gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr sie 03, 2011 00:20

zależy jakie masz turbo



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: binekbnk » śr sie 03, 2011 08:29

Turbina to Garrett, mój silnik to SB, jaka tam siedziała t2 czy t3?


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr sie 03, 2011 13:46

nie jestem pewien ale chyba T2 i najlepsze rozwiązanie było zakup odpowiedniego MBC do regulacji ciśnienia.



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: binekbnk » śr sie 03, 2011 14:23

Po założeniu MBC nie trzeba leść do Turbiny i można bawić się ciśnieniem? :chytry:


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr sie 03, 2011 16:15

oczywiście ;) jedno pokrętełko i pełna kontrola ;)



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: binekbnk » śr sie 03, 2011 19:27

;] brzmi ciekawie, nawet bardzo na pewno w to zainwestuję :helm:


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr sie 03, 2011 20:54

tylko nie kupuj takiego do benzyny ;p bo ludzie kupowali a później tematy na forum że nie mogą regulować ;P i pamiętaj aby nie przesadzać z ciśnieniem i dawką bo skończysz na swapie silnika ;D tym bardziej jeśli masz zwykłą uszczelkę pod głowicą ;)



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: twromek » śr sie 03, 2011 22:06

LeadPCT-V.A.G, a tam nie przesadzaj, ja mam okolice 1,7-1,8 i na zwykłej uszczelce nic się nie dzieje, podstawą jest to, żeby blok i głowica były idealnie proste, dobrze dociągnąć nowe śruby i wszystko zrobić z jak największą dokładnością.

Odnośnie tematu, oryginalnie mam 3 sprężynki na "bolcu" z czego ta środkowa wywalona i nic się nie dzieje.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr sie 03, 2011 22:40

twromek, no widzisz ja dałem ciśnienie 1.7 bara chwilę pojeździłem później zmniejszyłem na 1.5 bara trochę pojeździłem i co uszczelka się skończyła , pierścienie również , po zwaleniu głowicy okazało się że są progi na tulejach i mają lekki owal także remont nie opłacalny i aktualnie zakańczam swap na AAZ ;)

wszystko zależy od kierownika ;) ale jak w praktyce wiadomo moc jest po to by z niej korzystać ;P i później wychodzą skutki ;D



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: binekbnk » śr sie 03, 2011 23:00

Ja mam zamiar dać turbinie jakieś 1.1 bara bo niedawno właśnie ten silnik wrzuciłem pod maskę i nie chcę się powtarzać bo silnik jest w super kondycji, wcześniej miałem 1.6 PN benzynę, i była masakra, a ten przy seryjnych ustawieniach tylko przy odpalaniu na zimnym puści dymek i jak przycisnę go do końca obrotów, a w czasie jazdy niema mowy o kopceniu, ale to niedługo pewnie się zmieni, czekam na kolegę jak będzie miał wolny czas bo on miał mk2 i robił u siebie govmod'a sam i mi pomoże :hmm:


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » czw sie 04, 2011 12:52

1.1 bar to spokojnie da radę ;) ale apetyt będzie rósł gdy poczujesz troszkę mocy ;D



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: binekbnk » czw sie 04, 2011 19:01

Tego się boję :jezor:


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » czw sie 04, 2011 22:45

tego się nie bój to już normalna reakcja każdego użytkownika TD/TDI ;P apetyt rośnie i to nie mało ;)

rób gov moda , później pompa 10mm albo i 11mm , dobre sprzęgło i dobre turbo T3/K24 albo coś większego , po tych zabiegach zmienisz silnik na 1.9 ;D



Wojtek010
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 21:14
Lokalizacja: Sierakowice

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Wojtek010 » ndz paź 09, 2011 11:15

trochę odświeżę temat. Zrobiłem gov mod i mam problem bo zapomniałem przyjrzeć się jak powinno być założone cięgno gazu względem tej ośki. Są tam 3 kreski po jednej 3 po drugiej i jedna długa po środku i nie wiem jak była ustawiona ta ośka względem nich. Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi bo nie potrafię tego fachowo określić. Auto nie chce odpalić i nie wiem czy jeszcze się nie odpowietrzył czy to wina źle złożonego cięgna względem ośki


Golf mk2 syncro viewtopic.php?f=87&t=534594

Obrazek Obrazek

Zapraszam do oglądania i komentowania :bigok:

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 13 gości