M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pn wrz 17, 2012 18:18

Orzeł_01, Ja tez usunalem ten "ogranicznik" ale chyba nie dalo to nic. A powiedz mi jak zmieniles tloka z reni to sporo sie polepszylo?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » pn wrz 17, 2012 18:50

biznes88 pisze:Orzeł_01, Ja tez usunalem ten "ogranicznik" ale chyba nie dalo to nic. A powiedz mi jak zmieniles tloka z reni to sporo sie polepszylo?

A po co chcesz wkładać tłokorozdzielacz od reni skoro po nurnikach z TD się polepszyło :bajer: ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » pn wrz 17, 2012 19:17

żeby sie jeszcze bardziej polepszyło, jeśli można coś ulepszyć to dlaczego nie?



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » pn wrz 17, 2012 20:44

biznes88 pisze:Orzeł_01, Ja tez usunalem ten "ogranicznik" ale chyba nie dalo to nic. A powiedz mi jak zmieniles tloka z reni to sporo sie polepszylo?
Jest dużo lepiej. Na sekcji z landka musiałem prawie do końca wkręcić śrubę od dawki, bo na mniejszej dawce auto nie chciało jechać. Jak dałem gaz do podłogi, to silnik buczał jak przeładowany star pod górę. Po zwiększeniu dawki prawie na max silnik bardzo ładnie ciągnął z dołu, ale szybko przestawał. Na sekcji z reni ładnie ciągnie w całym zakresie obrotów. Zupełnie inna charakterystyka niż na landkowej :grin:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pn wrz 17, 2012 21:06

marcinas1983, Orzeł_01, Panowie tak jak ARWAM mowi zeby bylo jeszcze lepiej tylko teraz pytanie czy na tamtym tloku z reni nie bedzie wiecej palil ;/ Teraz moj pasek pali naprawde malo! Ostatnie 300KM zrobilem na 18litrach z tym ze polowa z tego to testy (czyli "gazowanie") i duzo samochod chodzil na postoju bo bawilem sie z tym odpowietrzaniem. Teraz jest lepiej ale nie do konca tak jak byc powinno poniewaz rano gdy zapalam sachochod to dymi na niebiesto ok 3min (czemu dymi? dlatego ze dawka nie jest w 100% i wtrysk zamiast rozpylac paliwo to porostu "sika" bo jakis tam procent jest powietrza ;/) nie mam pomyslu co zrobic, pozamieniam jeszcze weze moze to cos da :? dodam ze jak samochod pojezdzi (zagrzeje sie) zgasze, poczekam np 3-4godz to jest ok ale jak postoi cala noc to :ass:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » pn wrz 17, 2012 21:28

biznes88, a na nurnikach z TDI było OK... nie dymił na niebiesko??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: tower » pn wrz 17, 2012 21:34

biznes88 pisze: dodam ze jak samochod pojezdzi (zagrzeje sie) zgasze, poczekam np 3-4godz to jest ok ale jak postoi cala noc to :ass:
Masz za późny kąt wtrysku. Miałem tak samo.


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » pn wrz 17, 2012 22:20

tower pisze: biznes88 napisał(a): dodam ze jak samochod pojezdzi (zagrzeje sie) zgasze, poczekam np 3-4godz to jest ok ale jak postoi cala noc to :ass:



Masz za późny kąt wtrysku. Miałem tak samo.
Racja biznes88, ustaw statyczny na 1.54mm i powinno być GIT!


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » pn wrz 17, 2012 22:42

biznes88, w piątek zrobię standardową trasę 140km w jedną stronę i w niedzielę tyle samo w drugą stronę więc po zatankowaniu napiszę Tobie jak wygląda spalanie na tłoczku z reni.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pn wrz 17, 2012 22:43

marcinas1983, Tak na tamtych nurnikasch bylo to samo.
tower, kat napewno nie jest pozny bo po 1: jak jest zimny silnik to na wyzszych obr ciut klekocze (martwie sie ze jeszcze jest za wczesny minimalnie-ustawiane na sluch bo zegara nie mam :? ) a po 2 dzieje sie tak odkat wymienilem Filtr paliwa na nowy :banghead: (w dodatku jeszcze nie jest ori - tzn pochodzi z innego modelu auta) Mysle ze gdzies jest nieszczelnosc w przewodach lub tym calym "podgrzewaczu" jak sie wkurze to go wogole wyrzuce! zmienie filtr na taki w ktorym sa tylko 2 gniazda - wejscie i wyjscie a przelew pojdzie prosto do baku :bigok:



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pn wrz 17, 2012 22:54

marcinas1983, OK ale jedz w jedna strone ECO zobacz ile spalil a z powrotem z kopytem :hmm: i to samo - zobacz spalanie. Inna sprawa jest taka ze ty masz lzejsze auto dluga skrzynie wiec tak naprawde na trasie powinien spalic duzooo mniej. Ja jak jechalem kiedys w trasie obroty non stop 3,200 - 3,500 (czyli predkosc ok 120-140) to wyszlo 4.7litra, nie mam pojecia dlaczego sam w to jeszcze nie wierze ale tak jest a mam Paska ktory toche wazy i jest dlugi - jakby nie bylo, takze w budzie MK2 lub np POLO 6n to te silniki powinny palic tylko "opary" hehe no chyba ze ktos robi moce na 150KM i depta non stop to wiadomo :jezor:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » pn wrz 17, 2012 23:10

biznes88, u mnie nie ma trybu ECO i POWER ja jeżdżę dynamicznie oraz nie za szybko 120-140km/h ( przy wyprzedzaniu ) i palę w okolicach 5L. Jak jeździłem po Chorwacji do 2 tys obr/min kiedy to k24 nie pompowało prawie nic to osiągnąłem spalanie 4.2L jeżdżąc zgodnie z przepisami :kac: . W tym tygodniu pojadę zatankować auto to się dowiem ile spalił, ale pomiar będzie zafałszowany bo ze 5 razy pompę rozbierałem i ze 3 razy z niej całą ropę zlewałem do tego kilka km testowałem auto, ale na liczniku mam 500km przejechane od ostatniego tankowania i lekko ponad połowę zbiornika.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pn wrz 17, 2012 23:19

marcinas1983, aha no skoro tak jezdzisz to ok. (ja tez raczej nie jezdze jak emeryt hehe) A ile litrow miesci MK2??? Jedz zatankuj do pelna dla spokojnosci i zrob pomiar od nowa :bigok:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » pn wrz 17, 2012 23:22

biznes88, ja zawsze tankuje do pełna... i mogę Tobie pokazać jak wygląda spalanie na m-tdi od kwietnia tego roku...
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/9084" onclick="window.open(this.href);return false;


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości