[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: marcinas1983 » ndz kwie 15, 2012 14:53

zorro89, wtryski będą pasować, jak będzie skrzynia z mk2 to sprzęgło z mk2, jak skrzynia z passata to sprzęgło z passata, ten element z plecionką odkręcasz przykręcasz swój z jr'a i dajesz te klamry, tylko AAZ't jest o około 2cm wyższy więc może wydech wadzić o podłogę.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: zorro89 » ndz kwie 15, 2012 17:22

skrzynia 4t to w takim razie sprzeglo z 1.6;/ szkoda bo juzz marne mam... trzeba bedzie kupic aubo dac do obicia dzieki wielkie za wszystkie rady;] faktycznie z wydechem nie bedzie zadnego klopotu :) spoko pozdro ;)


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: arwam » pn kwie 16, 2012 06:46

marcinas1983, seryjny wydech nie bedzie wadził.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: marcinas1983 » pn kwie 16, 2012 08:44

arwam, dlatego napisałem, że MOŻE wadzić o podłogę, ale nie musi... u mnie po zastosowaniu silnika 1.9 wydech poszedł do góry i tak jak na 1.6 czasami dotykał tej alu blachy na środku tak teraz na 1.9 cały czas się o nią obciera :helm: , ale skoro piszesz że nie... no to już wszystko jasne.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: zorro89 » pn kwie 16, 2012 21:11

panwie a powiedzcie jaka roznica jest w sprzegle z passata ze nie pasuje do 4t ? najprawdopodobniej załoze sprzegło z 16v bo takowe posiadam w dobrym stanie


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: marcinas1983 » pn kwie 16, 2012 21:31

zorro89, sprzęgło w pasacie po pierwsze ma 215mm, po drugie jest inaczej zbudowane niż to z mk2 :helm: największe jakie wychodziło w mk2 to 210mm nie licząc g60.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: arwam » wt kwie 17, 2012 06:57

ale z G60 jest takie samo jak z passata różniło się tylko średnicą



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: marcinas1983 » wt kwie 17, 2012 08:51

arwam, czepiasz się... mnie chodziło o mk2, że największe jest 210 wyjątkiem jest G60 gdzie jest 228 takie jak w 1z.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: arwam » wt kwie 17, 2012 20:55

marcinas1983, nie czepiam się tylko stwierdzam fakty... :bigok:



Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: zorro89 » wt kwie 17, 2012 22:29

Panowie nie kluccie sie o *#cenzura#* :bigok:

dzięki wszyskim za pomoc :) jak zamontuje dam znac jak to lata :)


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

Awatar użytkownika
Walles
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr lip 22, 2009 21:22
Lokalizacja: PZ

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: Walles » czw paź 25, 2012 20:06

witam panowie , nie chcę zakładać nowego tematu więc pytam tutaj , mam golfa z SB-ekiem , i kupiłem słupek 1.9 d 2Y , i mam zamiar przełożyć cały osprzęt od SB , Czytałem poprzednie posty i rozumiem że jedyne co może nie pasować to łapa pompy wtryskowej , bo jest stary i nowy typ , i tu moje pytanie , jak poznać czy łapa jest od starego czy nowego typu , dodam że nie mam pojęcia z którego roku jest silnik . Z góry dzięki za pomoc .



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: arwam » pt paź 26, 2012 00:14

daj foto podstawy filtra oleju. czyli miejsca gdzie mocowanie styka się z blokiem...
łapy od nowego typu mają centralny otwór sporo większy. iż w łapie od SB.


dodatkowo nieco sobie wydłużysz spływ oleju z turbiny jak się nie będzie go dało lekko odgiąć...

po za tym praktycznie tylko przewodzy wtryskowe nieco podoginać i reszta pasuje...


a silniki od 91 albo 92' mają już wszystkie natrysk. po za 1.6D



Awatar użytkownika
Walles
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr lip 22, 2009 21:22
Lokalizacja: PZ

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: Walles » pt paź 26, 2012 15:05

Zdjęcia nie mam zrobionego ale pompa pasuje idealnie w ten duży otwór od łapy ją mocującej , czyli jak dobrze rozumiem mam stary typ i będzie pasować do pompy od SB . Dzięki za pomoc .



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości