M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
dominik29a, gov govem , ale mi si wydaje że brak paliwa nie leży po jego stronie napisz coś więcej o tej pompie co za bebechy w niej masz
- dominik29a
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 08:22
- Lokalizacja: Krk
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Więc tak tłoko rozdzielacz jest 11mm albo 12 nie wiem już sam ... cała góra od iveco dźwignia również fala od tdi dokładnie od 110km ahf. całość była sprawdzana u pompiarza i niby git wszystko nawet coś robił z głowiczka żeby miał równe, wolne obroty. Dźwignia oryginał bez przeróbek jak i bez gov moda. A i cały korpus AAZ. Doradźcie bo nie chce mieć jeszcze tdi wole chwile pośmigać ze śrubokrętem .
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
jak fala z tdi to podkładka musi być niska, 2,2mm jeśli masz włożoną 2,4 to tu może być problem, i musisz w ogule wsiąść pod uwagę że taki składak nigdy nie będzie chodził tak jak powinien, a dozownik masz z AAZ?
- dominik29a
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 08:22
- Lokalizacja: Krk
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Dozownik od iveco zapomniałem... i jak już mówisz podkładka chyba nawet 2,5.... czyli juz mam 1 problem. A i dodam ze jak jadę to czy wcisnę dosłownie troszke pedał gazu czy max 0 różnicy.
Możesz trochę to rozwinąć w jakim sensie "nigdy" co się będzie działo ? będzie słabszy ? nie chce z niego wyciskać nie wiadomo jakiej mocy. To raczej do codziennej jazdy w miarę oszczędnej.EnejVW pisze: nigdy nie będzie chodził tak jak powinien
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
ponieważ w pompie są części których nie wolno ruszać bo nie będą chodziły w innej pompie z innymi gratami, najlepiej szukać ori pompy linkowej do tdi i tam można zrobić kilka modów i się cieszyć, natomiast przy takich rzeźbach szczególnie z td , jak wyjdzie jedna na dziesięć to jest sukces
- dominik29a
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 08:22
- Lokalizacja: Krk
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
No nic wymienię ta podkładkę, zrobię gov moda i się zobaczy. Mam nadzieje ze na +.
Tą podkładkę można bez problemu zeszlifować i nie będzie z nią problemu? i jak przesadzę np. 2.15mm to też nie przeszkadza ?
Tą podkładkę można bez problemu zeszlifować i nie będzie z nią problemu? i jak przesadzę np. 2.15mm to też nie przeszkadza ?
- bartek18150
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
- Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Podkladka od posadzenia nie wiele zmieni.
jak przerabialem to pamietam ze poszla ori dozownik z aaz tylko podgieta kulka do dozownika, LDA wywalilem calkowicie (wycielem ogranicznik)
resztkowy sporo wykrecony jak i maxymalny, gov mod bodajze 2mm, zaworek przestawiacza kata podlaczony do krancowki by w 50% uwalnialo przestawiacz i tyle co z grubsza pamietam, wiem ze dawki wyszly te same co dla tdi, z tym ze tdi nie wykozystuje dawki max a tu ja mamy.
Auto jezdzi calkiem fajnie na doladowaniu 0,9bar tylko po kilku trasach po 1500km do nieniec panewki na 17mm walku kiepsko sie sprawuja
jak przerabialem to pamietam ze poszla ori dozownik z aaz tylko podgieta kulka do dozownika, LDA wywalilem calkowicie (wycielem ogranicznik)
resztkowy sporo wykrecony jak i maxymalny, gov mod bodajze 2mm, zaworek przestawiacza kata podlaczony do krancowki by w 50% uwalnialo przestawiacz i tyle co z grubsza pamietam, wiem ze dawki wyszly te same co dla tdi, z tym ze tdi nie wykozystuje dawki max a tu ja mamy.
Auto jezdzi calkiem fajnie na doladowaniu 0,9bar tylko po kilku trasach po 1500km do nieniec panewki na 17mm walku kiepsko sie sprawuja
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Co może być powodem, że nie kręci się do 4200?
Linka od gazu ciągnie do końca.
Pompa z land rovera 200.
Czyżby brak paliwa?
W przewodach pojawia się czasem powietrze, ale nie idzie tego odpowietrzyć, tak żeby nic nie było...
Linka od gazu ciągnie do końca.
Pompa z land rovera 200.
Czyżby brak paliwa?
W przewodach pojawia się czasem powietrze, ale nie idzie tego odpowietrzyć, tak żeby nic nie było...
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
barto125, za miękki governor jeśli nie ma zupełnie dymu, jesli jest to/i nie odpowiednie doładowanie, i kąt wtrysku
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Gova nie robiłem. Ile bezpiecznie można dawać podkładek w tej pompie?
Dym jest minimalny, doładowanie mam 1.4Bara
Dym jest minimalny, doładowanie mam 1.4Bara
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- bartek18150
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
- Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
wykrec srube ograniczajaca ciegno gazu, da podobny efekt, jak nie pomoze rub gova
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Założyłem wstępną pompę paliwa i zniknęło powietrze w układzie.
Na poprawę, przestało szarpać w zakresie 1600-1800 obrotów, dużo łagodniej odpala, praktycznie od razu po pół obrotu.
Jeszcze do zajrzenia kąt wtrysku, niestety żaden magik nie ma u mnie zegara ;/, będę ręcznie się bawił milimetr tu, jazda, milimetr tam i się coś wybierze.
Na poprawę, przestało szarpać w zakresie 1600-1800 obrotów, dużo łagodniej odpala, praktycznie od razu po pół obrotu.
Jeszcze do zajrzenia kąt wtrysku, niestety żaden magik nie ma u mnie zegara ;/, będę ręcznie się bawił milimetr tu, jazda, milimetr tam i się coś wybierze.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
barto125, tak nie ustawisz kąta... 1mm pompą to może być spora różnica na wskaźniku zegarowym... przyjedź do PO to możemy spróbować ustawić... hehehe.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Ehh, każdy pobyt w PO kończy się dużą ilością wypitego alkoholu ;p
W końcu pewnie i tak nabędę zegar
Dziwi mnie ekonomia na tej pompie, mogę go dusić ile wlezie, a max spalanie jakie miałem to 5.8 litra, normalnie jest 5.1-5.2, tankuję do pełna co 500 km.
W końcu pewnie i tak nabędę zegar
Dziwi mnie ekonomia na tej pompie, mogę go dusić ile wlezie, a max spalanie jakie miałem to 5.8 litra, normalnie jest 5.1-5.2, tankuję do pełna co 500 km.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości