M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, Jak przyspieszala ta audiczka co robiles na mtdi? Bo on tam mial wtryski aela nie? Lepiej rozpedzalo sie niz twoj golfik?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, właściciel tego audi ma zrobić pomiar na hamowni to się dowiemy co z tego wyjdzie , podobno lepiej niż na poprzedniej pompie składaku.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
" onclick="window.open(this.href);return false; Tak jezdzi moje mtdi ;/ nistety troszeczke slizga sprzeglo
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, nie jedzie źle... dużo daje krótsza skrzynia biegów . Robi się powoli ciekawie... coraz więcej filmików z przyspieszenia m-tdi .
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
no zle nie ma, powiem ci ze raz jechalem afn - seria(vwb4) i szedl ciut gorzej od mojego. Zauwaz tez ze tak kolo 90km/h (3.5tys obr) chwile stanal obrotomierz nie wiem czy to jeszcze przez to minimalne przypowietrzanie sie czy co ;/ czuc taki jakby bezwlad okolo sekundy no i to sprzeglo nieszczesne... PS: Ciekawe jeszcze jak bylo by na skrzyni ASD
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, Na youtube jest jeszcze jeden filmik z przyspieszenia dodany jakies 4mis w tedy gorzej szedl ale mozesz powiedziec jakie wtedy byly mody w twoim mtdi?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Doładowanie to samo, nie było mbc, do tego WG uszkodzone i cieńsza podkładka między tłoczkiem a falą.biznes88 pisze:marcinas1983, Na youtube jest jeszcze jeden filmik z przyspieszenia dodany jakies 4mis w tedy gorzej szedl ale mozesz powiedziec jakie wtedy byly mody w twoim mtdi?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, Czyli chcesz powiedziec ze ten pierwszy filmik na YT to bylo wtedy jak pokazales wykres z hamowni? czyli te 110KM?! bo patrzac na filmik to w tedy szalu nie bylo co?...
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, wtedy była prawie seryjna pompa tylko cieńsza podkładka między falą a tłoczkiem nurniki SDI. I na tym zestawie wyszło 110KM i 262 Nm...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, To ciekawe ile teraz masz poniewaz na 1 filmiku ta wskazowka idzie opornie w stosunku do 2 filmmiku ... Tez jestem ciekaw ile bym mial tych koników ale u mnie nie ma hamowni w okolicy ;/...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983 pisze:arwam, w pompie od land rovera nie musisz tego robić bo wpierw masz opóźniony kąt wtrysku a później wyprzedzany więc wystarczy ściąć tłoczek po jednej stronie... stronie od dekla.
tego nie wiem bo nigdy nie miałem w rękach pompy od land rover'a
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Skracałem tylko od strony sprężyny.biznes88 pisze:Orzeł_01, Skrociles go ale od strony silnika czy od strony chlodnicy? (czyli od strony sprezynek czy od dekielka?
Ja nie zmieniałem promienia w jakim pracuje dźwignia dozownika. Zeszlifowałem ogranicznik który mógł ograniczać jej prace, ale i tak nie wiem czy to cokolwiek dało, bo nie wiem czy ta część która miała się tam opierać, wychyla się aż tak daleko Zrobiłem ten zabieg przy zmianie sekcji na tą z reni. Teraz nie wiem co więcej dało mod dozownika, czy zmiana sekcjibiznes88 pisze:Pisales ze troche przerobiles dzwignie dozownika (chodzilo ci o ta ori z landka) Bo tam i tak jest spory wychył...
Tłoczek timingu w pompie land rovera ma zaworek po stronie sprężyn i mała sprężyna opiera się właśnie o ten zaworek. Im mocniej się wychyla tłoczek, tym mocniej jest dociskany zaworek i upuszcza mniej paliwa (przepuszcza ciśnienie jak N-108), dlatego timing nie przyśpiesza dynamicznego liniowo.arwam pisze:marcinas1983 pisze:arwam, w pompie od land rovera nie musisz tego robić bo wpierw masz opóźniony kąt wtrysku a później wyprzedzany więc wystarczy ściąć tłoczek po jednej stronie... stronie od dekla.
tego nie wiem bo nigdy nie miałem w rękach pompy od land rover'a
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Podobny zaworek w tłoczku timingu mają też niektóre pompy z AAZ
Ale czy on działa podobnie jak N-108 tego nie jestem pewien.
Ale czy on działa podobnie jak N-108 tego nie jestem pewien.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
needved, nie napisałem, że działa jak N-108. Ten zaworek przepuszcza ciśnienie z jednej strony tłoczka na drugą, tak jak N-108. Ten zaworek z foto wygląda jak ten z landka.
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości