[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: Bartek_R » śr sie 10, 2011 00:10

CichyGTI,
Jeśli chcesz mieć po prostu skrzynie w samochodzie zakładaj 4t i już, a jeśli chcesz mieć długa skrzynie i jednocześnie sprzęgło na linkę to 4t z piątym biegiem od FF lub 7A
dla ułatwienia wyboru:
przełożenie na piątym biegu:
FF~2,769
7A~2,806
4T~2,732
przełożenie piątego biegu:
FF 0,711
7A 0,712
4T 0,745
przełożenie główne:
FF 3,895
7A 3,941
4T 3,667
Dodam jeszcze że im mniejsza cyfra tym szybciej samochód jedzie na danym biegu przy tej samej prędkości obrotowej silnika :bigok:

jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie ale chyba jest ok


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: Michał_1977 » śr sie 10, 2011 05:54

CichyGTI pisze:do 1.9 td AAZ, piszecie że najlepsza by była skrzynia 4T
4T to stary trup.
Jej nowszym odpowiednikiem jest skrzynia CHC i CHD właśnie z MK3 1,9D i TD.Mają dokładnie te same przełożenia co 4T,ale są nowsze i z pewnością dłużej się pokręcą :bajer:
Jedna od drugiej różni się tylko i wyłącznie średnicą zabieraków.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: karol8114 » śr sie 10, 2011 09:53

CichyGTI pisze:Kolega kupił silnik AAZ do golfa 1
Jeżeli zamontujesz skrzynię CHD do golfa "jedynki" będziesz miał problem z prędkościomierzem, CHD jest na impulsatorze, nie na linkę.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: Michał_1977 » śr sie 10, 2011 12:59

karol8114 pisze: CHD jest na impulsatorze, nie na linkę.
Zawsze można wyjąć impulsator i w jego miejsce włożyć "ślimak" z linką :bigok:
Toż to jest P&P :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: karol8114 » śr sie 10, 2011 13:19

Nie wiedziałem o tym, jeśli jest taka możliwość to jak najbardziej CHD.



Awatar użytkownika
CichyGTI
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 71
Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Wa-wa/Laski
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: CichyGTI » śr sie 10, 2011 16:18

dzięki wam wszystkim za podpowiedzi kolega sobie już coś z tego poskłada. JESZCZE RAZ DZIĘKI



mack1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 12:31
Lokalizacja: Świdnica/Zielona Góra

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: mack1111 » czw sie 11, 2011 18:12

tylko gdzie tu kupic 5 bieg ze skrzyni ff ;/


tdi 1z 228KM 514 nm mk2

Awatar użytkownika
CichyGTI
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 71
Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Wa-wa/Laski
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: CichyGTI » pt sie 12, 2011 17:00

Witam was ponownie. Wiem ze ten wpis nie jest w odpowiednim poście ale czy nie ma ktoś z was lub nie wiecie kto może mieć skrzynie CHC lub CHD na sprzedanie w rozsądnych pieniądzach? 5 bieg ze skrzyni FF już mam brakuje mi tylko skrzyni CHC lub CHD.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pt sie 12, 2011 21:17

Panowie a czy ktoś odpowie na mój problem ?? silnik do dziś nie zapala :( już przerobiłem chyba wszystko co miałem w pamięci i nic nie skutkuje , wtryski zmieniłem z powrotem na te od azz i nic , dziwnie zachowuję się pompa , możliwe że coś na powrocie się popsuło i przez to nie dopala ??



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: BENITO » pn sie 15, 2011 14:25

Jak masz powrót nieszczelny to paliwo pompa się będzie zapowietrzać i silnik nie będzie palić, sprawdź przede wszystkim wężyki przelewowe na wtryskach.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn sie 15, 2011 19:11

wężyki kupię jutro nowe , łącznie z zaślepką , miałem źle ustawiony rozrząd dlatego w ogóle nie łapał , teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: arwam » wt sie 16, 2011 23:12

LeadPCT-V.A.G pisze:teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków

a co mamy ciągle powietrze w przewodzie powrotnym paliwa?

jak to to Ci się wtryskiwacze wieszają i nic nie zrobisz po za próbą przegonienia go ewentualnie podrzuć do pompiarza żeby spróbował na próbniku je rozruszać.

jeśli masz idealnie szczelny dopływ paliwa do pompy i w zasilającym nie masz bombli powietrza ale ciągle w powrocie jest powietrze a silnik nie pracuje jakby w nim wszystko luzem latało to zmień simmering wałka pompy wtryskowej



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

Re: [Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » czw sie 18, 2011 15:05

arwam pisze:
LeadPCT-V.A.G pisze:teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków

a co mamy ciągle powietrze w przewodzie powrotnym paliwa?

jak to to Ci się wtryskiwacze wieszają i nic nie zrobisz po za próbą przegonienia go ewentualnie podrzuć do pompiarza żeby spróbował na próbniku je rozruszać.

jeśli masz idealnie szczelny dopływ paliwa do pompy i w zasilającym nie masz bombli powietrza ale ciągle w powrocie jest powietrze a silnik nie pracuje jakby w nim wszystko luzem latało to zmień simmering wałka pompy wtryskowej

teraz znowu nie odpala , ani na wtryskach z JR ani na wtryskach z AAZ , bąbelków powietrza nie ma , a jeżeli są to minimalne , może coś z tym gov mod się spieprzyło ?? bo wcześniej jak odpalił to nie mogłem utrzymać wolnych obrotów , chyba będę musiał tam zajrzeć

rozrząd sprawdzany milion razy , jeśli wsio ustawie na znaki to bolec blokujący na pompie wchodzi leciutko w otwory



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: Michał_1977 » czw sie 18, 2011 17:50

LeadPCT-V.A.G pisze:może coś z tym gov mod się spieprzyło ??
Aaa,pompę się rozbierało...
Może dawka zbyt uboga.
Mierzyłeś suwmiarką przed wykręceniem ile śruba wystaje,żeby tak samo wkręcić? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości