Modyfikacja pompy - govenor mod
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ale na tą sprężynkę to uważaj, bo jak ci wpadnie do środka pompy to amen.
Orientuje się ktoś jaka jest różnica w ilości założonych podkładek?
Najpierw założyłem 3 szt. po ok 0.6 mm. to silnik nie miał wogle ochoty wchodzić na obroty, później jedną wywaliłem to jest teraz lepiej. A może by tak jeszcze jedną wyjąc, żeby tylko jedna została? Ktoś już to przechodził?
Orientuje się ktoś jaka jest różnica w ilości założonych podkładek?
Najpierw założyłem 3 szt. po ok 0.6 mm. to silnik nie miał wogle ochoty wchodzić na obroty, później jedną wywaliłem to jest teraz lepiej. A może by tak jeszcze jedną wyjąc, żeby tylko jedna została? Ktoś już to przechodził?
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
- Lokalizacja: Bytom
koledzy troche czasu minelo od ostatniej wypowiedzi, moze ktos mi pomoze z tym gov modem...wczoraj rozbieralem to ze 4 razy i skladalem spowrotem i rece mi opadaja, mam ten element z 2 sprezynkami, wg wskazowek z forum wymontowalem ta krotsza i pod dlozsza zaloaylem ok 3mm podkladek w sumie, zlozylem calosc, wkrecal sie niemozliwie szybko a le jak chcialem w miejscu utrzymac np 2000obr sam wchodzil na maxa, poprostu nie trzyma obrotow,i ciezko sam schodzi z tych obrotow, jak to jest panowie z tymi sprezynkami jedni je wyciagaja i im dziala jedni nie i tez im dziala...Mnie nie dziala, co jest grane?teraz wrocilem do moich dwoch sprezynek i jezdzi ale jakby trzeba mu wiecej depnac zeby wogole silnik ruszyl ma taka"dziure w gazie" i to nie turbina.... masakra ,rece mi opadaja chlopaki licze na pomoc z waszej strony, cos z tym modem mi nie poszlo...acha mam pompe z aaz..z gory dzieki za pomoc 3majcie sie
AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
za duży wydatek szczątkowy,marten1981 pisze:wkrecal sie niemozliwie szybko a le jak chcialem w miejscu utrzymac np 2000obr sam wchodzil na maxa, poprostu nie trzyma obrotow,i ciezko sam schodzi z tych obrotow
przestawiona dzwignia gazu na ośce, po govmodzie mogą być też zbyt duże obr biegu jałowego trzeba je wtedy ściągnąć, moze tak być że reg śrubą ze sprężynki jest za mała trzeba wtedy śrube naimbus przsunąć od dzwigni reg obrotów.marten1981 pisze:jezdzi ale jakby trzeba mu wiecej depnac zeby wogole silnik ruszyl ma taka"dziure w gazie"
Wydaje mi się że problem po zrobieniu gov moda tkwił w źle ustawionej pompie.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
- Lokalizacja: Bytom
Wydaje mi się że problem po zrobieniu gov moda tkwił w źle ustawionej pompie.[/quote]
calkiem mozliwe, myslalem ze po gov modzie nie trzeba ruszac dawki tzn wydatku szczatkowego,hmmm atu sie mylilem z tego co piszesz,jutro drugie podejscie,nie wiem tylko czy usuwac ta krotka sprezynke czy ja zostawic a pod ta dlugo podlozyc 3mm podkladek..mam dylemat...dzieki za zainteresowanie bo w tym temacie duzo rozbieznych zdan kazdy robi po swojemu....jeszcze raz dzieki zobaczymy co bedzie jutro...
calkiem mozliwe, myslalem ze po gov modzie nie trzeba ruszac dawki tzn wydatku szczatkowego,hmmm atu sie mylilem z tego co piszesz,jutro drugie podejscie,nie wiem tylko czy usuwac ta krotka sprezynke czy ja zostawic a pod ta dlugo podlozyc 3mm podkladek..mam dylemat...dzieki za zainteresowanie bo w tym temacie duzo rozbieznych zdan kazdy robi po swojemu....jeszcze raz dzieki zobaczymy co bedzie jutro...
AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
marten1981 pisze:nie wiem tylko czy usuwac ta krotka sprezynke czy ja zostawic a pod ta dlugo podlozyc 3mm podkladek
to prawda, sam nie robiłem testów, wydaje mi się że warto by wywalić krótszą spręzynkę; u siebie ją zostawiłem, a do ok 5000rpm paliwa nie brakuje[czrna chmura przy testach]marten1981 pisze:bo w tym temacie duzo rozbieznych zdan kazdy robi po swojemu
mam zato mały mankament przy ok 3800rpm mam nagły dosyć spory spadek mocy po chwili warca do normy, teoretycznie turbo wykluczyłem, hydraulika wydaje sie być ok, wydaje mi się że to spr ma łej sprężynki którą zostawiłem, ale to tylko moja sugestia i nie będe sie rozpisywał bardzo na temat.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
- Lokalizacja: Bytom
dzieki za sugestie, kazda jest na wage zlota...jak ja wywalilbym ta krotsza sprezynke to ten caly patencik wylatuje z tej ramki tych widelek....a mnie sie wydaje ze wystarczy zrobic tylko wiekszy opor na sprezynce, efekt bylby ten sam jakby zalozyc mocniejsza sprezynke w miejsce tej dluzszej...a to ze ci odcina moze doloz jeszcze 0.5 mm podkladki i zobaczysz....no nie wiem sam bede testowal,oby mi tylko z obrotow schodzil i bedzie oki...jeszcze raz dzieki 3maj sie
[ Dodano: 30 Mar 2009 21:30 ]
no i banan na mojej gebie...panowie jestem conajmniej...bardzo zadowolony, udalo mi sie wlasciwie dzieki waszym sugestia zrobic tego gov moda, no a wlasciwie na trop to naprowadzil mnie kolega andrew.zbyrko...thx,ta krotka sprezynka przynajmniej w moim przypadku jest potrzebna, tak przynajmniej mi sie wydaje, zwyciagnieta nic nie szlo jak trzeba nawet ujmowanie znaczne dawki nic nie pomagalo,przestawianie dzwigni na rozne modele...lipa....mam teraz dwie sprezynki i zalozone 3.3mm podkladek pod dluzsza..wykrecilem mu 1/2 obr dawki...jest git..ostatnio tyle radochy z jazdy mialem moim mk1 1.8 gti.Autko teraz bardziej czule reaguje na dotkniecie pedalu gazu,w moim przypadku poprawil sie rowniez dol obr,jest bardzo elastyczne...tego mojemu wentylkowi trzeba bylo panowie....jest tylko malutki mankament, jest bardzo czuly na wiekszy odbior energii,zapalam swiatla + wentylator i obr spadaja tak o 50obr,tego predzej nie bylo,no i na postoju wlasnie jak stoje np na swiatlach raz mam 950 raz 1000 obr, tego tez predzej nie bylo a tak poza tym fura kreci sie do konca i kazdemu z czystym sumieniem polecam ten mod...acha kolego andrew.zbyrko twoj problem przy 3800, mialem dzis podobnie przy ok 3500obrdolozylem podkladke ok 0.8 mm teraz mam 3.3mm i problemu nie mam, nie wiem co by bylo gdybym dal jescze 1mm ale chyba narazie sobie odpuszcze...tak wiec to tym razem moja sugestia panowie ...zycze wszystkim powodzenia przy tym modzie....naprawde przyda sie...pozdro
[ Dodano: 30 Mar 2009 21:30 ]
no i banan na mojej gebie...panowie jestem conajmniej...bardzo zadowolony, udalo mi sie wlasciwie dzieki waszym sugestia zrobic tego gov moda, no a wlasciwie na trop to naprowadzil mnie kolega andrew.zbyrko...thx,ta krotka sprezynka przynajmniej w moim przypadku jest potrzebna, tak przynajmniej mi sie wydaje, zwyciagnieta nic nie szlo jak trzeba nawet ujmowanie znaczne dawki nic nie pomagalo,przestawianie dzwigni na rozne modele...lipa....mam teraz dwie sprezynki i zalozone 3.3mm podkladek pod dluzsza..wykrecilem mu 1/2 obr dawki...jest git..ostatnio tyle radochy z jazdy mialem moim mk1 1.8 gti.Autko teraz bardziej czule reaguje na dotkniecie pedalu gazu,w moim przypadku poprawil sie rowniez dol obr,jest bardzo elastyczne...tego mojemu wentylkowi trzeba bylo panowie....jest tylko malutki mankament, jest bardzo czuly na wiekszy odbior energii,zapalam swiatla + wentylator i obr spadaja tak o 50obr,tego predzej nie bylo,no i na postoju wlasnie jak stoje np na swiatlach raz mam 950 raz 1000 obr, tego tez predzej nie bylo a tak poza tym fura kreci sie do konca i kazdemu z czystym sumieniem polecam ten mod...acha kolego andrew.zbyrko twoj problem przy 3800, mialem dzis podobnie przy ok 3500obrdolozylem podkladke ok 0.8 mm teraz mam 3.3mm i problemu nie mam, nie wiem co by bylo gdybym dal jescze 1mm ale chyba narazie sobie odpuszcze...tak wiec to tym razem moja sugestia panowie ...zycze wszystkim powodzenia przy tym modzie....naprawde przyda sie...pozdro
AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
no i to jest chyba rozwiazanie mojego problemu, usunołem ta krotsza srezynke, ale nie dalo rady utrzymac go na obrotach a do 1500 obr trza bylo wciskac gaz prawie do polowy potem szybciej i od 2000 szedł az do konca i na dodatek jak mu nie zmiejszylem dawki to nie chcial schodzic z obrotow, a jak mu zmiejszylem to gaz jeszcze gorzej reagowal, przy zmianie biegu nie moznabylo wyczuc sprzegła z gazem i bujało całym autem... jutro zastosuje patent jak kolega marten1981 mam nadzieje ze to pomoze bo nie da rady normalnie jezdzic...
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Wydaje mi się że wydatek szczątkowy jezt za mały/duży[raczej za mały], spróbował bym wkręcić/wykręcić troszke wydatek i wyregulować wolne obroty, to tylko taka moja sugestia, może pomoże.marten1981 pisze:jest bardzo czuly na wiekszy odbior energii,zapalam swiatla + wentylator i obr spadaja tak o 50obr,tego predzej nie bylo,no i na postoju wlasnie jak stoje np na swiatlach raz mam 950 raz 1000 obr, tego tez predzej nie bylo
Dzięki za rade, jak bede miał chwile wolnego czasu to sróubuje dołozyć jeszcze podkładke.marten1981 pisze:andrew.zbyrko twoj problem przy 3800, mialem dzis podobnie przy ok 3500obrdolozylem podkladke ok 0.8 mm teraz mam 3.3mm i problemu nie mam
kiedyś ktoś na forum pisał że przedobrzył z podkładkami i efekt był odwrotny, pompa obcinała dawke paliwa na wysokich obr. ale gdzie ta granica w podkładkach jest dokładnie to nie wiem.marten1981 pisze:nie wiem co by bylo gdybym dal jescze 1mm ale chyba narazie sobie odpuszcze
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości