... no i doszedłem do rozstaju dróg
Kwestia osadzenia silnika - podstawa ale nie przemyślałem tego w połączeniu ze skrzynią.
1. Silnik pochylony do przodu - tak jak w polo + skrzynia polo
mocowanie łapy do bloku silnika - już przerobiłem blok pod łapę z polo
mocowanie skrzyni zostaje ori polo
reszta dupereli - się poskłada
smok, miska zmienione
2. Silnik pochylony do tyłu - tak jak w caddy + skrzynia caddy
mocowania muszą podejść z caddy - czy belka zawieszenia z caddy będzie mi pasowała do polo - mierzyłem i raczej to samo
belka przednia - wejdzie chyba na styk albo nie wejdzie wcale i będę musiał ciąć, spawać....
skrzynia z caddy, więc przerobienie linek i lewarka - to już mniejsza robota ale zawsze coś
Byłem zdecydowany na opcję pierwszą ale decydujące raczej jest sprzęgło.
Wczoraj przyłożyłem obydwie tarcze do siebie i nie muszę mówić jak wygląda porównanie 170mm do 230mm
Tdi chyba szybko zje tą 170mm, prawda? Czy pójść na łatwiznę i zostawić tę 170mm i skrzynię z polo? Wszystko mi spasuje, złożyć i jeździć.
Czy wrzucać ori 230mm i kombinować z belkę zawieszenia (o ile jest szansa, że mogę ją wymienić bo pasuje) i dorabiać/przerabiać belkę przednią?
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK