SB i chyba inne podejście do podkręcenia

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

SB i chyba inne podejście do podkręcenia

Post autor: 1 6 D » czw cze 18, 2020 22:30

Witajcie po dłuuuuuuuuuuugiej przerwie.

Chciałbym uruchomić ponownie mojego GTD i niestety mam pewien problem, jak naprostować to co już zrobiłem w silniku.

Aktualny setup:
- silnik SB na ori ICku
- uszczelka pod głowicę AAZ
- turbo Garett ze zmienioną gruszką która posiada radełkowaną nakrętkę i można ręką regulować ciśnienie doładowania, ciśnienie w okolicy 1,1-1,2 bara
- większy wydech od samego turbo na 2 tłumikach z GTI 16V z dwururką(nie ma ori odlewanego downpipe z małą średnicą)
- przestawiony boostpin
- wtryskiwacze na korpusach AAZ dwusprężynkowych, końcówki z mojego SB, ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy 170-175 bar


Po ostatniej zmianie bez doładowania ten samochód nie jedzie, gdy pojawi się doładowanie dostaje kopa. Próbowałem podnosić dawkę, ustawić wydatek resztkowy, tylko więcej dymu, bez doładowania nadal nie jedzie, chyba że za mało podkręciłem dawkę.

Po konsultacji na vwdiesel.net przestawiłem pompę w kierunku silnika i na słuch oraz odczucia ustawiłem pompę tak że już jest spora poprawa bez doładowania.

I tak się teraz zastanawiam czy nie powinienem pójść w pompę:
1. AAZ plus modyfikacje
2. składak z SB/1Z
3. pompa z Peugeotowskiego 1,9 TD o mocy 90-94 konie (który ma bazowe ciśnienie wtryskiwaczy 175bar)/1Z

Na pewno nowa pompa powinna ogarniać przedwtrysk który jest w obecnych wtryskiwaczach.



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Re: SB i chyba inne podejście do podkręcenia

Post autor: Developers » ndz lip 12, 2020 11:16

Zawsze mozesz jeszcze spróbować, po bawić się kątem wtrysku, aby pobudzić turbo. Mi na postoju aaz na turbo TD04 13 cos tam przy pompie po modzone tłoko rozdzielacz 10 i bije 1.2 b aa na pełnym bucie 2.2-2.4b . Też dużo poprawił zamontowanie sztywnego dolotu, bo gumę wciągało jak turbo ssało.


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: SB i chyba inne podejście do podkręcenia

Post autor: 1 6 D » śr lip 15, 2020 00:08

Zakupiłem 028130108G z AAZ,oraz z 1,9td PSA.

Na miejscu mam już z PSA,jest boostpin jak w 1,6td ,więc od razu wchodzi do AAZtki jak przyjdzie
Zastanawiam się co reguluje ciśnienie podawane przez tłokorozdzielacz żeby pompa AAZ prawidłowo ogarnęła wyższe ciśnienie otwarcia wtrysków.



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Re: SB i chyba inne podejście do podkręcenia

Post autor: Developers » czw lip 16, 2020 08:04

poszukaj na forum jak składa się pompa gdzieś temat taki widziałem, wbijasz lekko taki bolec i zwiększa się ciśnienie


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: SB i chyba inne podejście do podkręcenia

Post autor: 1 6 D » czw lip 16, 2020 09:15

Developers pisze:
czw lip 16, 2020 08:04
poszukaj na forum jak składa się pompa gdzieś temat taki widziałem, wbijasz lekko taki bolec i zwiększa się ciśnienie
A to nie reguluje niskiego ciśnienia w pompie? Zastanawia mnie śruba z kontrą nad ośką pompy, równoległa do niej.



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Re: SB i chyba inne podejście do podkręcenia

Post autor: Developers » ndz lip 19, 2020 10:34

Tak dokładnie jak napisałeś. Troszkę nie czaję, o która Ci chodzi. Jakieś foto albo coś.


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: SB i chyba inne podejście do podkręcenia

Post autor: 1 6 D » pn lip 20, 2020 08:55

Chodzi o śrubę od przyśpieszacza odśrodkowego,jednak mam jej nie ruszać.



Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

Re: SB i chyba inne podejście do podkręcenia

Post autor: Havan » wt maja 18, 2021 18:15

trochę odkop. Nie kombinuj załóż normalne wtryski jednosprężynowe z końcówkami SB/JR i ustaw 155 bar.


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości