souler, Ty masz wcześniejszy kąt wtrysku ,a szczegónie na dole mam nieco opuźniony zeby poprawić charakterystyke momentu obrotowego i żeby moja loszka szybciej wstwawała, nawet jak mam już dawke na granicy dymienia przy pełnym zadanym doładowaniu to i tak temp skacze, teraz mam już granicę dymienia troche przekroczoną, zaczynam sie zastanawiać nad innym płynem który jest w stanie lepiej ciepło odbierać.
piotrekgal, u mnie wentylator potrafi sie załączyć w trakcie jazdy jak podeptam po garach, jak jeżdżę nie używając gazu za połowę to temp stoi jak drut, jedynie w korku jak staniesz to wentylator co trochę się włącza i wyłącza.
Ciśnienie wtryskow mercedesa przy pompie 11
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ciśnienie wtryskow mercedesa przy pompie 11
Temat o wtryskach,a Wy tu ni z gruchy,ni z pietruchy o oponach...Pogięło Was?!
EDIT:
Posprzątałem
EDIT:
Posprzątałem
Ciśnienie wtryskow mercedesa przy pompie 11
Michał_1977 pisze:Pogięło Was?!
no mnie po wczorajszym upałku i owszem...
a na poważnie i odnośnie tematu. wtryskiwacze ustawiane do silnika TD zawsze ustawiamy na 155barów niezależnie od zastosowanej pompy,
jeśli nowe końcówki ustaiamy o około 5barów więcej gdzyż po kilkuset kilometrach ciśnienie spadnie właśnie o mniej więcej taką wartość.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości