Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz mar 14, 2010 08:29

arwam, dlatego nie kaze koledze na t2 wykrecac 1.5bar chociarz jest to mozliwe, t3 to inna sprawa :grin:

[ Dodano: 14 Mar 2010 07:31 ]
007yankes, zacznij ten temat czytac od poczadku :helm:
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 08:32 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz mar 14, 2010 08:43

007yankes pisze:koledzy o co chodzi z tym bost pinem i co moge z nim zrobic mam silnik sb
możesz zacząć czytać forum ze zrozumieniem to nie jest trudne.
a na forum jest mnóstwo tematów o podnoszeniu mocy w 1.6TD



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » ndz mar 14, 2010 09:11

idę zara wywalić podkładkę całkowicie na test i przydymić trochę miasto z rana Obrazek



Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » ndz mar 14, 2010 09:32

dede_mk2 pisze:nie mogę wyjąć pina
wydaje mi sie że bolec się nie schował do końca
dede_mk2 pisze:próbowałem, ale kręci się ta membranka a pin chyba nie
pin napewno też się kręci bo jest skręcony z membraną


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » ndz mar 14, 2010 12:30

ja jak wyciągałem pina to też nie chciał wyjść, ale teraz zauważyłem że jeśli wszystko było fabrycznie po składane to gdy obróci się pina tak aby ta kropka na tej metalowej podkładce (na membramie) zaznaczona strzałką na pierwszej str tematu była skierowana w stronę koła rozrządu, albo w stronę chłodnicy już dobrze nie pamiętam, ale któroś z tych dwóch w tedy jest pin ustawiony naj mniejszym wycięciem i łatwiej go wy dostać, u mnie wystarczyło go wcisnąć i puścić a sprężyna pod spodem wypchnęła go na tyle że bolec wyskoczył z wycięcia pina,
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 12:33 przez Bartek_R, łącznie zmieniany 1 raz.


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » ndz mar 14, 2010 13:00

Tu zdjęcia tego oleju na membranie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek\

Obrazek

i na końcu jak już wszystko poskładałem pech chciał i przekręciłem śrubę przy lda od wężyka z kolektora. :evil:

ciekawe gdzie ja teraz taką znajdę..

Obrazek



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 14, 2010 13:05

człek pisze:ciekawe gdzie ja teraz taką znajdę..
Znajdziesz bez problemu.Ja kiedyś kupiłem taką w sklepie z częściami do ciągników :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

dede_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 28, 2010 11:43
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: dede_mk2 » ndz mar 14, 2010 23:37

pin jednak się obraca :food: , ale auto było strasznie mułowate, jeździło gorzej niż na pompie bez grzybka :grrr: , ale zwiększyłem dawkę wachy i jest lepiej :food: :smoke:


jest:
audi coupe

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn mar 15, 2010 00:41

Ciekawe co powiecie o takim LDA

http://www.mondeoklubpolska.pl/modules. ... le&sid=168

właśnie wymieniam membrany w volvo 1,9TD pompa lucas


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 15, 2010 10:42

A co tu pisać - porażka, jak cała pompa lucasa - nic dziwnego, że już tego nie robią.



hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

Post autor: hardmen969 » wt mar 16, 2010 03:11

Witam. Zaraz po zakupie golfika 1.9TD okazało się, że jest mułowaty. Właśnie na tym forum wpadłem na Boost Pina. Kupiłem taki na allegro. Odkręciłem grzybka i okazało się, że na membranie są nie wielkie ilości oleju( w wężyku też było widać nie wielkie ślady, bo mam przeźroczysty). Odkręciłem stary płaski pin( nie miałem plastikowej podkładki) i założyłem nowy największym wycięciem. Wszystko poskładałem i jazda. Efekt "miodzio" auto przyśpiesza jak szalone.
ALE!
Przed wymianą pina przez odpowietrznik pompy wywalało mi paliwo(przy około 2000rpm tak tryskało), więc założyłem wężyk, który idzie bo litrowej banieczki :jezor: na 100km przejechane zbierało się około 100ml. Po wymianie pina jest 400ml.
Teraz moje pytania:
1. Czy te wycieki mogą być spowodowane brakiem tej podkładki?
2. Dlaczego po zmianie pina wycieki się zwiększyły?
3. Jak przyśpieszam czasem czuje jakby silnikowi brakowało paliwa(chwilowo słabiej przyśpiesza). Czy może to być spowodowane nie szczelnością wężyka od "turbodawki"? Zaznaczam, że po nagrzaniu silnika jest on bardzo miękki i nie mam opasek na końcach.

Jak mogę rozwiązać te problemy?
Z góry dzięki. :D



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt mar 16, 2010 08:29

hardmen969, ucieka ci paliwko bo pompa nieszczelna trzeba uszczelnic,i napewno to nie wina podkładki ja mam bez i nic nie cieknie ta podkładka odpowiada tylko za skok pina,tak moze byc wina werzyka i nie brak paliwa tylko cisnienie przepuszcz i maleje stad wydaje sie ze nie jedzie, mi przepuszczała swieca zarowa wyprzedzałem 1.2 bara a ty nagle 0.8 przymulał :chytry: dokreciłem i wporzasiu :grin:



lyroj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 08:44
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: lyroj » wt mar 16, 2010 10:17

hardmen969 pisze:Witam. Zaraz po zakupie golfika 1.9TD okazało się, że jest mułowaty. Właśnie na tym forum wpadłem na Boost Pina. Kupiłem taki na allegro. Odkręciłem grzybka i okazało się, że na membranie są nie wielkie ilości oleju( w wężyku też było widać nie wielkie ślady, bo mam przeźroczysty). Odkręciłem stary płaski pin( nie miałem plastikowej podkładki) i założyłem nowy największym wycięciem. Wszystko poskładałem i jazda. Efekt "miodzio" auto przyśpiesza jak szalone.
ALE!
Przed wymianą pina przez odpowietrznik pompy wywalało mi paliwo(przy około 2000rpm tak tryskało), więc założyłem wężyk, który idzie bo litrowej banieczki :jezor: na 100km przejechane zbierało się około 100ml. Po wymianie pina jest 400ml.
Teraz moje pytania:
1. Czy te wycieki mogą być spowodowane brakiem tej podkładki?
2. Dlaczego po zmianie pina wycieki się zwiększyły?
3. Jak przyśpieszam czasem czuje jakby silnikowi brakowało paliwa(chwilowo słabiej przyśpiesza). Czy może to być spowodowane nie szczelnością wężyka od "turbodawki"? Zaznaczam, że po nagrzaniu silnika jest on bardzo miękki i nie mam opasek na końcach.

Jak mogę rozwiązać te problemy?
Z góry dzięki. :D
Witam
za twój problem z wyciekiem paliwa z pompy odpowiedzialny jest mały oring na rysiku
który zwiększył swój skok po wymianie "pina"
jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki to powinieneś sobie poradzić z tym sam
pare kluczy koniecznie imbusy wybijak mały młoteczek i wio!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
jak prześledzisz ten temat to znajdziesz poradę jak to dokładnie zrobić a i przy okazji twoja wiedza na temat AAZ silnie się poszerzy
Pozdro!



hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

Post autor: hardmen969 » wt mar 16, 2010 14:21

Dzięki wielkie. Tak też myślałem, że to ten oring było już na forum o tym. A co z tym wężykiem?
Apropo. Dziś rano okazało się, że mam pęknięty wąż od zbiorniczka płynu chłodniczego i spierdzielał płyn. Cały silnik jest od niego biały :evil:. Okazało się, że w tym zbiorniczku który mam na paliwo z odpowietrznika znalazło się oprócz 200ml paliwa 500ml tego płynu. Jak to możliwe?

Z tym płynem to wydaje mi się, że spływał po tym węzu do zbiorniczka bo sikało wprost na niego.
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 14:40 przez hardmen969, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości