Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pawelfre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 14, 2008 22:52
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: pawelfre » ndz sie 09, 2009 09:28

munior pisze: z tego co wiem to w 1,6 td nie montowali katów .
Możliwe ale w 1.9td AAZ już tak. Zastanawiam się nad wycięciem, bo też tu czytałem jak bardzo zasyfiony jest np. dolot i egr, a u mnie -ździwilbyś się- był tylko lekki osad. Ale raczej go pożegnam w tym tygodniu. Powiedz mi jeszcze tylko czy ustawić kąt mam na ciepłym czy na zimnym silniku?
arwam zdejmować mi się niechce, także chyba pokombinuje. Teraz sobie pluje w brode, że nie poprosiłem Rafała o to jak bylem u niego w Bełchatowie podczas zakładania lda... ](*,)
Dzięki za porady. thx.


Władza jest zawsze gwałtem na ludziach...

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 09, 2009 09:37

munior pisze:z tego co wiem to w 1,6 td nie montowali katów
mało wiesz...



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz sie 09, 2009 09:40

pawelfre pisze:czy ustawić kąt mam na ciepłym czy na zimnym silniku?
Na zimnnym


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

pawelfre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 14, 2008 22:52
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: pawelfre » śr sie 12, 2009 10:18

arwam ostatnie pytanie: czy pomimo tego że ślad na pinie po bolu od dawki jest prawidłowy (długi, aż do trzonu), warto ten bolec w pompie obcinać? Co da jego wycięcie?
Thx.


Władza jest zawsze gwałtem na ludziach...

arwam

Post autor: arwam » śr sie 12, 2009 19:39

arwam ostatnie pytanie: czy pomimo tego że ślad na pinie po bolu od dawki jest prawidłowy (długi, aż do trzonu), warto ten bolec w pompie obcinać? Co da jego wycięcie?
Thx.
____
ślad powinien być na całej długości stożka a nie tylko na jej części
Bolec ogranicza działanie LDA i powoduje to że LDA wcześniej przestanie zwiększać dawkę



pawelfre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 14, 2008 22:52
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: pawelfre » wt sie 18, 2009 21:45

Tak wyglądają rysy na bolcu. Dziś został on delikatnie podpiłowany bzitką + kat out. Na dniach mam nadzieję zlikwidować ten bolec w pompie wtryskowej. Nie jestem pewien ale chyba munior kiedyś wspominał, że bolec od dawki powinien wysuwać się do połowy lda. U mnie jest bardziej schowany, obcięcie bolca spowoduje jego większe wysunięcie?
Obrazek


Władza jest zawsze gwałtem na ludziach...

arwam

Post autor: arwam » wt sie 18, 2009 22:47

pawelfre pisze:U mnie jest bardziej schowany, obcięcie bolca spowoduje jego większe wysunięcie?
nie wolno w ten sposób manipulować przy boost pinie bo sztyft wpadnie ci do środka wtedy i będzie :kupa:

[ Dodano: 18 Sie 2009 22:48 ]
ten bolec jest osadzony w korpusie pompy wtryskowej tuż poniżej krawędzi łączenia z górną częścią pompy



pawelfre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 14, 2008 22:52
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: pawelfre » śr sie 19, 2009 08:17

Z obcięciem bolca to chodziło mi o ten w korpusie. :grin:


Władza jest zawsze gwałtem na ludziach...

arwam

Post autor: arwam » śr sie 19, 2009 08:43

Z obcięciem bolca to chodziło mi o ten w korpusie. :grin:
to tak tylko uważaj żeby nie uszkodzić obudowy.



Awatar użytkownika
lycha340
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob maja 03, 2008 16:39
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: lycha340 » czw wrz 10, 2009 10:58

Mam pytanko , dlaczego jezeli przekręce pina ok1/4 obrotu w kierunku wiekszego wciecia samochód zaczyna dosyć mocno kopcić przy dodawaniu gazu a przy mniejszym obrocie robi sie mułowaty ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw wrz 10, 2009 11:12

lycha340 pisze:dlaczego jezeli przekręce pina ok1/4 obrotu w kierunku wiekszego wciecia samochód zaczyna dosyć mocno kopcić
Za duża dawka paliwa ,można trochę podnieść ciśnienie doładowania .Najlepiej jakbyś zmierzył jakie masz obecnie ciśnienie doładowania bo być może za małe .Powinno być 0,6-0,8 bara.Jak nie chcesz podnosić ciśnienia doładowania to kręć aż znajdziesz optymalne położenie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
lycha340
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob maja 03, 2008 16:39
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: lycha340 » czw wrz 10, 2009 11:22

Nie mam czym zmierzyć ciśnienia doładowania a po drugie przy zakładaniu pina zauważyłem ze przez wężyk od turbo do pompy pokazuje się już olej więc podniesienie ciśnienia chyba jest nie wskazane ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw wrz 10, 2009 22:33

Prawdopodobnie to z odmy, jeśliby ci turbo puszczało pewnie ubywałoby oleju, pozatym przy obecnych cenach za używki nie widzę powodu do niepokoju :)



madc0w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 22, 2008 15:13
Lokalizacja: pzn

Post autor: madc0w » sob paź 17, 2009 13:53

mam problem z odkręceniem śrub od pompy 1 poszła bez problemu reszty nie da rady :/ próbowałem różnymi śrubokrętami i nic. moze cola pomoże? tylko czytałem ze raczej wtedy sruby do wymiany a ja chce je spowrotem wkrecic tam
pzdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości