WG czy VNT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: slawko333 » śr wrz 26, 2012 09:19

ciepek
moglbys napsiac jak z montazem , i jakies foto zamiescic?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » śr wrz 26, 2012 09:42

slawko333, kolega utworzył nowy temat... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=176&t=480216" onclick="window.open(this.href);return false; o tam opisał co i jak.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
bjks88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: śr wrz 14, 2011 22:15
Lokalizacja: Żywiec/Krk

WG czy VNT

Post autor: bjks88 » ndz lut 02, 2014 13:02

Panowie dużo by było rzeźby żeby założyć TD04 do AGR? Nie mam przekonania do VNT i interesuje mnie jakieś bezobsługowe turbo na WG tak na 150KM, ale fajnie by było ,żeby była możliwość lepszego dmuchnięcia gdy poczuje się kolejny głód mocy :grin:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » ndz lut 02, 2014 13:15

bjks88 pisze:Panowie dużo by było rzeźby żeby założyć TD04 do AGR?
Chyba nikt jeszcze nie montował TD04 do mk4

Nie wiem jak w mk4, ale TD04 z omegi standardowo jest ustawione na 1.1 bara i poniżej tego zbytnio się nie zejdzie. Jeśli nie masz programu to może być ciągle przeładowanie podczas dłuższej jazdy na pełnym gazie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
bjks88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: śr wrz 14, 2011 22:15
Lokalizacja: Żywiec/Krk

WG czy VNT

Post autor: bjks88 » ndz lut 02, 2014 13:41

Mam aktualnie założone 216 od cowboya a jak trochę się ociepli mam zamiar jechać na program do anderllh. Szkoda, jeżeli nikt nie zakładał to raczej nie będę prekursorem w tym temacie. Wszyscy idą w VNT :?



arwam

WG czy VNT

Post autor: arwam » ndz lut 02, 2014 13:45

bjks88, załóż T2 są tacy co zakładali i sobie chwalą.
rzeźby znacznie mniej niż przy TD04 a do mocy 160 może 170KM myślę że spokojnie powinno wystarczyć



Awatar użytkownika
bjks88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: śr wrz 14, 2011 22:15
Lokalizacja: Żywiec/Krk

WG czy VNT

Post autor: bjks88 » ndz lut 02, 2014 14:12

Stefano189 pisał ,że będzie w wakacje sprzedawał tą swoją T2 od Ciebie i w sumie zastanowię się nad tym. Wiem ,że T2 to dobre turbo, tylko czy będzie rozwojowe. Wolę też żeby pompowało sobie lekko a nie na 100% możliwości bo jak zrobię jakiś setup to chciałbym trochę na nim pojeździć, tym bardziej ,że to moje jedyne auto które musi być niezawodne.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » ndz lut 02, 2014 14:18

bjks88, ja mam TD04 zamontowaną tak...

https://plus.google.com/u/0/photos/1151 ... 9111565233" onclick="window.open(this.href);return false;
arwam pisze:rzeźby znacznie mniej niż przy TD04
I tak będzie rzeźba bo w mk4 nie występowało T2, albo będzie ją ustawiał w dół tak jak ma teraz, albo da ją górą i też będzie rzeźbić. Jedyny plus T2 to taki, że zamontuje ją bez żadnej flanszy do kolektora od 1.6TD, bo do wydechowego od mk4 pewnie i tak będzie musiał dać flansze.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
bjks88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: śr wrz 14, 2011 22:15
Lokalizacja: Żywiec/Krk

WG czy VNT

Post autor: bjks88 » ndz lut 02, 2014 14:38

Widzę ,że profi robota. Czytałem ,że potrzeba T2 z kolektorem i downpipe żeby zamontować w AGR. Tyle ,że znowu TD04 jest łatwo dostępne, nawet na allegro jest ich dużo, gdzie T2 czy T3 to są 2-3 sztuki.



arwam

WG czy VNT

Post autor: arwam » ndz lut 02, 2014 16:32

bjks88, jak chcesz mam jeszcze jedną T2
co do down pipe, to powinna podejść z golfa MK3 ewentualnie nie wielkie jakieś przeróbki.



Awatar użytkownika
bjks88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: śr wrz 14, 2011 22:15
Lokalizacja: Żywiec/Krk

WG czy VNT

Post autor: bjks88 » ndz lut 02, 2014 22:10

Dzięki, będę miał to na uwadze. Może będziesz miał też kiedyś jakąś TD04 w dobrym stanie :D



arwam

WG czy VNT

Post autor: arwam » wt lut 04, 2014 14:45

bjks88 pisze:Może będziesz miał też kiedyś jakąś TD04 w dobrym stanie
będę testował na VW LT 2.4D :kac: silnik o bardzo podobnych cechach jak i pojemności do 2.5TDS z BMW :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości