M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 18:49

marcinas1983, Jak przyspieszala ta audiczka co robiles na mtdi? Bo on tam mial wtryski aela nie? Lepiej rozpedzalo sie niz twoj golfik?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 16, 2012 19:02

biznes88, właściciel tego audi ma zrobić pomiar na hamowni :hmm: to się dowiemy co z tego wyjdzie :hmm: , podobno lepiej niż na poprzedniej pompie składaku.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 19:23

" onclick="window.open(this.href);return false; Tak jezdzi moje mtdi ;/ nistety troszeczke slizga sprzeglo :grrr:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 16, 2012 19:37

biznes88, nie jedzie źle... dużo daje krótsza skrzynia biegów :hmm: . Robi się powoli ciekawie... coraz więcej filmików z przyspieszenia m-tdi :grin: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 19:56

no zle nie ma, powiem ci ze raz jechalem afn - seria(vwb4) i szedl ciut gorzej od mojego. Zauwaz tez ze tak kolo 90km/h (3.5tys obr) chwile stanal obrotomierz nie wiem czy to jeszcze przez to minimalne przypowietrzanie sie czy co ;/ czuc taki jakby bezwlad okolo sekundy :banghead: no i to sprzeglo nieszczesne... PS: Ciekawe jeszcze jak bylo by na skrzyni ASD



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 20:06

marcinas1983, Na youtube jest jeszcze jeden filmik z przyspieszenia dodany jakies 4mis w tedy gorzej szedl ale mozesz powiedziec jakie wtedy byly mody w twoim mtdi?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 16, 2012 20:37

biznes88 pisze:marcinas1983, Na youtube jest jeszcze jeden filmik z przyspieszenia dodany jakies 4mis w tedy gorzej szedl ale mozesz powiedziec jakie wtedy byly mody w twoim mtdi?
Doładowanie to samo, nie było mbc, do tego WG uszkodzone i cieńsza podkładka między tłoczkiem a falą.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 20:49

marcinas1983, Czyli chcesz powiedziec ze ten pierwszy filmik na YT to bylo wtedy jak pokazales wykres z hamowni? czyli te 110KM?! bo patrzac na filmik to w tedy szalu nie bylo co?...



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 16, 2012 20:55

biznes88, wtedy była prawie seryjna pompa tylko cieńsza podkładka między falą a tłoczkiem nurniki SDI. I na tym zestawie wyszło 110KM i 262 Nm...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 22:41

marcinas1983, To ciekawe ile teraz masz poniewaz na 1 filmiku ta wskazowka idzie opornie w stosunku do 2 filmmiku :bajer: ... Tez jestem ciekaw ile bym mial tych koników ale u mnie nie ma hamowni w okolicy ;/...



arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » ndz wrz 16, 2012 23:01

marcinas1983 pisze:arwam, w pompie od land rovera nie musisz tego robić bo wpierw masz opóźniony kąt wtrysku a później wyprzedzany więc wystarczy ściąć tłoczek po jednej stronie... stronie od dekla.

tego nie wiem bo nigdy nie miałem w rękach pompy od land rover'a



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » pn wrz 17, 2012 09:09

biznes88 pisze:Orzeł_01, Skrociles go ale od strony silnika czy od strony chlodnicy? (czyli od strony sprezynek czy od dekielka?
Skracałem tylko od strony sprężyny.
biznes88 pisze:Pisales ze troche przerobiles dzwignie dozownika (chodzilo ci o ta ori z landka) Bo tam i tak jest spory wychył...
Ja nie zmieniałem promienia w jakim pracuje dźwignia dozownika. Zeszlifowałem ogranicznik który mógł ograniczać jej prace, ale i tak nie wiem czy to cokolwiek dało, bo nie wiem czy ta część która miała się tam opierać, wychyla się aż tak daleko :? Zrobiłem ten zabieg przy zmianie sekcji na tą z reni. Teraz nie wiem co więcej dało mod dozownika, czy zmiana sekcji :-)

arwam pisze:
marcinas1983 pisze:arwam, w pompie od land rovera nie musisz tego robić bo wpierw masz opóźniony kąt wtrysku a później wyprzedzany więc wystarczy ściąć tłoczek po jednej stronie... stronie od dekla.

tego nie wiem bo nigdy nie miałem w rękach pompy od land rover'a
Tłoczek timingu w pompie land rovera ma zaworek po stronie sprężyn i mała sprężyna opiera się właśnie o ten zaworek. Im mocniej się wychyla tłoczek, tym mocniej jest dociskany zaworek i upuszcza mniej paliwa (przepuszcza ciśnienie jak N-108), dlatego timing nie przyśpiesza dynamicznego liniowo.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: needved » pn wrz 17, 2012 13:35

Podobny zaworek w tłoczku timingu mają też niektóre pompy z AAZ
Ale czy on działa podobnie jak N-108 tego nie jestem pewien.
Obrazek



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » pn wrz 17, 2012 14:14

needved, nie napisałem, że działa jak N-108. Ten zaworek przepuszcza ciśnienie z jednej strony tłoczka na drugą, tak jak N-108. Ten zaworek z foto wygląda jak ten z landka.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości