pozno wstaje turbo t2 w aaz

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

pozno wstaje turbo t2 w aaz

Post autor: drakula500 » ndz gru 20, 2015 11:17

Z tym człowiekiem nie ma sensu gadać. Dostaje pod nos wykres na jednej z turbin, które wymieniłem i zarzuca komuś brak kompetencji. Więc po co była dyskusja o turbinach jeszcze nie tak dawno (nie kłótnia, a rozmowa - kłótnie wszczyna arwam tak jak teraz i zawsze), gdzie wrzuciłem sporo rozmiarów wirników i kompresorów, i nagle moją gadaninę potwierdza wykres człowieka, który jakimś trafem nawet w dziale TD się nie pojawiał i guru arwama nie musiał prosić o pomoc, a mimo tego stworzył bardzo sensowną kreskę - na doładowaniu 1.0, na turbinie uchodzącej tutaj za najgorszą (k03 1870) uzyskał na TD kreskę taką jak robi AFN - a doładowanie można jeszcze podnieść - lepsze osiągi gwarantowane. Po cholerę w takim wypadku stara ciężka T2??, tylko po to, żeby Arwam miał radochę, że się męczycie?

Czasami trzeba przeczytać o co chodzi rozmówcy, a nie na siłę wpychać mu TD04, czy też T3, które od T2 nie za wiele się budową różni - stary ciężki ulep o słabej wydajności, z kółkami o rozmiarach przeciętnej T15. Ferdek nie napisał, że chce zapierd... tylko że mu wszystko odpowiada a chce poprawić wstawanie i zachować swojego golfa w najlepszym możliwym stanie - ja go rozumiem, on nie chce kopciucha i dzwoniącego silnika, który jest po remoncie. Kolego ferdek16v, słuchaj arwama dalej... turbo T2 pewnie teraz masz, dalej wierzysz arwamowi że ono wspaniale wstaje? Wykres, który pokazałem nie kłamie, arwam nigdy nie przedstawił żadnego wykresu, oprócz jednego z hamowni obwoźnej, którym legitymuje się po dziś dzień nawet jeśli rozmowa tyczy się już całkiem innego auta. Wyobrażasz sobie, że on pokazuje ten wykres kiedy rozmowa się tyczy jego audi? Albo robi inne tanie chwyty, bierze czyjś wykres i mówi, że jego auto rysuję taką samą kreskę bo w jego aucie są identyczne mody jak i u osoby, która ten wykres na swoim aucie zrobiła, psychicznie chory człowiek. Wykresu Arwama z 250NM na 2000obr nie uświadczysz - gwarantuje Ci, i tutaj gadanie, żebym ja coś udowodnił i pokazał jest w ogóle niepotrzebne, po co? Ja mogę uczciwie napisać - nic w życiu nie osiągnąłem - nie będę niczegeo udowadniać i nie mam z tym problemu żadnego. Może mi robić i 100 zarzutów, zlewam poglądy takiej osoby.

A dział TD umarł dlatego że wszyscy Ci którzy mieli pytania sensowne co do TD, przesiedli się na TDI żeby zrzucić z siebie jarzmo uzyskiwania każdej informacji od Arwama (błędnych informacji dodam), dzięki bogu w dziale speed TDI go nie ma, i nikt nie narzeka, kłótni też nie ma. Nie mam pojęcia też, kto wpadł na pomysł przywrócenia Arwama tutaj, nie jestem mu przeciwny, ale uważam że administrator wpuszczając go ponownie, powinien zablokować mu możliwość wchodzenia do działu TD. Tak byłoby najlepiej dla wszystkich użytkowników tego działu. Arwam wystarczająco napsuł, przez cały swój okres aktywności wstrzymując skutecznie jakieś sensowne wnioski, podpierając się teoriami wziętymi z d....y. Jeśli nie ban, to karą dla niego, za to że zaśmiecił Internet i inne fora również (i każdy się z niego śmieje w koło, a on dalej swoje - zero refleksji nad swoim postępowaniem) swoimi bzdurami, powinien być zakaz pisania w dziale TD tutaj.

Arwamie jesteś bardzo biedny, jeśli uważasz, że ktokolwiek Ciebie atakuje, kopiuje Twoje pomysły, Twoje patenty to masz manie prześladowczą. Odpłynąłeś już bardzo dawno, jedynie wyrażamy nad Twoją osobą czynny żal (jest tyle osób w koło, z których można brać przykład jak budować TD/TDI, żal Ci d...ę ściska najwyraźniej, że nie jesteś to ty), ale jako że jest to okres świąteczny, i Nowy Rok już tuż tuż, to nie traktuj mojej wypowiedzi po raz kolejny jako atak. Apeluje do wszystkich - w dobrym tonie byłoby po katolicku na pasterce czy przy stole świątecznym skupić choć na chwilę swoje myśli nad osobą Arwama, i prosić siłę wyższą o to, żeby udzieliła mu rozjaśnienia umysłu, żeby był on miłą, pomocną nam tu osobą mówiącą ludzkim głosem, należy mu się to - jesteśmy ostatecznie jego kolegami z forum :jezor:

a teraz do karpia :food:



Awatar użytkownika
ferdek16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 15:51
Lokalizacja: Golczewo

pozno wstaje turbo t2 w aaz

Post autor: ferdek16v » ndz gru 20, 2015 16:07

Turbo t2 nie jest tak duze jak t3 a wstaje podobnie jak w moim poprzednim golfie.Mialem jette a2 mtdi na pompie 9mm i z turbo t2 i wstawalo od najnizszych obrotow.Posprawdzam te rzeczy ktore napisaliscie a jak nie zadowoli mnie to to wskoczy mtdi tylko teraz na pompie z land rovera.Dzieki za pomoc.



Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

pozno wstaje turbo t2 w aaz

Post autor: Havan » ndz gru 20, 2015 16:25

jeżeli tak Ci wstawało na MTDI turbo T2 to na TD będzie lepiej wstawać względem MTDI.

Ewidentnie coś jest u Ciebie nie halo bo TD'kiem jest łatwiej turbo ożywić.


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

pozno wstaje turbo t2 w aaz

Post autor: drakula500 » ndz gru 20, 2015 17:29

no to chłopie zdecyduj się co ty chcesz, chcesz poprawiać serie czy iść na całego. Jak chcesz iść na całego to poproś Michała o nr pompy, kup sobie taką jak on ma, wrzuć TD04 tak jak Ci sugeruje havan i nie zawracaj gitary... ja bym na mtdi nie przechodził, albo elektronika albo TD.



Awatar użytkownika
ferdek16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 15:51
Lokalizacja: Golczewo

pozno wstaje turbo t2 w aaz

Post autor: ferdek16v » ndz gru 20, 2015 18:50

Ja wiem co chce.Chce kopa z niskich obr a nie dopiero przy 2,5 tys.Jezeli mam eksperymentowac ze zmiana turbo a i tak nie wiadomo czy lepiej bedzie wstawac to wole sprawdzic nieszczelnosci a jak nie bede zadowolony to wleci mtdi.Mysle ze na pompie z silnika z bezposrednim wtryskiem powinno to dobrze chodzic.Przepraszam ze zawracam Panu drakula500 glowe ale chcialem sie tylko dowiedziec o mozliwe usterki ale przeciez nikt nie zmusza Cie do wypowiedzi.



drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

pozno wstaje turbo t2 w aaz

Post autor: drakula500 » ndz gru 20, 2015 20:15

sorry kolego ale uważam że mtdi nie ruszy Ci wcześniej turba i ostatecznie nie znajdziesz cud odpowiedzi na swój problem.. oczywiście jeśli to będzie pompa z większą sekcją to się nawet może sporo poprawić, ale dojdą też pewnie inne niechciane fajerwerki. Twoje t2 wstaje prawidłowo i usterek bym się nie doszukiwał na siłę. Nie chodzi o to, że mi zawracasz głowę, i nie chodzi o to że zmuszasz mnie do odpowiedzi, co wiedziałem to powiedziałem, a że nic nie wiem to sie nic nie dowiedziałeś.

Takim jak ty Ferdek się chyba nie dogodzi, bo jeżeli nawet przyjąć, że to co mówię jest racją, i inne Turbo zapewniło by Ci szybsze wstawanie bez zbędnych filozofii - a ty chcesz przecież unikać kłopotów - to nie rozumiem, jak na koniec możesz napisać, ze Twoim wyjściem z obecnej sytuacji będzie swap na pompe mtdi, który Ci sprawi jeszcze więcej kłopotów niż masz teraz, a Michaś ma gotową pompę która pędzi ten silnik, no sorry zupełny brak logiki, dlatego chyba arwam miał rację, szukaj nieszczelności.

Popełniłem błąd, nie powinienem był się w ogóle odzywać.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

pozno wstaje turbo t2 w aaz

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 20, 2015 20:57

drakula500 pisze:pompa z większą sekcją to się nawet może sporo poprawić, ale dojdą też pewnie inne niechciane fajerwerki
O tak,z całą pewnością. Jak założyłem marną K-14 (pi razy oko odpowiednik T2),to zmieliło ją w mgnieniu oka na 11-ce. Później następna miernote k-24,urwało łopatkę na gorącym :helm:

Powtarzałem to wiele razy,powtórzę jeszcze raz. Modzenie TD,to sztuka kompromisu!
Jeśli ktoś chce silnika na lata,niech jeździ serią.
Jeśli ktoś zaczyna modzić silnik,niech się liczy z ewentualnymi usterkami i uodporni psychicznie na wszelkie niepowodzenia i tak np. gdy dół będzie dobry,góra osłabnie lub odwrotnie. Z resztą,długo mógłbym wymieniać... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: pozno wstaje turbo t2 w aaz

Post autor: Kejpi » ndz gru 20, 2015 22:58

drakula500 pisze:tak arwamie, wyznaję Ciebie i teorie Twoje, błogosławione łono które Ciebie nosiło i piersi które ssałeś

:banghead:

pozdro!
Hmmm sądzę że 180KM/357Nm to dobry wynik Arwama w TD, a zaznaczam ze chciałem okolice 170KM bo mam seryny silnik.


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości