Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob gru 23, 2006 16:09

zaprzal pisze:To_mas, teraz rusz cisnienie
spox
Ale jak ??:PPPP bo tego to nie wiem ?? pozatym nie mam ciśnieniomierza i nie wiem nawet ile mi dmucha :// :P



arti CCCO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
Lokalizacja: niedaleko Starogardu

Post autor: arti CCCO » sob gru 23, 2006 22:21

Zaprzal tylko odczytałem z turbiny to: 2 dalej G lub 6 (niejestem pewien) potym W...czyli najprawdopodobniej: 26 W (tak mi się wydaje) niestety żeby odczytac ten dłuższy symbol to musze zdemontowac przewody a to jest masakra bo dojścia mało i przy okazji bym podał oki.



Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » ndz gru 24, 2006 22:01

Wytlumaczcie mi dlaczego jak zmienie w swoim MK3 1.9 TD AAZ pin na ten od 1.6TD to bede musial zwiekszyc cisnienie w tubawce?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz gru 24, 2006 22:34

Kubecek, dlatego, ze jak dodasz paliwka to moze byc za malo powietrza zeby to spalic


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn gru 25, 2006 12:03

Kubecek, w sumie mozesz nie zwiekszac doładowania ale wtedy z wydechu moze pokacywać sie cos podobne do dżina z magicznej lampy jak na zdjęciu ponizej... :jezor:
Obrazek



Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » pn gru 25, 2006 13:48

zaprzal, ventil, szukalem kiedys u mnie tej srubki, ktora reguluje sie cisnienie,ale nie moge znalesc mam jakby taka obudowe, czy moze byc tak ze niektore turbiny sa "nietykalne" mam ta KKK03?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn gru 25, 2006 13:55

Kubecek, a gdzie ta śrubka niby powinna sie znajdować ??



Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » pn gru 25, 2006 14:11

To_mas, jako Laik w tych sprawach napisze ,ze wg. mnie gdzies na turbinie,ale pewnie sie myle:P?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn gru 25, 2006 14:23

Kubecek, poszukaj na forum uzytkownika pasiak on ma k03 w pasku i ci podpowie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » pn gru 25, 2006 14:24

zaprzal, dzieki



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn gru 25, 2006 17:40

Witam

KKK 03 :)

Obrazek

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Blizzard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw paź 07, 2004 20:04
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: Blizzard » wt gru 26, 2006 14:06

Witam! Posiadam silnik RA + Garrett T2, chcialbym mu zwiekszyc cos mocy, np jakie cisnienie mu ustawic zeby nie bylo zbytnio szkodliwe dla zywotnosci silnika?Idzie cos sensownego uzyskac na tej turbinie?

Moze ktos mi wyslac zdjecia w ktorym miejscu w tym turbie podpina sie manometr i gdzie reguluje sie cisnienie doladowania?Jak patrzylem na model turbo to widzialem ze wychodzi tam rurka z jednego miejsca i idzie chyba do gruszki,to tam daje sie manometr?jakis trojnik trzeba czy jak?na wezu "tekelanie"?na tej gruszce zwieksza sie doladowanie?
jaki manometr kupic do ile bar?

z gory dzieki za jakies info...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt gru 26, 2006 15:03

Blizzard, da sie, ja na tej turbinie mialem 95 koni i to nie byly hardkorowe ustawienia, jak ustawisz 1,1bar-1,2 bar i bedziesz uzywal z glowa to nie powinno sie nic zlego dziac. Oczywiscie mozna i wiecej ale u mnie przejezdzilo w ten sposob kilkadziesiat tys km i jest ok. Manometr wpinasz w przewod idacy z kolektora do gruszki na pompie (potrzebny trojnik). Cisnienie mozesz regulowac ciegnem wychodzacym z zaworu sterujacego WG lub wpinajac MBC, szczegoly napisze ci pozniej, moze jakies fotki sie znajda


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt gru 26, 2006 16:32

zaprzal, napisz mu napisz najlepiej tu to moze jak tez skozystam jak wreszcie nabede wskaźnik doładowania :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości