Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
DFA-39 kosztuje ok 15 zł i starcza na 500 litrów paliwa (0.5 litra), można też kupić rozpuszczalnik nitro, ale nie wiadomo jak to mieszać
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 16:35 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Biperr0
- I choose You!
- Posty: 816
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
- Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
- Kontakt:
t0mal, nie obraź się ale okazało się że to jednak zaworek Żaden uzdatniacz nic nie daje Wesołych Świąt wszystkim
V Były staruszek "pasław" V po zasłużonej i kochanej V "zuzie" mk2 V
- grzechu4444
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: sob lut 09, 2008 17:56
- Lokalizacja: Koszalin/DanziG
- Kontakt:
wrubciu, jak tam temat bo cos umarl o modingu AAZ a przeszlo na czym kto jezdzi... Zrobiles moze jakies FAQ z fotami albo cos prosilbym o linka jak to nie jest problem ) Zastanawiam sie nad BOOSTEM ale nie wiem czy jest sens bo auto ladnie mi sie zbiera i pali tylko 4,2L ON na trasie przy 100-110km/h
[b]Kupię sprężyny obniżające -60 (przod) do golfa III 1,9TD 95rok[/b]
- Biperr0
- I choose You!
- Posty: 816
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
- Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
- Kontakt:
grzechu4444, faqu do żywotności? a to na czym jeździsz to pewnie nie jest z tym związane... ?
[ Dodano: 24 Gru 2009 12:03 ]
A poza tym to jest temat o żywotności....a o modach możesz przeczytać na innych forach....
[ Dodano: 24 Gru 2009 12:05 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ra&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ra&start=0
[ Dodano: 24 Gru 2009 12:03 ]
A poza tym to jest temat o żywotności....a o modach możesz przeczytać na innych forach....
[ Dodano: 24 Gru 2009 12:05 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ra&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ra&start=0
V Były staruszek "pasław" V po zasłużonej i kochanej V "zuzie" mk2 V
jak go kupiłem to po przejechaniu 3 tyś dziwnie chodził silnik ale to jeszcze całkowicie przed modami, i wybadałem ze go dlatego chłop sprzedał bo nie dał sobie z nim rady, zdemontowałem wał dałem na tokarnię i musiałem splanować czoło wału tam gdzie był klin nastepnie 3 mm pogłębiłem rowek założyłem nowe koło i te tego czasu jest wszystko ok , po zrobieniu wału zaczeła sie modyfikacja i jak narazie wytrzymuje klin
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
zrobilem maly odkop, jak sie ma aaz do krecenia tak powyzej 4000 do 6000, jest tak wytrzymaly jak 1,6?
- Biperr0
- I choose You!
- Posty: 816
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
- Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
- Kontakt:
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
Jeżeli masz wał od TDI....tomogolf2 pisze:zrobilem maly odkop, jak sie ma aaz do krecenia tak powyzej 4000 do 6000, jest tak wytrzymaly jak 1,6?
V Były staruszek "pasław" V po zasłużonej i kochanej V "zuzie" mk2 V
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
chodzi ci o zabezpiecznie tego zrywajcego sie smiesznego klina? wal jest od TD...
- Biperr0
- I choose You!
- Posty: 816
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
- Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
- Kontakt:
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
Tak dokładnie o to chodzitomogolf2 pisze:chodzi ci o zabezpiecznie tego zrywajcego sie smiesznego klina? wal jest od TD...
V Były staruszek "pasław" V po zasłużonej i kochanej V "zuzie" mk2 V
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
to juz dawno mam a tak poza tym na co jeszce trzeba zwrocic uwage?
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
tomogolf2 pisze:chodzi ci o zabezpiecznie tego zrywajcego sie smiesznego klina? wal jest od TD...
na to sposób jest jeden.
zmienić wał na ten od TDI
tomogolf2, proponuję nie kręcić AAZ'a powyżej 5500rpm. bo AAZ ma sporo dłuższy skok tłoka i to nie wróży dobrze dla jego żywotności przy takim kręceniu.
ja biegi zmieniałm w okolicach 5300-4800rpm przy czym na niskich biegach wyżej kręciłem a na wyższych zmieniałem wcześniej bo wtedy już się bardziej moment obrotowy liczy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości