Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » pn maja 25, 2009 23:48
piori pisze:Mi to wygląda na K14,
piori pisze:I tabliczka chyba jednak jest niebieska
Zgadza się,w 1V były montowane K-14
-
finch
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » pn maja 25, 2009 23:58
Dzięki wielkie panowie, macie u mnie po
w takim razie tylko się cieszyć że turbina jest po regeneracji i silnik nie zostawia za sobą kłębów dymu. To więc trzeba zrobić budę i do boju-przywrócić naturalny dech silnikowi.
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc, ale spokojnie nie dam o sobie tak łatwo zapomnieć ;p
-
arwam
Post
autor: arwam » wt maja 26, 2009 09:02
finch,
tylko jak zmienisz pompę i ewentualnie turbo to nie zacznij odrazu w deskę deptać tylko stopniowo zwiększaj moce ,
nie odrazu full dawka i ciśnienie i sandał w podłogę.
Nie powinno sięnic stać ale jak go będziesz przyzwyczajał do zwiększonych obciążeń to do takich obciążeń się wszystko układa w silniku
[ Dodano: 26 Maj 2009 09:03 ]
Michaś_1977 pisze:Zgadza się,w 1V były montowane K-14
ewentualnie garretty T2
-
finch
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » wt maja 26, 2009 12:28
Spokojnie z mechaniką i silnikami mam trochę doświadczenia i wiem jak się z silnikami obchodzić
ale dzięki za info arwam
-
Sty
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:59
- Lokalizacja: Nowa Ruda/Legnica
Post
autor: Sty » śr maja 27, 2009 15:54
Panowie a jak to jest z tą pompą, jak mogę ją podłączyć do 1v jeżeli w tym kolanku na górze kolektora nie mam na to specjalnego miejsca?
-
puclok
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 18:22
- Lokalizacja: wisła
Post
autor: puclok » śr maja 27, 2009 17:56
zmienić kolanko ,albo wywiercic dziurke i wbić mosiężną rurke
-
finch
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » śr maja 27, 2009 18:35
tak jak przedmówca mówi, wywiercić delikatnie dziurkę i wbić kawałek rurki, możesz jeszcze ją przedtem przesmarować delikatnie jakimś klejem epoksydowym i powinno hulać
-
Sty
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:59
- Lokalizacja: Nowa Ruda/Legnica
Post
autor: Sty » śr maja 27, 2009 21:17
Ok, dzięki wielkie, opanuje to na weekend. A co z rurą od filtra do turbiny, mam tylko jedno odejście do odmy, a widzę że koledzy mają jeszcze drugie do tej puchy przy kolektorze. Jakie to drugie połączenie ma zastosowanie w praktyce?
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 21:23 przez
Sty, łącznie zmieniany 1 raz.
-
ronuch
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Post
autor: ronuch » śr maja 27, 2009 21:37
to drugie co pytasz o niego to prawdopodobnie jest od zaworu upustowego - ty go nie masz wiec masz o jeden klopot mniej
nie musisz go zakrecac!!!
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
-
Larage
Post
autor: Larage » śr maja 27, 2009 21:54
Witam ja chciał bym się rzyłączyc do tematu a mianowice w zbiorniczku na płyn mam olej ale w silniku oleju nie ubywa uszczelka i głowica nie padnięta nie kopci i nic z tych rzeczy chłodnice oleju też wymieniłem nigdzie nie ma wycieków wyczysciłem zbiornik i po 2 tyg to samo ale juz nie mam pomysłu co to może być proszę o pomoc hellppp
-
finch
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » śr maja 27, 2009 21:56
kolego olej nie spada Ci z nieba, nie ma siły musisz mieć gdzieś układ nieszczelny.
Po czym stwierdzasz że uszczelka jest ok?
-
Larage
Post
autor: Larage » pt maja 29, 2009 17:22
Witam odpowiem od razu że uszczelke nie dawno wymieniłem i glowice splanowałem więc to nie to chłodnice oleju tez wymieniłem muszę jeszcze popatrzeć co i jak a blok także nie jest pęknięty ani nic a nic złego sie nie dzieje wiec jezdze i sie nie martwie tym mozliwe ze układ sie oczyszcza bo uszczelce starej i oleju dzięki za radę
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 17:25 przez Larage, łącznie zmieniany 1 raz.
-
finch
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » ndz maja 31, 2009 00:28
Dzisiaj popatrzyłem na czujniki i faktycznie były zamienione(dlatego świece grzały około 30 s). Gdy je podłączyłem właściwie zaczęło mnie niepokoić to że jak silnik jest ciepły i świece nie włączają się to strasznie opornie mi pali, muszę go chwilę pokręcić żeby zaskoczył. Chyba że robię to zaraz po zgaszeniu silnika(kwestia kilku minut) to wtedy zagada ładnie szybko. Zimą zwaliłbym to na brak kompresji i w ogóle ale teraz temperatury są daleko od zera w pozytywną stroną, więc o co może mu chodzić??? Może ktoś się spotkał z takim problemem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości