Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » wt gru 30, 2008 18:15

adam16v pisze:Ostatno w ramach modyfikacji wstawione zostało nowe turbo VNT gt1749. Żeby spasowało do kolektora wydechowego potrzebna była przejściówka.
Witam!
Jakiś czas temu przymierzałem się do załozenia VNT w swoim AAZ-cie. Ale po tym jak wpadł mi 1Z w ręce to odpuściłem sobie ten mod.
Jakby ktoś chciał sobie coś takiego zmontować to mogę ułatwić sprawę. Pozostały mi dwa takie graty:Obrazek Obrazek Obrazek (szczęśliwym posiadaczem stał sie forumowy kolega mrozoo)
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 15:43 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » wt gru 30, 2008 20:07

KrystO pisze:
adam16v pisze:Ostatno w ramach modyfikacji wstawione zostało nowe turbo VNT gt1749. Żeby spasowało do kolektora wydechowego potrzebna była przejściówka.
Witam!
Jakiś czas temu przymierzałem się do załozenia VNT w swoim AAZ-cie. Ale po tym jak wpadł mi 1Z w ręce to odpuściłem sobie ten mod.
Jakby ktoś chciał sobie coś takiego zmontować to mogę ułatwić sprawę. Pozostały mi dwa takie graty:[url=http://images35.fotosik.pl/43/5834198ece7ea49am.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images36.fotosik.pl/44/a84f516d9d89615em.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images47.fotosik.pl/44/3567735c411fd71am.jpg]Obrazek[/URL]


ile za nie chcesz?



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » wt gru 30, 2008 21:42

arwam pisze:ile za nie chcesz?
Troszkę roboty i ukrywania się przed majstrem przy tym było.
Pin do kolektora wykonany z blachy 15mm (18G2A),do wydechu 10mm(235JR).
Odezwij się na PW, jakoś się dogadamy :piwka: .
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 2009 14:54 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt gru 30, 2008 22:55

mnie to juz sie odechciewa całego krecenia golfa..
po ostatnich wojażach z borą, zauważyłem w oleju kilka bąbelków jakiegoś płynu[taki świecący] nie wiem czy to płyn chłodniczy, czy może paliwo, bo ostatnio miałem po rozbiórce pompy bardzo duży wyciek paliwa, czyżby to paliwo dostało sie przez bagnet do oleju?? czy może uszczelka pod głowicą? dodam że mam metalową[to chyba nie powinna puścić!?]

[ Dodano: 30 Gru 2008 21:57 ]
aha, nie zauważyłem żeby ubywało płynu chłodniczego...


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Wojtek_GR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt lis 18, 2008 11:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Wojtek_GR » śr gru 31, 2008 16:26

andrew.zbyrko pisze:mnie to juz sie odechciewa całego krecenia golfa..
po ostatnich wojażach z borą, zauważyłem w oleju kilka bąbelków jakiegoś płynu[taki świecący] nie wiem czy to płyn chłodniczy, czy może paliwo, bo ostatnio miałem po rozbiórce pompy bardzo duży wyciek paliwa, czyżby to paliwo dostało sie przez bagnet do oleju?? czy może uszczelka pod głowicą? dodam że mam metalową[to chyba nie powinna puścić!?]

[ Dodano: 30 Gru 2008 21:57 ]
aha, nie zauważyłem żeby ubywało płynu chłodniczego...
Paliwo - dokładnie się wymiesza z olejem (zadziała, jak rozpuszczalnik), więc to raczej coś innego.
Płyny chłodzące też się mieszają z oliwą, lecz powodują zmianę zabarwienia na "kawę z mlekiem" - słabo widoczne w dieslu z nie nowym olejem.


Wojtek

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr gru 31, 2008 19:12

na oleju przejechane ok2000km [valvoline] białego zabarwienia nie ma, te bąbelki widać na ciepłym oleju, jak postoi po nocy to olej jest czysty...
co o tym myslicie?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » czw sty 01, 2009 09:29

andrew.zbyrko pisze:na oleju przejechane ok2000km [valvoline] białego zabarwienia nie ma, te bąbelki widać na ciepłym oleju, jak postoi po nocy to olej jest czysty...
co o tym myslicie?



takie bombelki są widoczne na oleju po jeździe wiec nie ma czym się przejmować
bo są to pęcherzyki powietrza które się unoszą na powierzchni oleju.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw sty 01, 2009 15:04

arwam, no to git, bo już powoli myślałem o ściąganiu głowicy..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » wt lut 03, 2009 22:41

adam jak tam żyjesz nam jeszcze?
co tam ostanio zdziałałeś?



Awatar użytkownika
tomek200x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 15:48
Lokalizacja: Elbląg i okolice (NEB...Rasca)
Kontakt:

Post autor: tomek200x » śr mar 18, 2009 22:14

niezłe te TD szacun
chyba zrobie to samo w swoim


a tak na marginesie to niewiecie gdzie robią chłodnice powietrza na zamówienie ?


Poszukiwania Vento i swap na 150 KM TDI ARL czy to możliwe?

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr mar 18, 2009 23:27

a po co robić na zamówienie ? nie lepiej kupić gotową i troche sie pomeczyc z kanalizacją :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » wt kwie 07, 2009 09:57

Czy w 1V z 1990 roku może być zawór bezpieczeństwa? Turbo k14 - 100%. Pompa seryjna. A przy kolektorze siedzi zawór. :bajer:


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr kwie 08, 2009 22:17

arwam pisze:adam jak tam żyjesz nam jeszcze?
co tam ostanio zdziałałeś?
Żyję i mam się dobrze. Golfik niestety narazie zszedł na drugi plan (jeździ nim żona), bo kupiłem rodzinne kombi volvo 940 2.0 Turbo Benzyna. Mmm to jest dopiero kanapa na kółkach a i odejście ma aż miło. Jak narazie kasę wkładam w dobrowadzenie go do stanu idealnego. Golfik śmiga i ma się nie najgorzej. W między czasie miałem kilka przejść z kryzą od vnt, ale jest już ok.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
tomek200x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 15:48
Lokalizacja: Elbląg i okolice (NEB...Rasca)
Kontakt:

Post autor: tomek200x » sob kwie 18, 2009 15:35

a jakie macie sprzegła do tego < wzmocnionego> silnika jestem przed modem a już mi sie ślizga dobrze było by zmienić już na dobre żeby uniknać jeszcze jednej wymiany


Poszukiwania Vento i swap na 150 KM TDI ARL czy to możliwe?

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości