Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
aha ok a dokladnie to mam turbo z takim zaworem na dwa przewody cos takiego jak na aukcji
http://moto.allegro.pl/item1046339692_g ... legro.html
wie ktos moze co to jest za turbina i ile mozna z niej wycisnac tak zeby bylo optymalnie
http://moto.allegro.pl/item1046339692_g ... legro.html
wie ktos moze co to jest za turbina i ile mozna z niej wycisnac tak zeby bylo optymalnie
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 12:48 przez rafal86, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
jakis czas temu kupiłem i zalozylem boost pina, poprawa osiagow była bardzo wyrazna. O niebo lepsza elastycznosc, przyspieszenie itp. Po jakims czasie jednak oddałem samochód do mechanika poniewaz auto zaczelo masakrycznie dymic na czarno (wczesniej tak nie było, nawet po zalozeniu boost pina) oraz turbo zaczelo syczec przy wyzszych obrotach.
Okazało sie, ze miałem dziure w dolocie do turbosprezarki, tak jak podejrzewałem, natomiast dymienie na czarno było jeszcze spowodowane wtryskami. Wtryski zostały wymienione, natomiast wiem ze mechanik cos jeszcze dlubał przy pompie paliwowej, ale nie wiem dokładnie co.
I teraz o co mi chodzi: otóz po tych naprawach auto zachowuje sie dokładnie tak, jak przed zamontowaniem boost pina, mimo ze mechanik mi go nie wymontnował (sprawdzałem). Jest ustawione największym wycięciem w stronę bolca, czyli tak jak być powinno - ale osiągi spadły do seryjnych. Co takiego mogl zrobic mechanik? Ma ktos jakis pomysł, jak moge przywrocic lepsze osiagi? Czy dawke paliwa reguluje sie jeszcze w innym miejscu? Moze pokrecic tym kołem z ząbkami (wkrecic go), bo zostało bardziej wykręcone?
jakis czas temu kupiłem i zalozylem boost pina, poprawa osiagow była bardzo wyrazna. O niebo lepsza elastycznosc, przyspieszenie itp. Po jakims czasie jednak oddałem samochód do mechanika poniewaz auto zaczelo masakrycznie dymic na czarno (wczesniej tak nie było, nawet po zalozeniu boost pina) oraz turbo zaczelo syczec przy wyzszych obrotach.
Okazało sie, ze miałem dziure w dolocie do turbosprezarki, tak jak podejrzewałem, natomiast dymienie na czarno było jeszcze spowodowane wtryskami. Wtryski zostały wymienione, natomiast wiem ze mechanik cos jeszcze dlubał przy pompie paliwowej, ale nie wiem dokładnie co.
I teraz o co mi chodzi: otóz po tych naprawach auto zachowuje sie dokładnie tak, jak przed zamontowaniem boost pina, mimo ze mechanik mi go nie wymontnował (sprawdzałem). Jest ustawione największym wycięciem w stronę bolca, czyli tak jak być powinno - ale osiągi spadły do seryjnych. Co takiego mogl zrobic mechanik? Ma ktos jakis pomysł, jak moge przywrocic lepsze osiagi? Czy dawke paliwa reguluje sie jeszcze w innym miejscu? Moze pokrecic tym kołem z ząbkami (wkrecic go), bo zostało bardziej wykręcone?
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 17:54 przez QbaM, łącznie zmieniany 2 razy.
A więc postanowiłem sobie zamontować boost pina ale teraz pytanie co to jest na tej mojej pompie paliwa.Mam LDA więc pina można wrzucić ale nie wiem co to jest na tej pompie.Poniżej zamieszczam foto:
Jak ktoś wie niech napisze.
Jak ktoś wie niech napisze.
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 17:27 przez gomez1982, łącznie zmieniany 2 razy.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
A cóż to znowu za wynalazek ,chyba się inżynierom z boscha nudziło bo im nowsza pompa tym więcej "bajerów" jak nie półelektroniczna z jakimś "wyrafinowanym" przestawiaczem kąta wtrysku w której nikt nie umie ustawić kąta wtrysku to jakieś inne gó...no Nadgorliwość to też chorobagomez1982 pisze:ale nie wiem co to jest na tej pompie.Poniżej zamieszczam foto:
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Mniej więcej opisze co jak od tego odchodzi.Przewód od tego (tam gdzie jest ta plastykowa gruszka) idzie do jakiejś plastykowej skrzyneczki na której pisze tylko "VW Made in USA" a od tej skrzyneczki idzie na wężyk do turbiny.Jutro jak coś porobię inne zdjęcia bardziej może co to jest.
A od tego właśnie urządzonka idzie linka metalowa do pompy paliwa do jakiejś dźwigienki.
Przypuszczam że w AAZ z początku produkcji był ten przyspieszacz przy odpalaniu a że mój jest z 97 roku to może ten przyśpieszacz zamienili właśnie na elektroniczny.
BTW kiedy Munior nowe piny na allegro bo chce kupić i wymienić pin ale cholera nie wiem jak tą pompę ruszyć.
A od tego właśnie urządzonka idzie linka metalowa do pompy paliwa do jakiejś dźwigienki.
Przypuszczam że w AAZ z początku produkcji był ten przyspieszacz przy odpalaniu a że mój jest z 97 roku to może ten przyśpieszacz zamienili właśnie na elektroniczny.
BTW kiedy Munior nowe piny na allegro bo chce kupić i wymienić pin ale cholera nie wiem jak tą pompę ruszyć.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak chcesz to pisz na pw albo gg. bedzie szybciej i taniejgomez1982 pisze:kiedy Munior nowe piny na allegro
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości