Manual Boost Control
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Manual Boost Control
Kupiłem okazyjnie Nowy MBC High Performance z trójnikiem kierunkowym taki jak na tym ogłoszeniu
http://moto.allegro.pl/za...2415340095.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak to wszystko podłączyć z tym trójnikiem ??
Silnik 1.9 AAZ+
http://moto.allegro.pl/za...2415340095.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak to wszystko podłączyć z tym trójnikiem ??
Silnik 1.9 AAZ+
-
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010 10:48
Manual Boost Control
Na pewno jest to na forum.Wystarczy przejrzeć 2 strony w dziale TD.To naprawdę nic nie kosztuje a można zyskać nie zaśmiecając forum takimi tematami...
Manual Boost Control
niestety niema intrukcji montazu tego mbc http://allegro.pl/regulator-turbo-manua ... 81009.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ani na vwgolf.pl ani na zadnej stronie sprzedającej te "cudo" ,nawet w paczce nie bylo intrukcji ,co to jest ? pic na wode
wg mnie sprzedane mi urządzenie nie dziala ,chociaz moge sie nie znac ,w regulatorze niema zadnej spręzynki ani kulki ,mozna tylko otworzyc lub zamknac ,i to z lekkimi nieszczelnosciami
ani na vwgolf.pl ani na zadnej stronie sprzedającej te "cudo" ,nawet w paczce nie bylo intrukcji ,co to jest ? pic na wode
wg mnie sprzedane mi urządzenie nie dziala ,chociaz moge sie nie znac ,w regulatorze niema zadnej spręzynki ani kulki ,mozna tylko otworzyc lub zamknac ,i to z lekkimi nieszczelnosciami
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: Manual Boost Control
pierdoły piszesz....
działa znakomicie .
trójnik z zaworkiem w środku wstawiasz na wężu ciśnienia który idzie do wg strzałką w stronę wg . Do trójnika podpinasz mbc masz na mbc zaznaczone strzałką wejscie powietrza.kręcac w lewo dodajesz spalin na wirnik a w prawo ujmujesz.
sprawdz działanie wg bo jak zapieczone to pupa zbita. to samo ze szczelnością przewodów cisnieniowych.
Ja tez nie znalazłem opisu na forum ale doszedłem sam w koncu to nie jakiś mega wynalazek .
w pudłach nie ma instrukcji bo pewnie chinczyki robia coś tylko sami nie wiedzą co i do czego ....
działa znakomicie .
trójnik z zaworkiem w środku wstawiasz na wężu ciśnienia który idzie do wg strzałką w stronę wg . Do trójnika podpinasz mbc masz na mbc zaznaczone strzałką wejscie powietrza.kręcac w lewo dodajesz spalin na wirnik a w prawo ujmujesz.
sprawdz działanie wg bo jak zapieczone to pupa zbita. to samo ze szczelnością przewodów cisnieniowych.
Ja tez nie znalazłem opisu na forum ale doszedłem sam w koncu to nie jakiś mega wynalazek .
w pudłach nie ma instrukcji bo pewnie chinczyki robia coś tylko sami nie wiedzą co i do czego ....
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: Manual Boost Control
dokładnie.
tylko strzałke na mbc narysowałes odwrotnie .
jak podłaczysz odwrotnie do mbc tez chyba bedzie działało prawidłowo
tylko strzałke na mbc narysowałes odwrotnie .
jak podłaczysz odwrotnie do mbc tez chyba bedzie działało prawidłowo
Manual Boost Control
w takim razie wg mnie jest to typ bleed ,cisnienie musi uciekac aby "oszukac"wastegate "
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Manual Boost Control
Zagrzejemy kotleta? Zagrzejemy
Słuchajcie ludziki,wczoraj bawiłem się pod maską swojego Zielonego i miałem zamiar popoprawiać MBC.Otóż leży mi w pudełku jeszcze jakiś trójnik (taki jak w linku od petenz) i miałem go montować w/g tego schematu:
Jednak gdy wziąłem ten trójnik w łapy i dmuchnąłem tak jak strzałka pokazuje,to powietrze leci na wprost (do WG) i do góry (na MBC).
Więc niech mi ktoś łopatologicznie wytłumaczy-po **uj ten trójnik i co on ma niby wnosić do pracy MBC? Dlaczego powietrze lecie zarówno do WG,jak i do MBC?
Wiele cudów widywałem,ale zawsze potrafiłem sam sobie jakąś konstruktywną odpowiedź wykrzesać,ale tutaj ni hu,hu...
Słuchajcie ludziki,wczoraj bawiłem się pod maską swojego Zielonego i miałem zamiar popoprawiać MBC.Otóż leży mi w pudełku jeszcze jakiś trójnik (taki jak w linku od petenz) i miałem go montować w/g tego schematu:
Jednak gdy wziąłem ten trójnik w łapy i dmuchnąłem tak jak strzałka pokazuje,to powietrze leci na wprost (do WG) i do góry (na MBC).
Więc niech mi ktoś łopatologicznie wytłumaczy-po **uj ten trójnik i co on ma niby wnosić do pracy MBC? Dlaczego powietrze lecie zarówno do WG,jak i do MBC?
Wiele cudów widywałem,ale zawsze potrafiłem sam sobie jakąś konstruktywną odpowiedź wykrzesać,ale tutaj ni hu,hu...
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Manual Boost Control
Może skoro w trójniku jest kulka ze sprężyna to jej napięcie wstępnie nie dopuszcza powietrza do wg aż do momentu przekroczenia pewnej granicy a później już resztę wypuszcza mbc, ale co by to miało na celu? chyba tylko to, że jeśli ktoś chce mieć zawór zewnątrz samochodu to ciągnie jedna rurke zamiast dwóch
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Manual Boost Control
Myślałem,że ten schemat jest bez sensu,ale dzisiaj zrobiłem sobie przejażdżkę ponad 100km,więc miałem trochę czasu na myślenie.
Jeszcze tylko jednego pojąć nie mogę-jakim cudem ja na to wcześniej nie wpadłem?...
Przecież to jest proste,jak metr sznurka w kieszeni
Teraz będę śmigał i co chwilę psssszszsz,psssszszsz
Niezupełnie.Kulka pełni zadanie zaworu zwrotnego,a jest po to,że jak się zdejmie nogę z gazu,to cisnienie nie cofnie się do ślimaka.Natomiast w wężykach za trójnikiem panuje równowaga ciśnienia.Gdy MBC upuści ciśnienie do atmosfery,to w wężyku między trójnikiem a WG,ciśnienie spada także. BanałBartek_R pisze:w trójniku jest kulka ze sprężyna to jej napięcie wstępnie nie dopuszcza powietrza do wg aż do momentu przekroczenia pewnej granicy
Jeszcze tylko jednego pojąć nie mogę-jakim cudem ja na to wcześniej nie wpadłem?...
Przecież to jest proste,jak metr sznurka w kieszeni
DokładnieBartek_R pisze:chyba tylko to, że jeśli ktoś chce mieć zawór zewnątrz samochodu to ciągnie jedna rurke zamiast dwóch
Teraz będę śmigał i co chwilę psssszszsz,psssszszsz
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Manual Boost Control
... i wszystko jasne,
to cza by blow off z jakąś przepustnicą dla efektu zmontować byłby szołłłMichał_1977 pisze:Teraz będę śmigał i co chwilę psssszszsz,psssszszsz
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob lis 19, 2011 15:01
Manual Boost Control
Witam!
Jestem nowy, a nie chcę otwierać nowego tematu. Mam pytanie do Was. Walczę z MBC od 1.5ej miesiąca i nie mogę tego ustrojstwa podłączyć. Mam chyba K14 i z tyłu metalową rurkę a nie wężyk(GTD ic, SB). Przeciąłem ją i podłączyłem MBC. Niestety czy jest wykręcony czy wkręcony ciśnienie stoi w miejscu, czyli 0.7bara. Nie pójdzie wyżej. Co robię nie tak? Nie mam już sił :/ może mi ktoś jak dla laika jeszcze raz napisać jak go podłączyć? Najlepiej foto. Przeszukałem całe forum i google i nic. Wszystkie foto porady dotyczą turbin z wężykiem.
Pozdrawiam!
Z góry dziękuję
Jestem nowy, a nie chcę otwierać nowego tematu. Mam pytanie do Was. Walczę z MBC od 1.5ej miesiąca i nie mogę tego ustrojstwa podłączyć. Mam chyba K14 i z tyłu metalową rurkę a nie wężyk(GTD ic, SB). Przeciąłem ją i podłączyłem MBC. Niestety czy jest wykręcony czy wkręcony ciśnienie stoi w miejscu, czyli 0.7bara. Nie pójdzie wyżej. Co robię nie tak? Nie mam już sił :/ może mi ktoś jak dla laika jeszcze raz napisać jak go podłączyć? Najlepiej foto. Przeszukałem całe forum i google i nic. Wszystkie foto porady dotyczą turbin z wężykiem.
Pozdrawiam!
Z góry dziękuję
Manual Boost Control
square_shooter,
ta metalowa rurka to smarowanie...
metalową rurkę a nie wężyk(GTD ic, SB). Przeciąłem ją i podłączyłem MBC
ta metalowa rurka to smarowanie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości