Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz lis 16, 2008 23:27

To_mas pisze:
kkolekk pisze:co zrobić żeby zaczął się zbierać od mniejszych obrotów
VNT :bigok: ale to raczej mało opłacalne
MBC + 3" downpipe + 2.5" przelot


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lis 17, 2008 00:41

adam16v, tak sie właśnie ostatnio zastanwiałem na temat gt1749 w mk2 i widze ze masz taką turbinke :) z czego to jest dokładnie ?? bo w awx były z końcówką "VA" chyba

Ale najbardziej mnie zastanawia jak to pasuje pod kolektor albo kolektor z czego tam masz i jaki masz np doładowanie na niskich obrotach 1500 czy 2000 na różnych biegach i wpływ tego ciśnienia na silnik seryjny



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lis 17, 2008 00:58

też się zastanawiam czy nie podkręcić ciśnienia na niższych obrotach , teraz mam około 0,4 bara przy prędkości 120km/h i około 2800 obr. jakoś tak :bajer:
Co myślicie zakładac mbc i ile podkręcic przy 2000 ?
turbulum małe k14


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pn lis 17, 2008 01:15

tylko po co wam moc na niskich obrotach :)


Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lis 17, 2008 01:56

paja pisze:tylko po co wam moc na niskich obrotach :)
nie tylko w niskich lecz w jak najwiekszym zakresie a po to zeby nie redukować choć i tak rzadko bardzo to robie :P ale by polepszyć czas do 100 :D



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lis 18, 2008 20:28

hmm to zmiejszanie dawki duzo spalanie nie zmieni tak samo jak jej podnoszenie. Poszukaj przyczyny wysokiego spalanie gdzie indziej !!
Jakbyś czytal uważniej to byś przeczytał ze spalanie sie przez ten mod nie zwiększy no chyba ze bardzo nie znacznie :) oczywiście jeśli jeździsz tak samo jak przedtem.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » wt lis 18, 2008 20:43

To_mas pisze:
paja pisze:tylko po co wam moc na niskich obrotach :)
nie tylko w niskich lecz w jak najwiekszym zakresie a po to zeby nie redukować choć i tak rzadko bardzo to robie :P ale by polepszyć czas do 100 :D
No tak tylko żeby jak najlepiej przyspieszyć do 100 i tak korzysta sie z przedziału obrotów między 3500 a 5000, więc po co niżej jakaś niesamowita moc. Jak chce sie szybko to sie kreci wysoko a jak ekonomicznie to nisko. Moim zdaniem jest to idealne. No chyba że faktycznie ktoś jadąc 80km/h chce wszystkich na 5 biegu wyprzedzać :)


Obrazek

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt lis 18, 2008 21:16

paja pisze:
To_mas pisze:
paja pisze:tylko po co wam moc na niskich obrotach :)
nie tylko w niskich lecz w jak najwiekszym zakresie a po to zeby nie redukować choć i tak rzadko bardzo to robie :P ale by polepszyć czas do 100 :D
No tak tylko żeby jak najlepiej przyspieszyć do 100 i tak korzysta sie z przedziału obrotów między 3500 a 5000, więc po co niżej jakaś niesamowita moc. Jak chce sie szybko to sie kreci wysoko a jak ekonomicznie to nisko. Moim zdaniem jest to idealne. No chyba że faktycznie ktoś jadąc 80km/h chce wszystkich na 5 biegu wyprzedzać :)
Ja korzystam z zakresu obrotów 2000-4500 do jak najszybszego przyspieszania do 100 km/h.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt lis 18, 2008 21:16

paja pisze:No chyba że faktycznie ktoś jadąc 80km/h chce wszystkich na 5 biegu wyprzedzać :)
ja od 70 , mam 0.2bara a w ok 3s mam pond 1bar , bo 5 i 5 to nie to samo :goof:



Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: DJ_Mouse » wt lis 18, 2008 21:21

A ja mam inne pytanie...


Montował ktoś blow-of (zawór upustowy) do TD i jak to się ma do żywotności turbiny?


VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lis 18, 2008 21:43

chodzi o to że jak mam niskie obroty i nie zredukuje a wcisne mocniej pedał to za mną jest masakra przez kilka sekund doputy turbo nie napompuje , staram sie jeżdzić we własciwych obrotach powyżej 2 500 ale nieraz trzeba pocisnac od dołu jak w TDI :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości