Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn mar 30, 2009 18:42

O ile jesteś pewny wskazań manometru którym mierzyłeś ciśnienie doładowania i zmierzyłeś prawidłowo czyli podczas jazdy na 3 -ecim biegu z butem w podłodze a nie na postoju dodając gazu .To jest możliwe że gdzieś ci to ciśnienie ucieka ,czasem ucieka niedomykającym się zaworem EGR o ile nie masz zaślepionego .Ta śruba fi 6 wkręcana małym imbusem w gruszce służy właśnie do regulacji ciśnienia w k 14 ,luzując kontrę kluczem 10 tką i wkręcając ją powinno się zwiększać ciśnienie ,bez problemu powinno ci wzrosnąć do 1 bara i powyżej
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 18:44 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » pn mar 30, 2009 18:46

aaaa no to juz wiem, na czym blad polegal...bo ja tylko ta nakretke ruszylem, chyba kontra..nic imbusem nie wkrecalem :D no i juz wszystko jasne :D

najpierw poluzowac nakretke potem wkrecic imbusem srube ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn mar 30, 2009 19:02

dokładnie ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » pn mar 30, 2009 19:08

dzieki.... :bigok:



grisza16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 23, 2009 18:37
Lokalizacja: Nawojowa knss
Kontakt:

Post autor: grisza16 » pn mar 30, 2009 20:41

No to jak z tym sprzęgłem nie da rady cus od tdi z zamachowym ?? wtedy było by lepiej 228 mm to by chyba latało !!



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » wt mar 31, 2009 11:44

[quote="munior"] mierzyłeś ciśnienie doładowania i zmierzyłeś prawidłowo czyli podczas jazdy na 3 -ecim biegu z butem w podłodze a nie na postoju dodając gazu .

ciśnienie mierzy się na drugim biegu z wciśniętym gazem do oporu a chamulcem regulujesz prędkość 60 i wtedy masz prawidłowy pomiar



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt mar 31, 2009 11:57

Mierzyłem i na drugim i na trzecim biegu ,pomiary niczym się nieróżnią ...więc nie wiem o co koledze chodzi ...hamulca nie używałem


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » wt mar 31, 2009 15:12

gaz do oporu a lewą nogą regulujesz prędkość 60 jak masz ic to sprawdź przewody może być mała dziurka i już ciśnienie będzie ci uciekać lub na rurce do zegara



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn kwie 06, 2009 01:26

od czego jest to turbo i czy raczej czy źle ze mam takie :?: :)

Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn kwie 06, 2009 01:56

To jest turbo od Ursusa 914 i jest dobre do traktorów :weedman:


No dobra :) to żeśmy pożartowali :) co masz na myśli pisząć
Quatro7 pisze:czy źle ze mam takie
Nie źle jak sprawne, a no i widać, że oliwą nie pryska czyli pewnie w dobrym stanie jest, w moim 1.6 paliła opony na pierwszym i drugim biegu, jak nieostrożnie obchodziłeś się z pedalstwem.

Jeżeli moc to wszystko czego potrzebujesz - pakuj T3, tą sprzedaj, szkoda katować, a tak dostaniesz za nią dobrą sare przy sprzedaży.
Ja już montuje Garretta (o litości, jaka męka) mi na sam jej widok morda się cieszy :) - jest od Hulia większa, K14 przy niej wygląda jak wyjęta z resoraka.
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 02:01 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn kwie 06, 2009 07:50

czyli to jest turbo założone z 1,6 TD :?:


Obrazek

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pn kwie 06, 2009 09:05

Quatro7 pisze:czyli to jest turbo założone z 1,6 TD :?:
To jest turbina z AAZ.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn kwie 06, 2009 09:57

ale porównywałem z turbiną kolegi z jego azz i ta moja jest troche wieksza...


Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn kwie 06, 2009 10:03

Bo on ma K03, w AAZ był jeszcze Garrett T2, podobnych rozmiarów jak twoja.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości