swap 1.6TD ic go golfa 1

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lukas1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt mar 24, 2006 01:38
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: lukas1987 » ndz maja 14, 2006 16:45

Silnik 1,9 do tanich nie należy:( za 2000zł to kupi się ale bez osprzętu, silnik w golfie MKI między 1,5 a 1,6 nie ma praktycznie żadnych różnic(znawca je znajdzie), numeru silnika w dowodzie już nie ma, a turbo do silnika zawsze można sobie włożyć i psy się tego nie powinny czepiać a co do tych warsztatów to mietek_81 wszystkiego sam nie zrobisz choćby głowicy i pompy wtryskowej


pozdrawiam


lukas1987

mietek_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 15:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: mietek_81 » ndz maja 14, 2006 17:18

lukas1987, no wiem wiem ze wszystkiego nie zrobie... ale wyjacie silnika głowicy itp to dam rade...



lukas1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt mar 24, 2006 01:38
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: lukas1987 » ndz maja 14, 2006 20:07

Tak z tym sobie na pewno poradzisz, ja teraz czekam na jakiś przypływ gotówki na regenerację turbiny:(


lukas1987

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz maja 14, 2006 20:48

kto szuka ten znajdzie :wink:
byl komplet 1.9TD ze wszytskim tylko przeszczepic za 2500zł z Seata Toledo a Toledo to nic innego jak mk2
ja bym sie niebawil w 1.6TD mialem i nietylko ja przykre doswiadczenia z tym silnikiem 2x blok pekl 1xglowica poszla dotyczy silnikow 2xJR i 1x SB a koszt w SB glowicy niejest taki wesoly tak samo babranina z blokiem



mietek_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 15:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: mietek_81 » ndz maja 14, 2006 21:04

lukas1987, i ile ci trzeba na regeneracje blisko tysiaczka pewnie jak ci smiga golfina teraz i jak ze spalaniem



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz maja 14, 2006 21:10

Krzylu, opisz dokladniej swoje przypadki. duzo najezdziles tymi golfami? byly dlubane?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

lukas1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt mar 24, 2006 01:38
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: lukas1987 » ndz maja 14, 2006 21:13

Obecnie w golfinie siedzi wolnossący 1,6. Zależy jak sie tym jedzie ale raczej w granicach 5 ltr na 100 na on i ok 6 ltr na oleju jadalnym. Ostatnio trasa z przyczpką(niewiadów 1200 bh) 340 km spalił 18 ltr więc wynik rzczej dobry a silnik ma już nakulane 400.000 i jego dni dobiegają raczej końca więc musze szybko tamtego robić:P


lukas1987

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn maja 15, 2006 15:36

Siema chłopaki! Mietek_81 kumpel chce sprzedać tego Golfa 1 za ok 1,500 zł (dobrze pogadasz oda taniej :bajer: ). Ma na oku SB za 6500 zika i chce się pozbyć jedyneczki. To jego nr. 509-71-02-35 (jakby co)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

bm86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: bm86 » wt maja 16, 2006 00:22

Teraz ja się poważnie zastanawiam nad taki swapem TD do mojego dieselka bo ten silnik juz na wykończeniu, padnie lada dzień. Podstawe do roboty mam niezła bo buda jest po generalnym remoncie, zawiecha dzisiaj nowa założona amory KAYAB i sprężyny SACHS, hamulce też nowe , blach zewnętrznie prawie ideał. Tylko potrzeba dobry silnik ze skrzynią. Jesli ma ktoś z was jakis namiar na dobrego TD to prosze o pomoc bo mój Golf zaniedługo odmówi posłuszeństwa a swapa bym sam zrobił bo to prosta sprawa. Jak macie jakies linki z silnikami to podajcie, bo ja nie mam czasu ostatnio szukać. :bigok:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt maja 16, 2006 03:14

zaprzal pisze:Krzylu, opisz dokladniej swoje przypadki. duzo najezdziles tymi golfami? byly dlubane?
1przypadek kilka lat temu kiedy niemialem prawka
ojciec posiadal GTD JR przebieg niepamietam bo wtedy niewiedzialem co to jest
jechalismy w trase ja z dziadkami mk1 GTi :hmm: stary pozneij troche wyjechal i nas dogonil musial ostro dawac mu bo za pare km chmura bialeg dymu zjazd na parking ogledziny holowanie i diagnoza pekniety blok napewno niebyl dlubany
2.przypadek moj ten sam silnik nastukane sporo silnik mial bo jak sie okazalo pozniej po mierzeniu owalu cylindra bylo juz niezle jajko na liczniku niewiem ile mial bo jetta posiadala licznik bez km dziennych a glowny byl tylko do 100tys km wiec niewiem dokladnie ile mial przejechane ale jak ja nia zrobilem cos okolo 30tys km
i ten sam objaw tylko z tym ze w tym czasie gdy mi padl silnik niejezdzilem szybko ani niedeptalem ostro silnik mial inna turbine KKK ale jaka tego niewiem
poprostu sam z siebie sie rozlecial
3.przypadek GTD SB koles szybko jezdzil nim ma golfa ze 2lata jak nielepiej w zeszłym roku zajechal glowice nastukał tez sporo km glownie po miescie jezdzi dynamicznie przegrzac musial go glowica sklejona jezdzi dalej ale nie juz tak dynamicznie jak wczesniej
4.T3 silnik SB moj dziadek jezdzi malo cos okolo 7-10tys rocznie glownie na wakacje po Europie silnik zakupil z golfa 3lata temu z 91roku auto bylo z przebiegiem 92tys jak go kupil!!!
do tego czasu jak zajechala sie glowica zrobil cos okolo 25-30tys km cos kolo tego
czyli niewiele jak na silnik diesla z takim przebiegiem a jezdzi dziadkowo nic niedlubane
narzeka na ten silnik bo wczesniej byl 1.6D w T3 i nic nierobil a tez jezdzil tak samo tylko ze mul straszny ale niedal sie zajechac :hmm:

tak to wyglada kolego ale z moejgo punktu wyglada to nastepujaco
pierwszy TD wyszedl w mk1 pozniej troszeczke unowoczesnili go w mk2 pod koniec produkcji przeszczpili z passata SB/RA i pozniej zwiekszyli pojemnosc wsadzili do passata
tam sie sprawdzil przeszczpili do mk3 pozniej nadeszla era TDi z Audi i trwa do dzis
ciekawi mnie czy wsadza kiedys 2.5 do golfa :wink:
wg jest to ciagle polepszanie klekota w VW ktore widac ma swoj renesans w postaci 1.9TDI a obecnie 2.0 bo wiecej z 1,9mozna wycisnac ale zywotnosc spada drastycznie a VW niemoze sobie pozwolic na takie niedociagniecia wiec jedyna rada jest zwiekszenie pojemnosci


sie rozpisalem :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości