Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
a właśnie ma, późny kąt wtrysku zwiększa temperature spalania, co za tym idzie temp silnika - wody, i jeżeli temp w czasie jazdy wzrasta to znaczy że układ nie jest w stanie odprowadzić ciapła wytworzonego przez silnik, przyczyn może być wiele..Krzylu pisze:co ma kąt wtrysku do grzania się wody
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
twardy, własnie musi byc i to troszke duzo. sluchajcie panowie. jezeli silnik chodzi na normalnych ustawieniach to to nie jest az tak wazne ale gdy sie żyłuje silniki i osprzet dla koników to przy zlym wtrysku spalanie jest gorsze/dymi jak i temperatura skacze i jest tudna do opanowania. ja u siebie mialem tak samo przy T3 i pompie a akurat mi padla pompa wody, wymienilem termostat a chlodnica jest nawet czysta i nic to nie dalo dopiero regulacja pompki wtr.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Uszczelka? nowka odpada to samo pompa wody- zmienialem miesiac temu, szpilki glowicy tez, teraz łatam wspomaganie, jak poskladam auto podjade do pompiarza i dam znac.
Wlasine to nie jest takie typowe grzanie sie silnika np w korku czy cos, temperatura podskakuje jak go przeciągne na 3 i 4 biegu do 4000 tys obr, tak do 130-140 km/h, pozniej spada.
edit:
Obawiam sie ze pompa mi umiera ;[ mozecie napisac cos o obiawach marnej pompy? Czy cos sie dzieje z odpalem, czy pojawia sie dymienie? Mysle ze wielu ludziom to by sie przydalo...
Wlasine to nie jest takie typowe grzanie sie silnika np w korku czy cos, temperatura podskakuje jak go przeciągne na 3 i 4 biegu do 4000 tys obr, tak do 130-140 km/h, pozniej spada.
edit:
Obawiam sie ze pompa mi umiera ;[ mozecie napisac cos o obiawach marnej pompy? Czy cos sie dzieje z odpalem, czy pojawia sie dymienie? Mysle ze wielu ludziom to by sie przydalo...
Ostatnio zmieniony ndz paź 05, 2008 01:50 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
t0mal, powiem ci jak lopatologicznie idzie sprawdzic pompe.
stajesz przy odpalonym aucie i powoli dodajesz gazu ale naprawde powoli. obroty powinny sie zwiekszac w miare dodawania gazu ale silnik niema prawa sie zachlysnac czy cos tam ma rowno pompka podawac, jak zacznie cokolwiek sie dziac to jest juz oznaka powolnego padania ale napewno najlepiej sprawdzic na stole. jak jesr juz male cisnienie to i gorzej odpala i zaczyna kopcic.
stajesz przy odpalonym aucie i powoli dodajesz gazu ale naprawde powoli. obroty powinny sie zwiekszac w miare dodawania gazu ale silnik niema prawa sie zachlysnac czy cos tam ma rowno pompka podawac, jak zacznie cokolwiek sie dziac to jest juz oznaka powolnego padania ale napewno najlepiej sprawdzic na stole. jak jesr juz male cisnienie to i gorzej odpala i zaczyna kopcic.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Niemam wydech rozbebeszylem przy okazji wymiany maglownicy.
Ostatnio zmieniony pn paź 06, 2008 11:32 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości