Ciśnienie 220 może być nie odpowiednie dla m-tdi. Z tego co mi wiadomo m-tdi lepiej pracuje na ciśnieniu 190/300.maniacteam pisze:wtryski od ALH 220/300
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
maniacteam, Spróbuj ustawić statyczny kąt wtrysku na 1,75mm. Kiedyś wyczytałem w necie, że taka powinna być wartość dla pompy LT 2.8
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
- maniacteam
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:48
- Lokalizacja: Skibno
- Kontakt:
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Wiesz, skoro się na nią zdecydowałem a do tanich nie należała, to niech na razie będzie, z czasem pomyślę o innej.arwam pisze:przedewszystkim zastosuj pompę nie 12mm z LT tylko inną, nawet z land rowera
Ustawiłem, ustało, dzięki. Zauważyłem że M-TDI musi mieć nieco wyższe obroty niż zwykłe TDI, inaczej rzuca silnikiem. Podkręciłem też nieco dawkę paliwa, turbo ożyło. Teraz dół jest dobry, środkowy zakres obrotów mizerny, jakby coś hamowało silnikiem i góra nawet w miarę.arwam pisze:efekt szarpnięcia po puszczeniu gazu to za mały wydatek resztkowy.
Cenna uwaga, dziękuję. Nie zaszkodzi spróbować.Orzeł_01 pisze: Spróbuj ustawić statyczny kąt wtrysku na 1,75mm. Kiedyś wyczytałem w necie, że taka powinna być wartość dla pompy LT 2.8
Mam jeszcze Polo SDI w obwodzie. Wyciagnę z niej wtryski i włożę do siebie z samej ciekawości. Zobaczymy co to da.Orzeł_01 pisze:Ciśnienie 220 może być nie odpowiednie dla m-tdi. Z tego co mi wiadomo m-tdi lepiej pracuje na ciśnieniu 190/300.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Na wtryskach z SDI będzie słaby, bo mają mniejsze otworki od wtryskiwaczy z 1Z.maniacteam pisze:Mam jeszcze Polo SDI w obwodzie. Wyciagnę z niej wtryski i włożę do siebie z samej ciekawości. Zobaczymy co to da.
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
- maniacteam
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:48
- Lokalizacja: Skibno
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Rozumiem, rozejrzę się za tymi wtryskami.
W tej chwili tak to chodzi:
" onclick="window.open(this.href);return false;
W tej chwili tak to chodzi:
" onclick="window.open(this.href);return false;
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
turbodziura?maniacteam pisze: środkowy zakres obrotów mizerny
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Może być tak, że... LTek ma znacznie większe wtryski i mocniej pod nie wyprzedza kąt wtrysku. Montując małe wtryskiwacze mamy efekt głośniejszego klepania bo kąt wtrysku robi się za wczesny. Będzie ciężko to ogarnąć może zamontowanie większych poprawi pracę silnika, lub lekkie opóźnienie kąta wtrysku.
- maniacteam
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:48
- Lokalizacja: Skibno
- Kontakt:
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Czy ja wiem? Nie wydają się aż takie wielkie, wyglądają tak, jakby ktoś nie wiedział:marcinas1983 pisze:Może być tak, że... LTek ma znacznie większe wtryski i mocniej pod nie wyprzedza kąt wtrysku. Montując małe wtryskiwacze mamy efekt głośniejszego klepania bo kąt wtrysku robi się za wczesny.
Znalazłem parę danych o tych wtryskach:
Korpus wtryskiwacza
BOSCH 0 432 193 731
BOSCH Uchwyt dyszy VW LT 28-46 2,8TDI(mot.AGK,ATA)
Ciśnienie otwarcia [bar]: 221
Od ciśnienia początkowego [bar]: 221
Do ciśnienia początkowego [bar]: 231
od roku prod.: 1997.07
Założyłem te wtryskiwacze:
Korpus wtryskiwacza
BOSCH 0 432 193 579
Wtryskiwacz z czujnikiem ruchu iglicy Seat Leon 1.9 TDI 1999.03-2004.07; Skoda Octavia 1.9 TDI 2000-; VW Golf 1.9 TDI 1997.10-2006.06;
Od ciśnienia początkowego [bar]: 221
Do ciśnienia początkowego [bar]: 231
wtryskiwacz 2-sprężynowy
z czujnikiem położenia iglicy
Kod silnika: ALH
od roku prod.: 2002.05
Niby wszystko to samo, jeśli chodzi o ciśnienia.
Jak pisałem wcześniej, już skończyła mi się regulacja na fasolkach, po prostu przestawię koło z 2 zęby i będę dalej walczył.marcinas1983 pisze:Będzie ciężko to ogarnąć może zamontowanie większych poprawi pracę silnika, lub lekkie opóźnienie kąta wtrysku.
Tak.barto125 pisze:turbodziura?
No nic panowie, w weekend będę walczył dalej, zdam relację jak mi poszło.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
faktycznie parę danych, które nic nie wnoszą do tematu prócz tego, że pierwsze ciśnienie otwarcia to 220 barów a jakie drugie tego nikt nie wie... no prócz ALH, które wynosi 300 barów...maniacteam pisze:Znalazłem parę danych o tych wtryskach:
A ja poszukałem i znalazłem więcej danych... końcówki dla tego LT są to... DSLA145P 631 -> 5x0.21x145° a dla ALH DSLA150P 706 -> 5x0,175x150° . I teraz będziesz widział jaka jest różnica. Tak jak pisałem... LTek ma większe wtryski niż ALH, może mocniej wyprzedzać kąt wtrysku, lub... przez za małe wtryski od ALH ciśnienie w pompie się podniosło ( większa dawka wraca przez kanał powrotny w tłoczku ) i przez to mocniej wyprzedza kąt wtrysku .
- maniacteam
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:48
- Lokalizacja: Skibno
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Widzę różnicę, dzięki. Nie ma co dumać tylko zwalać pasek i przestawić koło o 2, 3 zęby. Już na maxa opóźniłem , na ile pozwalały mi fasolki ale jeszcze się da.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
maniacteam, ogólnie zabawa kątem wtrysku kończy się na tym, że... albo będzie jechać lepiej górą albo dołem... wolałbym zmienić wtryski na jakieś większe niż bawić się w kombinacje z kółkiem pompy wtryskowej, ale przestaw pasek i napisz czy coś się zmieniło...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
koledzy co myslicie o tym mtdi? pacjent to passat b4
" onclick="window.open(this.href);return false;
aha jak nagrywalem to byl spory wiatr ktory utrudnial moze nawet spowalnial ;/
" onclick="window.open(this.href);return false;
aha jak nagrywalem to byl spory wiatr ktory utrudnial moze nawet spowalnial ;/
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
witam
założyłem słupek od 1.9 tdi AFN do T4 i jest totalny mól pompa została od 1.9 td co mogę zrobić żeby go ożywić tej mocy co była na 1.9 TD bo jedzie dużo gorzej?
założyłem słupek od 1.9 tdi AFN do T4 i jest totalny mól pompa została od 1.9 td co mogę zrobić żeby go ożywić tej mocy co była na 1.9 TD bo jedzie dużo gorzej?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Kąt wtrysku, dawka paliwa, turbo podkręcić, boost pin z mk2.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
dawkę zwiększałem ale to zbytnio nic nie daje
jak ustawić kat wtrysku i na ile podkręcić turbo jaki boost pin
jak ustawić kat wtrysku i na ile podkręcić turbo jaki boost pin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości