Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sie 26, 2006 17:36

irwin, wlasnie cos podobnego pisal... Da sie to jakos zmierzyc w jakim momencie i o ile wtrysk bedzie wczesniejszy? Czy to dziala "na oko"? ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » sob sie 26, 2006 21:01

to co opisujecie to zrozumiałem jako przestawiacz ten na samym dole do którego trafia ciśnienie z niskociśnieniowej sekcji pompy ? dobrze zrozumiałem ?? jest to przestawiacz kąta wtrysku i po wyjęciu podkładki zmieni się kąt wtrysku pod obciązeniem i obrotami a nie na jałowym

jeśli się wyjmie podkładkę to kąt wtrysku nie pamiętam czy będzie wczesniejszy czy późniejszy ale silnik przy zwiększonej mocy lepiej reaguje i mniej grzeje się :smoke:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sie 26, 2006 21:29

bedzie wczesniejszy. jestes pewien, ze bedzie chodzil chlodniej? robiles to u siebie? To prawda ze mniej dymi? moze masz jakies linki na ten temat, chetnie poczytam?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz sie 27, 2006 22:48

właśnie sprawdzałem sobie na 2 pompie jak to wygląda i niema problemu pod ta pokrywka jest spiężyka a po obu jej stronach podkałdki bebe robił w tym tygodniu u suebie ten mod i do tego przekręce bost pin zobaczymy jaki bedzie efekt
mam pytanie czy ktoś kto jeździ na wiekszym ciśnienieu ponad 1bar zwiekszał naciąg tej sprężyny w gruszce robie mod z pinem ale chce mieć zupełnie normalne spalanie przy delikatnej jeżdzie mam wskaźnik doładowania i MBC i nawet przy delikatnym dodawaniu ciśnienie lekko wchodzi na 0,4-0,5bar wiec pewnie zwiększa sie dawka i chce sie dowiedzieć o ile przekręcić (wykręcić) to słoneczko w gruszce


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn sie 28, 2006 14:04

Venti myślisz, że auto bedzie prosto jeździć po tej wymiane wachaczy i tym patencie z mkI?

Zmieni się kąt pochylenia amortyzatora względem piasty koła - nie wiem jak to wpłynie na trakcję.
Rozstaw kół bedzie wiekszy co teoretycznie powinno poprawić przyczepność samochodu.
No i opony mogą się już nie mieścić w błotnikach ale to chyba najmniejszy problem.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn sie 28, 2006 22:45

Trochim, Faktycznie kąt pochylenia amortyzatora w stosunku do piasty trochę się zmieni ale generalnie nie będzie to duża wartość. Wahacz jest dłuższy o około 1-1,5 cm więc być może obejdzie się nawet bez triku z MK1. Zwiększy sie kąt pochylenia koła w kierunku ujemnym ale miałem kiedyś MK2 16V w którym jeździłem na kątach -2' i w zakrętach prowadził się dobrze więc myślę że nie powinno być problemów. Opony oczywiście to najmniejszy problem - felgi mają różne ET i zawsze coś mozna dobrać. W tym tygodniu może uda się mi (w miarę wolnego czasu po pracy) wrzucic tylne zawieszenie to zapodam kilka fotek. Powoli tez będę się zabierał za składanie silnika - największy problem będzie z kolektorem wydechowym i turbo które jest dośc duże i nie wiem czy nie będę musiał ciąć ściany grodziowej... Ale wszystko jest do zrobienia.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » ndz wrz 03, 2006 22:29

jakieś postepy przez weekend??

u mnie zawitał nowy silnik a pompę do niego zaczniemy składać od jutra :D


Nissan Patrol K160

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » ndz wrz 03, 2006 23:35

Trochim pisze:u mnie zawitał nowy silnik
ile z tego 1Z chcesz uzyskać mocy???

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz wrz 03, 2006 23:36

Trochim, opisz jak postepy :D a masz jakiegos magika ktory moglby przerobic pompe TD na 10 albo 11mm?

http://tinyurl.com/l7ym8 tak jezdzi 1.6 td z pompa 12mm, 1,75 bar z k24, polerowana głowica ;) (vwdiesel.net)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pn wrz 04, 2006 00:08

no jak rakieta hehe ten dymek jest najlepszy :bigok:



Awatar użytkownika
piotrek1712
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piotrek1712 » pn wrz 04, 2006 00:31

zaprzal pisze:Trochim, opisz jak postepy :D a masz jakiegos magika ktory moglby przerobic pompe TD na 10 albo 11mm?

http://tinyurl.com/l7ym8 tak jezdzi 1.6 td z pompa 12mm, 1,75 bar z k24, polerowana głowica ;) (vwdiesel.net)
miazdzaca ta jetta, bez kitu ;d


VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn wrz 04, 2006 08:05

zaprzal, jak chcesz większą głowiczkę to potrzebne Tobie będzie:

- tarcza kułaczkowa (fala, cam plate) od 1.9 TD - ma bardziej wystające garby niż w 1.6
- kpl. głowiczka z tłoko rozdzielaczem razem ze spręzynami (są mocniejsze niż w 1.6)

szukaj pompy od dostawczego np. fiat ducato 2.5 TD głowiczka 11mm, ducato 2.8 TD głowiczka 12 mm


a co do mocy z tego 1 zeta to narazie muszę całe auto poskładać aby o własnych siłach jeździło (a funduszy brak i długów pełno :)). Napewno bedzie to 1Z z duzym plusikiem o ile silnik bedzie tak zdrowy na jaki wygląda.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn wrz 04, 2006 08:52

Trochim, mniej wiecej wiem czego potrzebuje, ale pytanie kto to poskłada ;) znasz kogos takiego? najlepiej jakby znał sie jeszcze na innych modach pomp typu powiekszenie zakresu zmiany dynamicznego kata wtrysku lub governor mod..


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn wrz 04, 2006 13:23

no ja tu narazie nie pomogę. Poczekam i zobacze co z mojej pompy wyjdzie.


Nissan Patrol K160

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości