M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Orzeł_01, Ja tez usunalem ten "ogranicznik" ale chyba nie dalo to nic. A powiedz mi jak zmieniles tloka z reni to sporo sie polepszylo?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88 pisze:Orzeł_01, Ja tez usunalem ten "ogranicznik" ale chyba nie dalo to nic. A powiedz mi jak zmieniles tloka z reni to sporo sie polepszylo?
A po co chcesz wkładać tłokorozdzielacz od reni skoro po nurnikach z TD się polepszyło ??
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
żeby sie jeszcze bardziej polepszyło, jeśli można coś ulepszyć to dlaczego nie?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Jest dużo lepiej. Na sekcji z landka musiałem prawie do końca wkręcić śrubę od dawki, bo na mniejszej dawce auto nie chciało jechać. Jak dałem gaz do podłogi, to silnik buczał jak przeładowany star pod górę. Po zwiększeniu dawki prawie na max silnik bardzo ładnie ciągnął z dołu, ale szybko przestawał. Na sekcji z reni ładnie ciągnie w całym zakresie obrotów. Zupełnie inna charakterystyka niż na landkowejbiznes88 pisze:Orzeł_01, Ja tez usunalem ten "ogranicznik" ale chyba nie dalo to nic. A powiedz mi jak zmieniles tloka z reni to sporo sie polepszylo?
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, Orzeł_01, Panowie tak jak ARWAM mowi zeby bylo jeszcze lepiej tylko teraz pytanie czy na tamtym tloku z reni nie bedzie wiecej palil ;/ Teraz moj pasek pali naprawde malo! Ostatnie 300KM zrobilem na 18litrach z tym ze polowa z tego to testy (czyli "gazowanie") i duzo samochod chodzil na postoju bo bawilem sie z tym odpowietrzaniem. Teraz jest lepiej ale nie do konca tak jak byc powinno poniewaz rano gdy zapalam sachochod to dymi na niebiesto ok 3min (czemu dymi? dlatego ze dawka nie jest w 100% i wtrysk zamiast rozpylac paliwo to porostu "sika" bo jakis tam procent jest powietrza ;/) nie mam pomyslu co zrobic, pozamieniam jeszcze weze moze to cos da dodam ze jak samochod pojezdzi (zagrzeje sie) zgasze, poczekam np 3-4godz to jest ok ale jak postoi cala noc to
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, a na nurnikach z TDI było OK... nie dymił na niebiesko??
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Masz za późny kąt wtrysku. Miałem tak samo.biznes88 pisze: dodam ze jak samochod pojezdzi (zagrzeje sie) zgasze, poczekam np 3-4godz to jest ok ale jak postoi cala noc to
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Racja biznes88, ustaw statyczny na 1.54mm i powinno być GIT!tower pisze: biznes88 napisał(a): dodam ze jak samochod pojezdzi (zagrzeje sie) zgasze, poczekam np 3-4godz to jest ok ale jak postoi cala noc to
Masz za późny kąt wtrysku. Miałem tak samo.
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, w piątek zrobię standardową trasę 140km w jedną stronę i w niedzielę tyle samo w drugą stronę więc po zatankowaniu napiszę Tobie jak wygląda spalanie na tłoczku z reni.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, Tak na tamtych nurnikasch bylo to samo.
tower, kat napewno nie jest pozny bo po 1: jak jest zimny silnik to na wyzszych obr ciut klekocze (martwie sie ze jeszcze jest za wczesny minimalnie-ustawiane na sluch bo zegara nie mam ) a po 2 dzieje sie tak odkat wymienilem Filtr paliwa na nowy (w dodatku jeszcze nie jest ori - tzn pochodzi z innego modelu auta) Mysle ze gdzies jest nieszczelnosc w przewodach lub tym calym "podgrzewaczu" jak sie wkurze to go wogole wyrzuce! zmienie filtr na taki w ktorym sa tylko 2 gniazda - wejscie i wyjscie a przelew pojdzie prosto do baku
tower, kat napewno nie jest pozny bo po 1: jak jest zimny silnik to na wyzszych obr ciut klekocze (martwie sie ze jeszcze jest za wczesny minimalnie-ustawiane na sluch bo zegara nie mam ) a po 2 dzieje sie tak odkat wymienilem Filtr paliwa na nowy (w dodatku jeszcze nie jest ori - tzn pochodzi z innego modelu auta) Mysle ze gdzies jest nieszczelnosc w przewodach lub tym calym "podgrzewaczu" jak sie wkurze to go wogole wyrzuce! zmienie filtr na taki w ktorym sa tylko 2 gniazda - wejscie i wyjscie a przelew pojdzie prosto do baku
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, OK ale jedz w jedna strone ECO zobacz ile spalil a z powrotem z kopytem i to samo - zobacz spalanie. Inna sprawa jest taka ze ty masz lzejsze auto dluga skrzynie wiec tak naprawde na trasie powinien spalic duzooo mniej. Ja jak jechalem kiedys w trasie obroty non stop 3,200 - 3,500 (czyli predkosc ok 120-140) to wyszlo 4.7litra, nie mam pojecia dlaczego sam w to jeszcze nie wierze ale tak jest a mam Paska ktory toche wazy i jest dlugi - jakby nie bylo, takze w budzie MK2 lub np POLO 6n to te silniki powinny palic tylko "opary" hehe no chyba ze ktos robi moce na 150KM i depta non stop to wiadomo
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, u mnie nie ma trybu ECO i POWER ja jeżdżę dynamicznie oraz nie za szybko 120-140km/h ( przy wyprzedzaniu ) i palę w okolicach 5L. Jak jeździłem po Chorwacji do 2 tys obr/min kiedy to k24 nie pompowało prawie nic to osiągnąłem spalanie 4.2L jeżdżąc zgodnie z przepisami . W tym tygodniu pojadę zatankować auto to się dowiem ile spalił, ale pomiar będzie zafałszowany bo ze 5 razy pompę rozbierałem i ze 3 razy z niej całą ropę zlewałem do tego kilka km testowałem auto, ale na liczniku mam 500km przejechane od ostatniego tankowania i lekko ponad połowę zbiornika.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, aha no skoro tak jezdzisz to ok. (ja tez raczej nie jezdze jak emeryt hehe) A ile litrow miesci MK2??? Jedz zatankuj do pelna dla spokojnosci i zrob pomiar od nowa
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, ja zawsze tankuje do pełna... i mogę Tobie pokazać jak wygląda spalanie na m-tdi od kwietnia tego roku...
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/9084" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/9084" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości