M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » sob wrz 15, 2012 23:26

biznes88 pisze:Orzel a ty jezdzisz na mtdi czy juz nie?
Dalej na M-TDI. O wiele lepiej jeździ niż wcześniej TDI na boschu :grin:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 10:12

Orzeł_o1 a z czego ty masz pompe jakie turbo i ogolnie jakie mody?
Marcinas1983 Tak nurniki mam od JR nie wiem czy roznia sie od sb-kowych ;/ Powiedz mi jeszcze czy na tym twoim tloczku z RENI lepiej chodzi (niz wczesniej na ori landka) na wysokich obrotach?...



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 16, 2012 10:35

biznes88 pisze:Powiedz mi jeszcze czy na tym twoim tloczku z RENI lepiej chodzi (niz wczesniej na ori landka) na wysokich obrotach?...
wczoraj sprawdziłem... 4.5 tys obr/min bez problemu osiąga :hmm: , przy czym nie mam nurników od TD :jezor:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 11:35

marcinas1983, a zmieniales sprezyny czy zostaly te od landka (mowa o sprezynach przy tlokorozdzielaczu)? Bo wlasnie te od landka sa takie grube i dlugie dlatego ja sie boje przekraczac te 4tys obr zeby pompy nie zmielilo :hmm:

Marcinas1983 a powiedz mi jeszcze jaka masz temp silnika jak mu deptasz??? Bo u mnie jest ok 95-98 stopni ;/ moze przez to ze nie ma Intera z przodu



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » ndz wrz 16, 2012 12:13

biznes88 pisze:Orzeł_o1 a z czego ty masz pompe jakie turbo i ogolnie jakie mody?
Pompa z land rovera w obudowie od peugeota (pasuje do oryginalnej łapy od 1Z)
Obrazek Obrazek

Lekki gov mod, timing mod, delikatnie przerobiona dźwignia dozownika. Obrócony boost pin i cieńsza podkładka, sekcja z tłoczkiem 11, chyba z renault - tłoczek wydajniejszy od tego z land rovera,
po lewej z reni, po prawej z landka
Obrazek Obrazek

sprężyny tłoczka z reni - krótsze od tych z landka.

Turbo T2 - boost 1,2bara. W planach jest VNT gt20 już czeka na półce. Do tego będzie wydech przelotowy 60mm z kwasówki.

Wtryski na razie seryjne 1Z. W planach 216 :chytry:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 14:47

Orzeł_01, No i jak ci to HULA? hamowales autko (jesli tak to jaka moc, moment) duzo lepiej sie jezdzi niz ori 1z??? :hmm: Jeszcze jedno pytanko: Jak ty zrobiles timing dokladnie?

Czyzby twoja pompa (obudowa z peugeota) miala ten cienszy walek? czy jest taki jak w landku 20mm?



arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » ndz wrz 16, 2012 15:48

Orzeł_01 pisze:W planach 216

Orzeł_01, nie przepłacaj, ceny są niemal takie same, zakładaj chociaż 230-tki jak nie bedziesz wiecej chciał zawszemożna na dawce przykręcić, a tak będziesz miał potencjał spory tymbardziej że masz pompę 11mm



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » ndz wrz 16, 2012 15:52

biznes88 pisze:Orzeł_01, No i jak ci to HULA? hamowales autko (jesli tak to jaka moc, moment) duzo lepiej sie jezdzi niz ori 1z???
Jeździ dużo lepiej niż seryjny 1Z. Jest natychmiastowa reakcja na wciśnięcie pedału gazu. Silnik o wiele ciszej pracuje. Nie robiłem pomiaru mocy. Jak dokończę wszystkie zaplanowane mody, to pojadę na hamownie.

Teraz muszą dobrać jakieś lepsze nurniki, bo aktualnie jeżdżę na nurnikach z 1Z, a one mocno dławią.
biznes88 pisze:Jeszcze jedno pytanko: Jak ty zrobiles timing dokladn
Skróciłem tłoczek timingu o około 4mm.
Obrazek
biznes88 pisze:Czyzby twoja pompa (obudowa z peugeota) miala ten cienszy walek? czy jest taki jak w landku 20mm?
Wałek jest z landka, tak jak cała reszta, tylko obudowa jest z peugeota.

arwam pisze:
Orzeł_01 pisze:W planach 216

Orzeł_01, nie przepłacaj, ceny są niemal takie same, zakładaj chociaż 230-tki jak nie bedziesz wiecej chciał zawszemożna na dawce przykręcić, a tak będziesz miał potencjał spory tymbardziej że masz pompę 11mm
Masz racje. Zobaczę co się uda znaleźć w rozsądnej cenie, bo tam gdzie sprzedawca ma magiczny napis "do tuningu" to automatycznie cena jest podana x2 wartości rozpylacza :bajer:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 16:29

Orzeł_01, Skrociles go ale od strony silnika czy od strony chlodnicy? (czyli od strony sprezynek czy od dekielka? Aha i jeszcze jedno pytanko: Pisales ze troche przerobiles dzwignie dozownika (chodzilo ci o ta ori z landka) Bo tam i tak jest spory wychył...



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 16, 2012 16:38

biznes88, tłoczek skraca się od strony wypukłego dekla.

Sprężyny zostawiłem od land rovera na tak niskiej fali nic się nie powinno stać :hmm: . U mnie temperatura utrzymuje się lekko ponad połowę skali.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » ndz wrz 16, 2012 17:01

marcinas1983 pisze:biznes88, tłoczek skraca się od strony wypukłego dekla.

ja w poprzednim M-TDI miałme tłoczek skracany z dwóch stron i działało to nawet :kac: odpalanie na dotyk. ładna praca silnika małe spalanie i możliwość wysokiego kręcenia silnika ale niestety z wysokim kręceniem to mnie wtryski od AFN'a trzymały...



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 16, 2012 17:07

arwam, w pompie od land rovera nie musisz tego robić bo wpierw masz opóźniony kąt wtrysku a później wyprzedzany więc wystarczy ściąć tłoczek po jednej stronie... stronie od dekla.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » ndz wrz 16, 2012 17:59

Czyli od stron sprezynek timingu tak??? :?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 16, 2012 18:18

biznes88 pisze:Czyli od stron sprezynek timingu tak??? :?
tak, co nie zmienia faktu, że lepiej do tego rozebrać pompę wtryskową.
arwam pisze:Orzeł_01, nie przepłacaj, ceny są niemal takie same, zakładaj chociaż 230-tki jak nie bedziesz wiecej chciał zawszemożna na dawce przykręcić, a tak będziesz miał potencjał spory tymbardziej że masz pompę 11mm

tak się zastanawiałem, że najlepiej cenowo wychodzą 210tki od AEL'a jeśli chodzi o wtryski z rynku wtórnego a później pewnie tak jak arwam napisał pewnie 230tki.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości