jak wszystko dobrze poskładne to pewno bedzie za mały wydatek sczątkowy, spróbuj wkręcić troche śrube wydatku[1 - 2 obr] i ustawić na nowo wolne obroty.tomogolf2 pisze:silnik pracuje na okolo 950ob dodam gazu i odejme to spada do 600 az buja autem i nie chcą wzrosnac dopuki nie dodam ciutki gazu wtedy spowrotem na 950 wskakuje
Modyfikacja pompy - govenor mod
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
- Lokalizacja: Bytom
jak wszystko dobrze poskładne to pewno bedzie za mały wydatek sczątkowy, spróbuj wkręcić troche śrube wydatku[1 - 2 obr] i ustawić na nowo wolne obroty.[/quote]
zgadza sie 99% to jest to tylko z tym obracaniem ostroznie:)
[ Dodano: 03 Kwi 2009 08:52 ]
[quote="tomogolf2"]no i to jest chyba rozwiazanie mojego problemu, usunołem ta krotsza srezynke, ale nie dalo rady utrzymac go na obrotach a do 1500 obr trza bylo wciskac gaz prawie do polowy potem szybciej i od 2000 szedł az do konca
wydaje mi sie ze o jeden zabek machnales sie przy zakladaniu dzwigni na walek z wielowypustem....przerabialem to samo w zeszla sobote rozbieralem to 5 razy i skladalem
najwazniejsze to sie nie poddawac
zgadza sie 99% to jest to tylko z tym obracaniem ostroznie:)
[ Dodano: 03 Kwi 2009 08:52 ]
[quote="tomogolf2"]no i to jest chyba rozwiazanie mojego problemu, usunołem ta krotsza srezynke, ale nie dalo rady utrzymac go na obrotach a do 1500 obr trza bylo wciskac gaz prawie do polowy potem szybciej i od 2000 szedł az do konca
wydaje mi sie ze o jeden zabek machnales sie przy zakladaniu dzwigni na walek z wielowypustem....przerabialem to samo w zeszla sobote rozbieralem to 5 razy i skladalem
najwazniejsze to sie nie poddawac
AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
eh, no cos jest nie tak.zwiekszylem dawke to problem jest jeszcze wiekszy, obroty wyregulowalem na 950 i jak dodam gazu tak do 3000ob i puszcze to spadaja ze az silnik gasnie jak zmnieszylem to jest w miare ok ale za to nie ma mocy;/ i juz nawet nie kopci jak zmieniam biegi ;/ co to zrobic?
Zauwazyłem 1 ciekawa rzecz u mnie te ciegno w ktorym sie dodaje podkalaki jest wygiete jak na rysunku to ma tak byc? nie jest w lini prostej tylko w taki sposob jak na rusynku przedstawilem za pomoca czarnej linii
Zauwazyłem 1 ciekawa rzecz u mnie te ciegno w ktorym sie dodaje podkalaki jest wygiete jak na rysunku to ma tak byc? nie jest w lini prostej tylko w taki sposob jak na rusynku przedstawilem za pomoca czarnej linii
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 20:18 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 2 razy.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
u mnie było podobnie to lekko zwiekszyłem obroty śruba od obrotów (wolnych) + lekko przyspieszyłem kat wtrysku delikatnie i od tamtej pory jest OK. A było tak że jak wyprzedzałem i 4rpm zmieniałem bieg na wyższy (z 4 na 5) to silnik mi gasłtomogolf2 pisze:eh, no cos jest nie tak.zwiekszylem dawke to problem jest jeszcze wiekszy, obroty wyregulowalem na 950 i jak dodam gazu tak do 3000ob i puszcze to spadaja ze az silnik gasnie jak zmnieszylem to jest w miare ok ale za to nie ma mocy;/ i juz nawet nie kopci jak zmieniam biegi ;/ co to zrobic?
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
- Lokalizacja: Bytom
witaj jesli ta czarna linia oznacza wygiecie tych widelek w dol to tak chyba nie moze byc,raczej napewno,bo nie wiem chyba ze chodzi ci o te odsadzenie symetryczne po obydwu stronach widelek to tak ma byc....moze dlatego ze masz to pokrzywione tak Ci swiruje silnik....mowisz ze gasnie to moze sproboj na ograniczniku dzwigni (ta sruba z kontra 10)podciagnac, moze za nisko schodzi ja tez tym regulowalem wszystko metoda prob i bledow, przyznam szczerze ze kata wtrysku nie ruszalem a korci mnie niesamowicie,podobno po takich modach dobrze jest ciut przyspieszyc....z tym gasnieciem to dziwne bo przy gov modzie zawsze jest problem z wolno spadajacymi obrotami......zobacz co z tymi widelkami porownaj z tymi co chlopaki poprzesylali no a przede wszystkim ventiltomogolf2 pisze:Zauwazyłem 1 ciekawa rzecz u mnie te ciegno w ktorym sie dodaje podkalaki jest wygiete jak na rysunku to ma tak byc? nie jest w lini prostej tylko w taki sposob jak na rusynku przedstawilem za pomoca czarnej linii
AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
TYlko przy prostowaniu to ostrożnie, bo to troche kruche jest, i łatwo można popsućtomogolf2 pisze:no wlasnie sa tak wygiete te widełki, symetrycznie, wygladaja jakby tak mialo byc.... ale wszedzie widzialem proste...
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Juz ktoś dluzej pojezdzil z tym modem?? duzo wiecej silniczek pali? a i jakiej wielkosci mają być te podkladeczki?( chodzi o wielkosc nie o grubosc)
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
czyli govenor +podkrecenie dawki+ ponowne ustawienie wydatku i + podkrecenie chociaz by KKK K03 ma już sens? Do 3500 tys ładnie przyspiesza pozniej juz wolniej, jednak i tak moge go wkercic do ponad 4500 i wiecej na 4 , 5 biegu.
[ Dodano: 08 Cze 2009 17:44 ]
Narazie jestem na etapie regeneracji zwykłej K03 i czekam na manometr. Nie chce duzych mocy tylko troszke go uelastycznić .
[ Dodano: 08 Cze 2009 17:44 ]
Narazie jestem na etapie regeneracji zwykłej K03 i czekam na manometr. Nie chce duzych mocy tylko troszke go uelastycznić .
Zawa 84
jeśli ie często wychodzisz poza skalę obrotka to nie ma wpływu na spalanie.Dzikuvip pisze:Juz ktoś dluzej pojezdzil z tym modem?? duzo wiecej silniczek pali? a i jakiej wielkosci mają być te podkladeczki?( chodzi o wielkosc nie o grubosc)
ja już dwoma golfami od 4 lat jeżdżę i nie zaobserwowałem żadnych negatywnych skutków
Mam zamiar sie wziąsc za tego govenor moda.
mam pompe z tego co tu wszyscy piszą starszą bez tych cięgiełek od ustawiania obrotow, czyli jak rozbiorę górę pompy to nie będę musiał wyciągać zadnej mniejszej sprężynki tylko dołożyć podkładki??
mam pompe z tego co tu wszyscy piszą starszą bez tych cięgiełek od ustawiania obrotow, czyli jak rozbiorę górę pompy to nie będę musiał wyciągać zadnej mniejszej sprężynki tylko dołożyć podkładki??
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości