Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » wt sie 13, 2013 19:31

Od ilu załącza sie turbina T3 ?? 2,5tys ? Bo pod kręciłem turbinkę i ślizgu ślizgu jest od 3 tys :D Ale sprzęgło jest już na wykończeniu...


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EnejVW » wt sie 13, 2013 20:33

szybciej ci raczej nie wstanie w 1.6



arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » wt sie 13, 2013 23:12

jak się pobawić dawką i kątem wtrysku a samo turbo nie jest zarzucone nagarem to powinno się udać obudzić w okolicach 2500rpm.



misieksnk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 16, 2009 21:10
Lokalizacja: Baligórd/Sanok
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: misieksnk » pt sie 16, 2013 08:00

arwam, a tak z przy okazji zapytam, przy 2,5k rpm to powinno osiągnąć max ciśnienie? Oczywiście kręcone przez MBC.


Obrazek

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EnejVW » pt sie 16, 2013 09:53

Przy 2.5 dopiero zaczyna pompować, no chyba że miałbyś jakąś mega wydajną pompę i przelot 2,5



misieksnk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 16, 2009 21:10
Lokalizacja: Baligórd/Sanok
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: misieksnk » pt sie 16, 2013 14:22

Co znaczy zaczyna pompować. Mi wskazówka na manometrze zaczyna podnosić się powyżej 2k rpm.


Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: marcinas1983 » pt sie 16, 2013 14:37

misieksnk pisze:Co znaczy zaczyna pompować
dokładnie... co to oznacza... dla jednego będzie to max boost dla innego początek podnoszenia się wskazówki od wskaźnika doładowania...
Trzeba by
arwam pisze: pobawić dawką i kątem wtrysku
prędzej tym drugim i będzie jazda :helm:

Ja widzę to po sobie... opóźnienie kąta wtrysku na dole wyprzedzenie na górze powoduje, że turbo max doładowanie 1.4 bara osiąga już przy 2.3 tys obr/min a to regulacje wstępne.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » wt wrz 24, 2013 15:22

Witam!

Mam problem z Tubo kkk k14 czyli nie zgadza mi się przewód oleju do miski zwrotny.. Wcześniej miałem Garrett t3 i nie wiem co wymyślić... Czy jak przetnę wcześniejszy przewód założę przewód gumowy i zaciskami za robię będzie ok ? NIe strzeli mi przewód ???


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » wt wrz 24, 2013 15:42

potrzebujesz przewodu od T2 lub K14, w T3 i K24 są mocowane do turbosprężarki na 2 śruby.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EnejVW » wt wrz 24, 2013 16:01

Developers, jeśli dasz wąż olejowy(czy tam paliwowy) to wszystko będzie ok



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » wt wrz 24, 2013 17:40

Czyli najlepszy przewód będzie który jest dobrze odporny na ciepło oraz na ciśnienie ? Szlauf ogrodowy od pada ??


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EnejVW » wt wrz 24, 2013 20:46

Developers, raczej tak :helm:



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » czw wrz 26, 2013 10:36

czy taki przewód będzie pasował http://img09.tablica.pl/images_tablicap ... rardow.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ???


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » czw wrz 26, 2013 15:23

tak taki pasuje, ten na foto prawdopodobnie jest zgięty w metalowej części, ale to nie znacznie



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości