Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
powienieneś mieć wersję na trzy śruby czyli turbo T15 lub K03, T2 nie będzie pasować,
zrób najlepiej foto pod maską u siebie żeby zweryfikować, ale na 99% jest jak napisalem jeśli jest ori i nikt nic nie kombinował
zrób najlepiej foto pod maską u siebie żeby zweryfikować, ale na 99% jest jak napisalem jeśli jest ori i nikt nic nie kombinował
Re: Turbosprężarki - pomoc techniczna.
No i się nie pomyliłeś kolego, mam wersję na 3 śruby. Jest to KKK 580310150 '95. Cztery śruby o których myślałem to są od ... No właśnie, od czego? Dopiero po zdjęciu ogumowania i głębszym przyjrzeniu się dojrzałem montaż na 3 śrubyarwam pisze:Powinieneś mieć wersję na trzy śruby czyli turbo T15 lub K03, T2 nie będzie pasować.

Oto zdjęcia, które udało mi się dziś zrobić.





Od czego są te 4 śruby?

Turbosprężarki - pomoc techniczna.
babcia126, te 4 śruby są od wydechu i z góry mówię że będzie z nimi problem, nie weiem czy dasz redę bez palnika
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
trzeba sprawdzić klin na wale czy przypadkiem nie zaczął popuszczać.babcia126 pisze:Co mogło być tym 'kolczykiem w malakserze'?
Re: Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Gratuluję kolego, miałeś rację, dostałem się do tabliczki znamionowej i mam K03. Rozumiem, że odpowiednikiem Garretta jest T15? Miły pan z Litwy wymieni mi turbinkę, nawet koszta przesyłki są znośne. Niestety poległem przy demontażu. Zamówiłem Wurth, jak kolega radził, psikałem trzy dni z rzędu ale śruby nawet nie drgnęły. Z resztą nie mogę się nawet do nich dobrze dostać, bo nie podołałem wyzwaniu demontażu tej metalowej rurki co mi w dostępie do niej przeszkadza. Dwie górne śruby na imbus 6 ustąpiły, ale dwie dolne nakrętki 12 nie chciały współpracować. Z jedną się w końcu dogadałem ale druga niestety sześciokąta na zewnątrz już nie maarwam pisze:Powienieneś mieć wersję na trzy śruby czyli turbo T15 lub K03



Dziękuję za rady, pozdrawiam serdecznie.
P.S. Czyli Garrett T15 też będzie pasować?
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
babcia126 pisze:P.S. Czyli Garrett T15 też będzie pasować?
tak, będzie pasować P&P
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Dobra nasadka 6-kątną, nałóż ją, stuknij w nią młotkiem (czasem to odbije rdze) i zdecydowanie i mocno wykręcaj. Te śruby nie siedzą niemożliwie-trzeba się do tego śmiało przyłożyć. Jeśli obrobisz nakrętkę może być kłopot, ale jeśli masz porządny zestaw-nie powinno być problemów.
Re: Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Tak też się stało, nakrętka 12-tka, od tej rurki, co przeszkadza w dojściu do tych czterech od wydechu.Q_mac pisze:Jeśli obrobisz nakrętkę może być kłopot.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Q_mac, tu są śruby o łbach dwunastokątnych, i ten myk nie przejdzie,, trzeba dobrego odrdzewiacza i obficie nim polać i zostawić na parę godzin,
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Miałem namyśli śruby od wydechu, takie były na zdjęciu-i zasugerowałem się że o nie chodzi. Jeśli chodzi o śruby mocujące turbo, to oczywiście są dwunastokątne.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Sorki,że się wryję... Przy turbinie k16 z 2.5td dałem jako spływ przewód o przekroju 10mm z tym,że na przyłączu hydraulicznym przy turbinie jest 8mm i na przyłączu w króćcu w misce też,czy te zwężenia mogą rozszczelnić turbinę? Bo mam drugą też zamontowaną tylko,że spływ od 1.6 pasował więc został a ten drugi spływ był składany.
silnik 1.6 td
turbina K16-2015A
silnik 1.6 td
turbina K16-2015A
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Podepnę się pod temat. Doładowanie kkk k24 , problem w tym, że urwał się gwint śruby do regulacji zaworu WG, sztangi (nie wypadł, kręci się wokół własnej osi) Czy ta przypadłość może być przyczyną niemożności zwiększenia ciśnienia doładowania ponad 1 - 1.1 bar?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
tak... może być to przyczyną braku możliwości zwiększenia doładowania gdyż... trzeba mocniej tą śrubkę wkręcić żeby ciśnienie doładowania zwiększyć, jak ona stoi w miejscu to niby jak doładowanie ma wzrosnąć??Modeusz pisze:Podepnę się pod temat. Doładowanie kkk k24 , problem w tym, że urwał się gwint śruby do regulacji zaworu WG, sztangi (nie wypadł, kręci się wokół własnej osi) Czy ta przypadłość może być przyczyną niemożności zwiększenia ciśnienia doładowania ponad 1 - 1.1 bar?
P.S.
W razie czego mam sprawne WG do k24... reszta na PW.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
w K24 lepiej jak w T3 zwiększać doładowanie za pomocą MBC, jest stabliniejsze, nie ma tendencji do wzrostu wraz ze wzrastającymi obrotami, szczególnie jak się dawkę zwiększy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości