Modyfikacja pompy - govenor mod

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob maja 08, 2010 20:05

KrystO, chodzi Ci o to, zeby wywalic to wszystko i zostawic ten bolec z plaskim srubokretem na gorze i tym wieloklinem a dopiero potem gaz skladac ? widzialem gdzies ze wlasnie ktos tak robil ale teraz to juz sam nie wiem co moglem sknocic, rece mi opadaja po prostu
a jak ustawie ten bolec tak ze mi fura odpali to reszte jak poustawiac ? obroty/dawke ?



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » sob maja 08, 2010 20:39

ten jak mówisz bolec z wieloklinem musi być ustawiony identycznie tak jak był wcześniej bo mogą być później kłopoty u góry tego bolca jest takie wcięcie i ono musi być w linii z tymi kreseczkami na dźwigni wygląda to mniej więcej tak: Obrazektrochę słaby szkic ale tylko chciałem ci z obrazować o co chodzi :grin:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob maja 08, 2010 20:45

VireWolf88, dzieki wielkie :prayer:
juz wim co jest jutro moze sie za to zabiore



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » sob maja 08, 2010 20:48

zawsze do usług :pub: :pub: :pub: :grin: i mam nadzieję że jak to ustawisz to będzie już latać :grin: powodzenia


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob maja 08, 2010 20:49

VireWolf88, chce zeby chociaz odpalil bo bol jest jak nie wiem jak nie odpala :crazy:
a ze ustawie na tym wieloklinie o jeden zabek w lewo czy prawo to duza roznice robi ? bo tak na oko ustawialem i pewnie przez to nie odpala ;/



Awatar użytkownika
muaythai7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: muaythai7 » ndz maja 09, 2010 09:50

Mam pytanie, co może być problemem w moim golfie 1.9td AAZ. Na biegu jałowym kiedy mu depnę do końca to obroty (na obrotomierzu serwisowym)
rosną do ok5100 a kiedy jadę i mu deptam to do max 3100.
Nie wiem czego jest to przyczyną wiem, że mam dobitą skrzynię ale sprzęgło się nie ślizga bo to za mało obrotów.
Proszę o pomoc.

PS. Turbo podkręcone na 1.3Bar K04, bost pin, przelot.


Mk1 w budowie.
AAZ+

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 09, 2010 10:30

muaythai7, opisz bliżej pracę silnika dymi? jak tak to na jaki kolor? czy masz problemy z odpalaniem silnika na zimnym lub ciepłym?
silnik pracuje miękko czy cicho?



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz maja 09, 2010 15:21

noi pupa blada nadal nei odpala
bolec mam ustawiony jak na tym foto(tak mialem po rozebraniu pompy-nie moge zrobic 180 stopni nim wiec musi byc tak jak jest) ale mam gaz na dwie sprezyny i na tym ciegle mam pod podkladka znakVireWolf88 naszkicowal. U mnie sa dwie kreski i ustawilem wszystko tak, ze bolec i te dwie kreski na ciegle robily jedna kreske i nadal nie odpala...

[ Dodano: 09 Maj 2010 15:21 ]
noi pupa blada nadal nei odpala
bolec mam ustawiony jak na tym foto
Obrazek

(tak mialem po rozebraniu pompy-nie moge zrobic 180 stopni nim wiec musi byc tak jak jest) ale mam gaz na dwie sprezyny i na tym ciegle mam pod podkladka znakVireWolf88 naszkicowal. U mnie sa dwie kreski i ustawilem wszystko tak, ze bolec i te dwie kreski na ciegle robily jedna kreske i nadal nie odpala...



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » ndz maja 09, 2010 15:56

tez miałem taka sytuacje jak wrzucałem gore pompy do swojego passka,kreciłem a nie zapalał.miałem sobie juz dac spokoj ale cos mnie tkneło i wyciagnałem dzwignie przyspieszacza i wreszcie zagadał.potem racznie obrociłem dzwignie od gazu i palił juz normalnie.
Obrazek

obroc recznie dzwignie gazu do oporu tak jak ci pokazałem i powinien zapalic
sprobuj jeszcze dawke paliwa zwiekszyc bo moze byc mała,napewno juz ruszałes gdy składałes gore
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 16:01 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.


jaru

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz maja 09, 2010 17:02

mr_jaru, dokladnei bylo tak jak mowisz :) cos musialem poknocic
auto odpalilo, przejechalem sie ale cos jest nie tak
zamiast poprawic to zem pogorszyl
ciagnie odczuwalnie wolniej, nie ma chmurki z tylu wcale, pedal w podloge i dokreca sie gdzies do 4k ale strasznie wolno, turbo przy bucie pompuje max 0,5bar(wczesniej 0,7)
i co teraz zepsulem ?

[ Dodano: 09 Maj 2010 17:03 ]
mr_jaru pisze:sprobuj jeszcze dawke paliwa zwiekszyc bo moze byc mała,napewno juz ruszałes gdy składałes gore
dawke zostawilem tak jak byla(udalo mi sie gore pompy wsadzic bez ruszania dawki)



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz maja 09, 2010 17:42

jarekkoval, jaka jest reakcja na wciśnięcie gazu? jeżeli słaba; to przestaw jeszcze bardziej dzwignie gazu względem ośki


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz maja 09, 2010 17:43

andrew.zbyrko, srednio wlasnie teraz tak jakby laga mial jakiegos
o ile przestawic na tym wieloklinie ?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz maja 09, 2010 17:58

jarekkoval, o ile to Ci nie powiem, musisz eksperyentować, też się z tym męczyłem po jednej rozbiurce pompy wkręcał się max do 2,5 k pod obciążeniem (wtedy kilka razy po troche przestawiałem dzwignie), na przyszłość przd ściągnięciem dźwigni zaznacz sobie położenie wzgl ośki


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz maja 09, 2010 19:30

andrew.zbyrko, ustawie ja teraz na znaki i zobaczymy jak bedzie



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości