu
wg. mnie jest ciekawy i rzeczywisty ..... widac pieknie moment "dmuchania" turbo :)
chyba jest ok :) Obrazek Obrazek


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » pn lut 19, 2007 18:29

a ja przy okazji mam pytanie czy jak w 1V na seryjnej pompie podkrece dawke i zwieksze delikatnie turbo to odczuje przyrost mocy??

i od razu jesli mozecie powiedzcie gdzie i jak sie podkręca dawke, bo jesli chodzi o turbo to wyczytałem juz!



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn lut 19, 2007 21:30

będzie różnica ale więcej wyciągniesz zmieniając górę pompy lub cała pompe.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » pn lut 19, 2007 22:41

wiem wiem pompą zajme sie na wakacjach a teraz chciałbym cos pogrzebac minimalnie tego wiec jak zwiekszyc dawke na pompie?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 19, 2007 22:45

jedrekk, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=90

tu masz to opisane


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » wt lut 20, 2007 01:09

kurcze czytajac wasze posty az czlowiek nabiera ochoty na mody :helm: moglby ktos tak zreasumowac ile to pochlania kasiurki bo wyliczylem ze tak 1000 plnow ze zmiana pompy, dolozeniem IC i kasa na mechanikow ewentualnie, zgadza sie?? czy robiliscie cos z hamulcami, czy na standardowych jezdzicie?? pzdr


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lut 20, 2007 08:16

ja jeżdże na standardowych...z GT :bigok: nawiercane tarcze ATE z przodu, BREMBO tarcze z tyłu, klocki ferodo premier
co do kosztów to większość z nas dłubie samemu, więc odpada kasa na mechaników. ale jednak leci pomału. no i przed modami wypadało by mieć silnik w dobrym stanie
no i pasowałoby jakieś zawieszenie, żeby sie nie bujało na zakrętach, i rozpórki żeby sie nie giął, i wskaźniki żeby nie przedobrzyć :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » wt lut 20, 2007 19:32

silnik mam mozna powiedziec w stanie b. dobrym, nie bierze oleju, nic nie cieknie, dlatego tez troche szkoda mi go krecic, bo moze zaczac mi cos sie dziac.
Cinek mowisz ze zawieszenie dodatkowo trzeba jeszcze robic...;/
chyba lepsze autko szybciej kupie /wiadomo VW/ niz zaczne tymi modami sie bawic, aczkolwiek tak troche mnie kusi :bigok:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lut 20, 2007 19:40

ghoost no pewnie, ze to kosztuje, ale jaka radoche daje. zawiecha przydaje sie w zakretach, a heble zeby zatrzymac takiego diabelka. nie musisz tego robic, bo przeciez nie uprawiasz rajdow na drodze, ale duzo to daje. ja mam wszystko fabryczne poza silnikiem i wystarczy, bo tej mocy uzywam bardzo rzadko.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » wt lut 20, 2007 22:57

SouleR, oj kusisz kusisz.... moze przy wakacjach cos pomysle, bo teraz czasu brakuje, a i robic tego nie mam gdzie zbytnio w tym momencie, a tez wolalbym samemu, wieksza satystakcja, a i nauczyc sie czegos mozna... zaczne od poszukiwania pompy i sprawdzenia jaka mam turbine, a moze ktos wie z was co w 91r montowali ?? czy to moze byc zupelnie roznie??


taka mogla by byc??
http://moto.allegro.pl/item167434828_po ... _6_td.html
Ostatnio zmieniony wt lut 20, 2007 23:12 przez ghoost, łącznie zmieniany 1 raz.


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości