Problem z ciśnieniem 1.6td
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Problem z ciśnieniem 1.6td
Witam mam problem z golfem a mianowicie do 4.5 tys obrotów autko trzyma 1.5 bar doładowania a powyżej tych obrotów spada do 0.8 bar i zaczyna niemiłosiernie kopcić co może być tego przyczyną?
			
									
									Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32    
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
						Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z ciśnieniem 1.6td
Nie mam takiego
			
									
									Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32    
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
						Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z ciśnieniem 1.6td
Tak nie zacina się
			
									
									Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32    
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
						Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				arwam
 
Problem z ciśnieniem 1.6td
a co to masz za silnik że nie masz zaworu na kolektorze? tylko niektóre 1V go nie miały ale tylko niektóre.
			
									
									Problem z ciśnieniem 1.6td
Właśnie 1V mam
			
									
									Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32    
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
						Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
- jarekkoval
 - Forum Master

 - Posty: 1694
 - Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
 - Lokalizacja: Żarnów (EOP)
 - Kontakt:
 
Problem z ciśnieniem 1.6td
jak nie masz zaworu na kolektorze, to musi Ci WG upuszczac innej opcji nie ma....
			
									
									Problem z ciśnieniem 1.6td
Problem rozwiązany IC mi rozsadziło  
  Trzeba szukać od vectry albo saaba  
			
									
									Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32    
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
						Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z ciśnieniem 1.6td
Witam wszystkich, też posiadam silnik 1v i też mam problem z ciśnieniem ale trochę inaczej to wygląda u mnie. Mam turbinę k14. Kupiłem ostatnio manometr, zamontowałem i na 2 biegu przy 60km/h pokazuje 0,6. Chciałem zwiększyć ciśnienie, poluzowałem nakrętka 10 i imbusem wkręciłem kilka obrotów śrubkę, zrobiłem test i było wszystko identycznie więc poczytałem na forum i ktoś pisał że dopiero pod koniec regulacji zauważył zmianę ciśnienia na większe w tej turbinie. Zrobiłem tak samo czyli wkręciłem tą imbusową śrubkę prawie na równo z nakrętką czyli koniec regulacji, zrobiłem test i na 2 biegu znowu 0,6  
 
Nie wiem dlaczego tak jest... Pompę mam jeszcze zwykłą bez grzybka więc może już nie będę podkręcał dawki i kombinował bo pod koniec tygodnia jadę do pompiarza i wymieniam pompę na tą z grzybem o numerze 0 460 494 267 czyli podobno 9mm bo piąta cyfra od końca ma to sugerować. Może wtedy gdy podkręci się dawkę to turbina da większe ciśnienie...? Ale z drugiej strony na tej pompie też jest większa dawka niż standardowo więc nie wiem co się dzieje... Turbina się raczej nie poci więc powinna trochę więcej pompować z tego co czytałem na forum to około 0,8 czy 0,9 tak?
Co byście proponowali? Czekać i po wymianie pompy dopiero regulować dawkę paliwa itd czy przed wymianą trzeba zrobić porządek z turbiną?
			
									
									Nie wiem dlaczego tak jest... Pompę mam jeszcze zwykłą bez grzybka więc może już nie będę podkręcał dawki i kombinował bo pod koniec tygodnia jadę do pompiarza i wymieniam pompę na tą z grzybem o numerze 0 460 494 267 czyli podobno 9mm bo piąta cyfra od końca ma to sugerować. Może wtedy gdy podkręci się dawkę to turbina da większe ciśnienie...? Ale z drugiej strony na tej pompie też jest większa dawka niż standardowo więc nie wiem co się dzieje... Turbina się raczej nie poci więc powinna trochę więcej pompować z tego co czytałem na forum to około 0,8 czy 0,9 tak?
Co byście proponowali? Czekać i po wymianie pompy dopiero regulować dawkę paliwa itd czy przed wymianą trzeba zrobić porządek z turbiną?
- koVWal
 - Golf Uzależnia

 - Posty: 497
 - Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
 - Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
- marcinas1983
 - VW Baron

 - Posty: 3413
 - Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
 - Lokalizacja: Poznań/Mrowino
 - Kontakt:
 
Problem z ciśnieniem 1.6td
koVWal, w 1v za dużo nie zdziała... tam gov tnie dawkę... do tego nie ma LDA więc pewnie dlatego dmucha tylko 0.6 bara.
			
									
									- 
				arwam
 
Problem z ciśnieniem 1.6td
czyli mam rozumieć że dopiero po wymianie pompy jak będzie tak małe ciśnienie to mam się martwić o turbinę?  
 
jeśli nic się nie zmieni to w piątek powinna być pompa z grzybkiem więc dam znać co i jak
			
									
									jeśli nic się nie zmieni to w piątek powinna być pompa z grzybkiem więc dam znać co i jak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

