Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pn sie 14, 2006 21:10

tomcio666 pisze:nie będzie to jakas kolosalna różnica, może raptem 5-10 km/h
u mnie na 4 idzie max 140 km\h a na 5 ponad 180 :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn sie 14, 2006 21:24

szerszeniak - generalnie masz racje ale nie napisałem o jeszcze jednym problemie który eleiminyje 13-stki. Ponieważ w miejscu wydechu będzie wał to wydech nie będzie w tunelu tylko obok. Gdybym załozył 13-stki i "zwalił auto na glebę" to będzie mi szurać wydechem po byle wystającem kanale a nie chcę mieć MK2 "country" tylko choś trochę obnizonego więc bardziej mi pasuje krótsza skrzynia a większe koła. Ot problem...

[ Dodano: 14 Sie 2006 21:29 ]
No i jeszcze co do licznika - nie będzie go tylko obrotomierz, hehe...



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn sie 14, 2006 22:31

ventil, ale podpisik to zes sobe zawalil 1.6TD (SB) 0-100... hehehehehe, uwirzyłbym gdybym to widział pierwszy raz :) pozdro :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn sie 14, 2006 22:41

tomogolf2 - może nie wiesz ale to moje autko jest na tym filmie - jeśli nie wierzysz - zapraszam do siebie na przejażdżkę - autko śmiga juz tak po remoncie i modach 25tyś. km bez awarii. Chyba że nie czytałeś tematu od początku...



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pn sie 14, 2006 22:59

ventil pisze:omogolf2 - może nie wiesz ale to moje autko jest na tym filmie - jeśli nie wierzysz - zapraszam do siebie na przejażdżkę - autko śmiga juz tak po remoncie i modach 25tyś. km bez awarii. Chyba że nie czytałeś tematu od początku...
pokaż sie na jakimś najbliższym zlocie to ocenimy wiarygodność :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn sie 14, 2006 23:00

ventil, ZWRACAM HONOR :prayer: dokonałes niesamowitej rzeczy modyfikujac silnik Sb do wartosci rownej niektorym benzyniakom 3 litrowym, przy jednoczesnym nieweilkim zuzyciem ropki, szkoda ze nie byłes na Szymanach, Pokazałbyś co to znaczy Prawdziwy VW Diesel, jescze raz szacunek, pozdro :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn sie 14, 2006 23:02

Johny1984 - bardzo chętnie, problem polega na tym że ja bardzo duzo pracuje i właściwie niedziela (nie cała) to jest dla mnie czas wolny dlatego ciężko jest mi przyjechac na jakikolwiek zlot. Ale jeśli będzie coś we Wrocku to daj znać, postaram sie przyjechać byle była by to niedziela. Ale zapraszam do siebie, jesli masz czas - przyjedź - nie ma sprawy...

[ Dodano: 14 Sie 2006 23:06 ]
Być moze jutro uda sie mi nakręcić film - Mój MK2 vs MK3 GT TDI 110KM AFN vs A6 140KM - przymierzaliśmy się do tego juz jakiś czas i jeśli koledzy znajdą tylko czas postaram się wrzucic go na upa i wkleić link.



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pn sie 14, 2006 23:09

ventil, mam takie pytanko robiłeś coś z ukladem chlodzenia bo ja u mnie mam z tym problem jak pogonie autko to mi temperaturka na 100 wskakuje co z tym zrobić jak dawałem 190km/h to nawet ponad 100 nie podoba mi sie taka jazda rozwiązałeś u siebie jakoś ten problem czy poprostu go nie było


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn sie 14, 2006 23:15

szerszeniak - problem mam ten sam dlatego nie przekraczam na dłuższy czas 160. Jeśli czytałeś od początku ten wątek to opisywałem tam jak jadąc dłużej w granicach 180-190 po prostu przytarł mi sie tłok bo temperatura podczas tej (głupiej z mojej strony) jazdy wynosiła 3/4 skali (normalnie połowa). Dlatego remontowałem silnik. Wydaje mi sie że chłodnica powinna być większa, dodatkowo chłodnica oleju zewnętrzna i IC z przodu. W tym aucie juz tego nie robie i już nic nie będę kombinował bo mam nowego MK2 którego robię od podstaw i tam zastosuję w/w wymienione rzeczy.



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pn sie 14, 2006 23:21

no ja mam ic z przodu ale przed samą chlodnicą i myśle ze to włąśnie moze byc przyczyna bo zasłania mi cały wlot


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn sie 14, 2006 23:32

Też moze to byś częściową przyczyną - w końcu przy duzym doładowaniu IC nagrzewa sie równiez co jeszcze z ciepłym powietrzem na zewnątrz daje dośc dużą temperaturę. W Pasku masz też atrapę pełną - nie myślałes a zmianie na jakąś tuningową od modelu przejściowego który miał kratkę między reflektorami?
Zmykam już dzis spać bo niestety jutro muszę być na 4 godziny w pracy - pozdrowionka i do jutra.



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » wt sie 15, 2006 00:08

musze pomyśleć nd zmianam i we froncie auta zeby chwytał wiecej powietrza


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt sie 15, 2006 01:02

to ventil jednym słowem chcesz przerobic golfa nie syncro na syncro? tak to sobie wywnioskowałem z tego co pisałeś. troche roboty bedziesz tu miał, chyba prościej by było kupić jakie syncro i ewentualnie je podremontować.

Johny1984 nie ma problemu z tą skrzynia :bajer: jak by my sie dogadali z tym silnikiem to wogóle było by fajnie (chyba, że juz rozsprzedany)

ps. moje w czerwcu wyglądało tak. teraz już cały spód zrobiony, stoi na kołach i czeka na nowe serce :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości