Modyfikacja pompy - govenor mod

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt sty 23, 2007 18:25

Keb@ pisze:
Keb@ pisze:Obrotek przekłamuje?
zaprzal pisze::rotfl: nie
Piękny stosunek do ludzi chcących posiąść "jakąś" wiedzę od pewnych osób TEORETYCZNIE mądrzejszych. :? :(
Keb@ - nie złość sie, Trochim tylko sie uśmiechnął a nie śmiał - to duża róznica...
Kiedyś ktos też nie wierzył mi że moje 1,6 moze tak przyspieszać - też się uśmiechnąłem...

Zaprzal, powiem i ze konkretnie sie wkręca - 9 dych na dwójce... Niejeden kierownik GTI'ka sie zdziwi jak nie będzie Cie mógł ścignąć. Co Wy tam z Trochimem majstujecie???



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » wt sty 23, 2007 19:21

to i ja wtrace slowko-jesli ktos nie rozumie o co chodzi w jakims modzie to chyba lepiej zeby go nie robil samemu,prawda?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » wt sty 23, 2007 19:36

zaprzal, Może byś założył temat o przeróbce twojej pompy na 10mm? domyślam się że nie tylko ja chciałbym taka przeróbkę zrobić :bigok:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt sty 23, 2007 22:50

tomcio666, muła łapał, bo mu paliwa brakowało :bigok:



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » wt sty 23, 2007 23:24

powiem wam tak,mój przed różnymi modami był zwykłmy td ,ale jak zrobiłem kilka modów to ten silnik odżył dostał ducha i teraz z pod świateł moment i mnie nie ma tylko jest jedna rzecz która to bardzo ale to bardzo mnie przeraża kopcenie kopci konkretnie ten kto jedzie za mną od razy zwalnia tyle że te kopcenie jest dopiero przy dobrym depnięciu na początku tego nie ma,czy zwiększenie ciśnienia na turbinie pomoże w tym?



Ollle
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 22, 2006 23:45
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Ollle » wt sty 23, 2007 23:34

ventil pisze:Po cichu powiem że głowica będzie 12mm (D/TD - 9mm, TDI - 10, czasami 11mm). mam nadzieję że po zamontowaniu wytworzy odpowiednia ilość czarnych spalin i napędzi dobrze turbo...
No wam powiem ze mnie to zaciekawilo,i co jak ja mam tloczek w pompie na 8mm,a wsadze mu 9mm to moge sie spodziewac lepszych osiagów.(tak troche nie rozumiem)!
Czy to sie robi tylko jak masz sprezarke?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sty 23, 2007 23:38

Czy to sie robi tylko jak masz sprezarke?
raczej tak, bez turbo nie dasz rady spalic tego dodatkowego paliwka


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr sty 24, 2007 15:26

zaprzal, teaz chcem grzebnąć w pompie ale nikt nie chce powiedzieć co i jak !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sty 24, 2007 15:32

vw_vandal, governor mod masz opisany w tym temacie a w sprawie glowiczki odezwij sie do Trochima. Dzisiaj troche pojezdzilem i moge powiedziec, ze to najlepszy mod jaki do tej pory mialem zrobiony. Zdziwilo mnie, ze auto zyskalo troszeczke NM ponizej 2tys obrotow mimo, ze tam turbo nie pompuje oraz to, ze wcale wiecej nie dymi. :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » śr sty 24, 2007 17:05

zaprzal pali ci cos wiecej po tych modach? Osiagi juz konkretne sa, to i spalanie moze tez?


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr sty 24, 2007 17:11

zaprzal pisze:vw_vandal, governor mod masz opisany w tym temacie a w sprawie glowiczki odezwij sie do Trochima. Dzisiaj troche pojezdzilem i moge powiedziec, ze to najlepszy mod jaki do tej pory mialem zrobiony. Zdziwilo mnie, ze auto zyskalo troszeczke NM ponizej 2tys obrotow mimo, ze tam turbo nie pompuje oraz to, ze wcale wiecej nie dymi. :bigok:
Kurcze, chciałbym zobaczyć twoją maszynę na hamowni :satan:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sty 24, 2007 17:59

zaprzal pali ci cos wiecej po tych modach? Osiagi juz konkretne sa, to i spalanie moze tez?
za krotko mam zalozona pompe zeby powiedziec cos o spalaniu, ale watpie zeby palil wiecej przy normalnej jezdzie. Zdam relacje jak cos wiecej bede wiedzial
adam16v pisze:Kurcze, chciałbym zobaczyć twoją maszynę na hamowni :satan:
najpierw trzeba zorganizowac wskaznik EGT i zalozyc lepszy IC na wiosne, bo jeszcze mam kawalek regulacji turbo i na pompie ;) wszystko w swoim czasie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości