Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt wrz 08, 2009 16:35

Było poszukaj, trzeba wymienic o-ring



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2009 18:12

marcinas1983,
marcinas1983 pisze:to źle czy tak jest w tym typie??
Źle.
Tak jak wspomniał t0mal, poszedł spać o-ring na tym rysiku,który pracuje po boost pinie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

gwiazdor1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: gwiazdor1234 » wt wrz 08, 2009 20:35

vision pisze:pewny jesteś , bo nie ma takiego numeru a jest taki 0460 404 040 - 10 mm fiat 2.5 Td 85-89
chyba cos pomylilem,musze jeszcze raz zobaczyc,u mnie troche ciezko tam zobaczyc,ale z tego co wyczytalem na innym forum to jest 10mm



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 08, 2009 23:27

Michaś_1977 pisze:Tak jak wspomniał t0mal, poszedł spać o-ring na tym rysiku,który pracuje po boost pinie.
poczytałem trochę o tym problemie i... to jak to w końcu jest... trzeba górę pompy ściągać czy nie. Bo raz piszą, że nie a innym razem, że tak....


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 09, 2009 07:02

marcinas1983, jak masz paluchy cieńsze niż boost pin,to... :grin:
W/g mnie nie ma możliwości wymiany bez zdjęcia góry pompy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr wrz 09, 2009 16:48

Michaś_1977, ok.... no to w takim razie jak sie uporam z tym dawca z mojego tematu ( rozbieram go do gołej blachy a później na złom :P ) to wtedy wezmę się za pompę wtryskową :P
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 16:49 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 09, 2009 23:20

marcinas1983 pisze:Michaś_1977, ok.... no to w takim razie jak sie uporam z tym dawca z mojego tematu ( rozbieram go do gołej blachy a później na złom :P ) to wtedy wezmę się za pompę wtryskową :P
Skoro szukasz głowiczki 10mm lub 11mm,to szukaj szybciej :P i wtedy siekniesz 2 kurczaki na jednym ogniu :bigok: .Po co 2 razy rozbierać...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr wrz 09, 2009 23:23

Michaś_1977, brak $$$ jak na razie.... po za tym w weekend jadę pewną sprawę załatwić :) i mam nadzieję, że dojdzie do skutku :P a jak nie to wtedy będzie kasa na pompę 10mm :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr wrz 16, 2009 11:11

michaś pochwal się swoim nowym gadgetem pod maską :chytry:



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw wrz 24, 2009 19:14

Koledzy a powiedzcie co i jak bo czytalem temacik mod ŁUKIEGO i:

"B. Governor mod - stwierdził, że to samo osiągnę wykręcając śrubę
regulacji maksymalnych obrotów bez niepotrzebnego grzbania się w
sprężynkach pompy. "

Gdzie jest na pompie ta srubka od regulacji max obrotow ? i czy wykrecal juz ja ktos i jakie byly tego efekty ?

Pozdrawiam



arwam

Post autor: arwam » czw wrz 24, 2009 19:41

jarekkoval,

próbowałem kiedyś tego i powiem Ci że to nie jest to samo. ciut lepiej niż na serii ale to nie jest to



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw wrz 24, 2009 19:46

Racja, jeśli już to opłaca się razem z gov modem, inaczej jest różnica, ale ledwo wyczuwalna w porównaniu do gov moda



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw wrz 24, 2009 19:55

t0mal, arwam,

dzieki za odp
chyba jak na razie odpuszcze mody pompy i poszukam najpierw jakiegos IC :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 24, 2009 21:14

chyba jak na razie odpuszcze mody pompy i poszukam najpierw jakiegos IC :)
Nom,byłoby wskazane.W tym temacie jest małe co nie co,o tym.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości