Dalej na M-TDI. O wiele lepiej jeździ niż wcześniej TDI na boschubiznes88 pisze:Orzel a ty jezdzisz na mtdi czy juz nie?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Orzeł_o1 a z czego ty masz pompe jakie turbo i ogolnie jakie mody?
Marcinas1983 Tak nurniki mam od JR nie wiem czy roznia sie od sb-kowych ;/ Powiedz mi jeszcze czy na tym twoim tloczku z RENI lepiej chodzi (niz wczesniej na ori landka) na wysokich obrotach?...
Marcinas1983 Tak nurniki mam od JR nie wiem czy roznia sie od sb-kowych ;/ Powiedz mi jeszcze czy na tym twoim tloczku z RENI lepiej chodzi (niz wczesniej na ori landka) na wysokich obrotach?...
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
wczoraj sprawdziłem... 4.5 tys obr/min bez problemu osiąga , przy czym nie mam nurników od TDbiznes88 pisze:Powiedz mi jeszcze czy na tym twoim tloczku z RENI lepiej chodzi (niz wczesniej na ori landka) na wysokich obrotach?...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, a zmieniales sprezyny czy zostaly te od landka (mowa o sprezynach przy tlokorozdzielaczu)? Bo wlasnie te od landka sa takie grube i dlugie dlatego ja sie boje przekraczac te 4tys obr zeby pompy nie zmielilo
Marcinas1983 a powiedz mi jeszcze jaka masz temp silnika jak mu deptasz??? Bo u mnie jest ok 95-98 stopni ;/ moze przez to ze nie ma Intera z przodu
Marcinas1983 a powiedz mi jeszcze jaka masz temp silnika jak mu deptasz??? Bo u mnie jest ok 95-98 stopni ;/ moze przez to ze nie ma Intera z przodu
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Pompa z land rovera w obudowie od peugeota (pasuje do oryginalnej łapy od 1Z)biznes88 pisze:Orzeł_o1 a z czego ty masz pompe jakie turbo i ogolnie jakie mody?
Lekki gov mod, timing mod, delikatnie przerobiona dźwignia dozownika. Obrócony boost pin i cieńsza podkładka, sekcja z tłoczkiem 11, chyba z renault - tłoczek wydajniejszy od tego z land rovera,
po lewej z reni, po prawej z landka
sprężyny tłoczka z reni - krótsze od tych z landka.
Turbo T2 - boost 1,2bara. W planach jest VNT gt20 już czeka na półce. Do tego będzie wydech przelotowy 60mm z kwasówki.
Wtryski na razie seryjne 1Z. W planach 216
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Orzeł_01, No i jak ci to HULA? hamowales autko (jesli tak to jaka moc, moment) duzo lepiej sie jezdzi niz ori 1z??? Jeszcze jedno pytanko: Jak ty zrobiles timing dokladnie?
Czyzby twoja pompa (obudowa z peugeota) miala ten cienszy walek? czy jest taki jak w landku 20mm?
Czyzby twoja pompa (obudowa z peugeota) miala ten cienszy walek? czy jest taki jak w landku 20mm?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Orzeł_01 pisze:W planach 216
Orzeł_01, nie przepłacaj, ceny są niemal takie same, zakładaj chociaż 230-tki jak nie bedziesz wiecej chciał zawszemożna na dawce przykręcić, a tak będziesz miał potencjał spory tymbardziej że masz pompę 11mm
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Jeździ dużo lepiej niż seryjny 1Z. Jest natychmiastowa reakcja na wciśnięcie pedału gazu. Silnik o wiele ciszej pracuje. Nie robiłem pomiaru mocy. Jak dokończę wszystkie zaplanowane mody, to pojadę na hamownie.biznes88 pisze:Orzeł_01, No i jak ci to HULA? hamowales autko (jesli tak to jaka moc, moment) duzo lepiej sie jezdzi niz ori 1z???
Teraz muszą dobrać jakieś lepsze nurniki, bo aktualnie jeżdżę na nurnikach z 1Z, a one mocno dławią.
Skróciłem tłoczek timingu o około 4mm.biznes88 pisze:Jeszcze jedno pytanko: Jak ty zrobiles timing dokladn
Wałek jest z landka, tak jak cała reszta, tylko obudowa jest z peugeota.biznes88 pisze:Czyzby twoja pompa (obudowa z peugeota) miala ten cienszy walek? czy jest taki jak w landku 20mm?
Masz racje. Zobaczę co się uda znaleźć w rozsądnej cenie, bo tam gdzie sprzedawca ma magiczny napis "do tuningu" to automatycznie cena jest podana x2 wartości rozpylaczaarwam pisze:Orzeł_01 pisze:W planach 216
Orzeł_01, nie przepłacaj, ceny są niemal takie same, zakładaj chociaż 230-tki jak nie bedziesz wiecej chciał zawszemożna na dawce przykręcić, a tak będziesz miał potencjał spory tymbardziej że masz pompę 11mm
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Orzeł_01, Skrociles go ale od strony silnika czy od strony chlodnicy? (czyli od strony sprezynek czy od dekielka? Aha i jeszcze jedno pytanko: Pisales ze troche przerobiles dzwignie dozownika (chodzilo ci o ta ori z landka) Bo tam i tak jest spory wychył...
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, tłoczek skraca się od strony wypukłego dekla.
Sprężyny zostawiłem od land rovera na tak niskiej fali nic się nie powinno stać . U mnie temperatura utrzymuje się lekko ponad połowę skali.
Sprężyny zostawiłem od land rovera na tak niskiej fali nic się nie powinno stać . U mnie temperatura utrzymuje się lekko ponad połowę skali.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983 pisze:biznes88, tłoczek skraca się od strony wypukłego dekla.
ja w poprzednim M-TDI miałme tłoczek skracany z dwóch stron i działało to nawet odpalanie na dotyk. ładna praca silnika małe spalanie i możliwość wysokiego kręcenia silnika ale niestety z wysokim kręceniem to mnie wtryski od AFN'a trzymały...
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
arwam, w pompie od land rovera nie musisz tego robić bo wpierw masz opóźniony kąt wtrysku a później wyprzedzany więc wystarczy ściąć tłoczek po jednej stronie... stronie od dekla.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
tak, co nie zmienia faktu, że lepiej do tego rozebrać pompę wtryskową.biznes88 pisze:Czyli od stron sprezynek timingu tak???
arwam pisze:Orzeł_01, nie przepłacaj, ceny są niemal takie same, zakładaj chociaż 230-tki jak nie bedziesz wiecej chciał zawszemożna na dawce przykręcić, a tak będziesz miał potencjał spory tymbardziej że masz pompę 11mm
tak się zastanawiałem, że najlepiej cenowo wychodzą 210tki od AEL'a jeśli chodzi o wtryski z rynku wtórnego a później pewnie tak jak arwam napisał pewnie 230tki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości